assassin:Můžeš použít pumpu z motorky která némá nádobku přímo v těle brzdy ale externí přes hadičku,pak ti jako rezervoar kap. postačí jen kousek hadičky,vozil jsem to tak na mašině.
nad tou upravou paky jsem taky uvazoval, mam jednu k dispozici tak ji kuchnu a mrknu jak to tam vypada
on finalni prevod na brzde je danej jednak hydraulikou pomer ploch pistku, ale i pakou na pacce mozna by sla zkonstruovat packa s jinym timhle mechanickym prevodem a tim to dohnat, zalezi na tom jaka je to pumpa a jestli by se tam nejake konstrukcni
revish: pumpa z moto jde koupit levne, nejaka obyc ale je velka a tezka + velka nadobka na kapalinu…
dalsi vec je pak prizpusobeni celeho systemu, no necham to s tim delsim krokem a uvidim jak se to osvedci, treba to nebude takova hruza
+paka z motorky to se ti rekne, a kde ji mam sehnat, ta bude stat vic nez komplet brzd na bajka :o)
revish:Dvojnásobně dlouhý chod to by sedělo. Mlaskni tam páku z motorky dyť to mluvim furt dookola.
to revish:XT 4 pist ma stejny prumer pistku paku, jako ostatni shimana. Leda nejakou magura paku, ktera by mela vetsi prumer pistku, nez shimano
revish: páka ze staré XT to určitě neřeší, až na tvar je totožná s aktuálními pákami SH.
gazman, uplne k rukojeti ne, aje krok je priblizne jednou tak dlouhy nez je u normalni bezdy
Pokud součet průměrů pístků u čtyř p. třmenu bude stejný jako u dvoupístku tak se nikam nedostaneš.Jinak nechápu jak píšeš delší chod to znamená že jde páka zmáčknout až k rukojeti?
co myslite, slo by to poresit s tou pakou na 4pistkovou brzdu? nemate nekdo fotku paky ze 4 pistkove XT. nebo ktera to byla?popripade samotnoupravou paku navic?p
tak fungovat to funguje. Ano, paka ma delsi krok, nicmene, neni to prilis nazavadu, jiny problem je mala konstrukcni vada spocivajici v male hloubce zavitu, sekli jsme se pri mereni, bude se vyrabet nova
Chce to páku z motorky,ve které je pumpa stavěná na dva prasátka,nebo něco v tom stylu.Na motorce jsem s tím kdysi dost laboroval kvůli dávkovatelnosti účinku.Jinak jak jsem již psal toto moc brzdit nebude a omezení účinku průměrem je utopie.
nebo zkusit na hydrovou paku nabastlit lanko a vzadu mit vecko a hydru jenom vpredu
fungovat to bohuzel asi nebude viz bulda, mozna by to slo resit magurama vzit paku treba z Gustava predni prace z Julie a zadni treba Louise (aspon myslim ale dneska uz mi to moc nepali)
Už jsem nad tím taky přemýšlel. ale poměr velikosti válců se změní. Asi to bude chtít novou páku. Ideál by byl,použít nějakou co se vyrábí.
řekl bych,že asi největší problém bude v naprosto totožném seřízení obou třmenů.Rozhodně dej vědět,jestli se zadařilo
myslim ze mensi otvor opravdu nic neresi (opet stredoskolska fyzika -tlak je vsude stejny) videls, jaky prumer maji kanalky v prasatku? spis ad Kubad – ruzne kotouce, desky, i tak se ucinek bude menit dle sklonu kopce, ale porad lepsi nez jen zadni
Výsledek by mně dost zajímal.Mám kamaráda,co je po ůraze špatný na jednu ruku.Něco takového by potřeboval.
Myslím že dvojpáka by byla lepší kvůli rozložení brzdné síly ,menší otvor nic neřeší.Nicméně výrobek pěkný.Myslím ale že to moc fungovat nebude,protože se ve vašem případě budete snažit naplnit dva prasátka jednou pumpou což bude asi málo.
uvidíš jak to bude fungovat – teoreticky spíš očekávám problém s blokováním vzadu při brždění tak aby přední brzdila podle potřeby
Tak snad ti to bude fungovat, rozhodne to bude lepší než brzdit jen zadní :)
to Kubad: trochu mam obavu abych neletel pres rodla.Mame to poresene v jedne komore mensim otvorem.tlak by mel jit vice do druhe komory.dneska to namontujem a uvidime co to udela :) Musime si pomahat diky Revishovi
fungovat to bude – trochu ořišek bude dávkovatelnost, aby mu to neblokovalo moc zadní kolo, ale to se dá doladit průměrem kotouče a různou směsí desek
diky, snazil jsem se :o), ted aby to fungovalo tak jak predpokladam, ze bude :o)