rozdvojka na hydry – aby mohl kamarad konecne brzdit, teda pokud to bude fungovat.A ja doufam, ze bude, tak mi drzte pesti
(vloženo 15.10.08)
kubad:"bude delší chod páky a potřeba větší síla, ale mělo by to šlapat"to je jasné princip hydraulického převodu znám,ale jak toho docílit,sériovou pákou z brzd které tam má ty dva prasátka pořádně nenakrmí.Možná snad zmáčknout dva
kubad: myslíme toho stejného s tím super kolme co ho vyměnil za Scotta? :-)
drzim palce :-) tak to potom ukaz jak to vypada v realu :-)- jinak moc hezky udelany :-)
vetší síla by bejt třeba neměla (viz fyzika – spojené nádoby), jen ten delší chod a páka bude gumovější, spíš bych se bál, jestli se destičky budou dostatečně vracet
Mozno bych pomohlo vzit paku od 4-pistku nebo 6-pistku, mela by pouzivat vic kapaliny.
uvidime uvidime, drzte nam palce…prinejhorsim tam hodime ty dve paky,no…:o)
@gazman – bude delší chod páky a potřeba větší síla, ale mělo by to šlapat
Myslím že dvojpáka by byla lepší kvůli rozložení brzdné síly na předek-zadek.Nicméně výrobek pěkný.Myslím ale že to moc fungovat nebude,protože se ve vašem případě budete snažit naplnit dva prasátka jednou pumpou což bude asi málo.
kamoš s podobným problémem to na hydrách řešil dvěma pákama na pravé straně
to Revish:Diky mistre za tuto vecicku, dneska to odskousime.Huraaaa konecne nebudu vyletavat ze zatacek :)
ma ji dlouho postizenou, srazilo ho auto pri treningu, je to uz nekolik let, doted brzdil jen zadni V brzdou, vzdy musel do smyku aby rychle zastavil, sice to mel zmaknute, ale kotouce budou lepsi