Velikost | L (20 |
Hmotnost | ? (zjistím...) |
Rám | FSR XC A1 Premium Aluminum (100mm zdvih) |
Vidlice | Manitou Black Platium Air 100mm LO |
Tlumič | X-Fusion 02 RLA LO |
Hlavové složení | 1 1/8 Specialized |
Kliky | Shimano Deore LX Hollowtech |
Středové složení | Shimano Octalink II |
Přesmykač | Shimano Deore XT Top Swing |
Měnič | Shimano Deore XT (inverzní) |
Řazení | Shimano Deore XT Dual Control |
Převodník | Shimano Deore LX (44-32-22) |
Kazeta | SRAM PG 980 |
Řetěz | SRAM PC 971 |
Náboj přední | Shimano Deore XT (INTL6) |
Náboj zadní | Shimano Deore XT (INTL6) |
Brzda přední | Shimano Deore XT / disk Avid 160mm |
Brzda zadní | Shimano Deore XT / disk Avid 160mm |
Brzdové páky | Shimano Deore XT Dual Control |
Ráfek přední | Mavic XC 717 |
Ráfek zadní | Mavic XC 717 |
Dráty | DT |
Pedály | Shimano SPD-M520 |
Řídítka | vlaštovky Longus 620mm |
Představec | Super Lite Exo 100mm |
Sedlovka | Specialized Alloy 30.9/400mm |
Sedlo | Specialized bg mtn |
Pláště | Specialized Resolution 2.0 / Rubena Scylla Sport 2.1 |
tak na černou sedlovku došlo, až až spolu s novým kolem – FSR XC je historie, která ustoupila SJ FSR Elite 2010
Informoval jsem se na cenu (těsně pod 600 Kč) a zůstanu radši u toho neoprénu na tlumič…
npeter, blatnicek na Stumpjumper taky pasuje na FSR XC. Koukni na muj bike.
Ad sedlovka: ladila k orig. vidlici (stříbrná RS Judy J3) a silver představci – zatím jsem ji neřešil, ale časem na ni zřejmě taky dojde :-)
Čepy jsou šroubovatlené jen na vidlici, na zadní stavbě ne. Navíc i ty na vidlici jsou nějaké divné, jeden vyšroubovat jde, ale u druhého se protáčí klíč (9mm) – moc měkký kov. Takže buď jeden nechám nebo i ten druhý vyšroubuju „násilně“ a bude po něm, co
Jen se mi na tom nelíbí ta stříbrná sedlovka. Jinak nádhera. Už jich je tu na foru docela dost,ale červená je stejně nejhezčí. Mě na minulé vidli čepy vyšroubovat nešly :-(
„zafúľane kolieska“ k biku přece patří, no nedával jsem tam kotouče, abych jezdil po červeném koberci :-) Ad blatníček: v 69 mně řekli, že ho mají jen na stumpjumper a prý si mám stejně radši koupit neoprén na tlumič…
…a ten blatníček maj v Praze v 69 nebo v Krab Cycles, ale ani nechtěj vědět cenu :-)
no stacilo by vysroubovat ty trny a zaslepit to treba zaslepkama na srouby…kazdopadne kolo je bozi
nedočkavci :-)) došly baterky ve foťáku… BTW nemáte tip co udělat s navárkama na véčka?