Velikost | M |
Rám | GIANT Composite Advanced SL |
Vidlice | RockShox SID XX 15mm pevná osa, OverDrive 2, 100mm zdvih |
Hlavové složení | FSA OverDrive 2 |
Kliky | SRAM XX, 26/39 zubů |
Středové složení | GXP Press Fit |
Přesmykač | SRAM X0 |
Měnič | SRAM X0, střední vodítko, Type 2 |
Řazení | SRAM XX, 2x10 trigger |
Kazeta | SRAM PG1070, 11-36 |
Náboj přední | Mavic Crossmax SLR |
Náboj zadní | Mavic Crossmax SLR |
Brzda přední | SRAM XX World Cup |
Brzda zadní | SRAM XX World Cup |
Brzdové páky | SRAM XX World Cup |
Ráfek přední | Mavic Crossmax SLR 29er |
Ráfek zadní | Mavic Crossmax SLR 29er |
Dráty | Mavic Crossmax SLR |
Pedály | Shimano PD-M780 |
Řídítka | Giant Contact SLR, Composite 670mm |
Představec | Giant Contact SLR, Composite, OverDrive 2 |
Sedlovka | Giant Contact SLR, Composite |
Sedlo | Fi'zi:k Tundra 2, karbonové lyžiny |
Pláště | Continental RaceKing 2.2 kevlar |
Vypadá skvěle. Ale Gianťáci se, jak vidno, stále nepolepšili. Nakopnutá vidlice (hlavovoý úhel 71,5 st.) se dost podepisuje na jízdních vlastnostech. XTC je, co se týče jízdních vlastností nejhorší 29-er, na kterém jsem kdy jel.