Nasazený vzadu vozí naklad 90kg už 4000km asfaltek a vypadá, že se mnou ještě chvili zustane.. A to tu někdo tu psal jak na asfaltě mizí před očima. Model Evo 08
(vloženo 6.10.08)
Ale pokud se mi po terenu začne stýskat tak už mám vyhlídnutý kandidáty Torque ES nebo Cube Fritzz to by mohli být svižný AMkový bajky, alespoň podle váhy
Přesně tak kromě Rakouska sem na něm od te doby co mám GC nejel. Nějak mě to nabaví radějí jedu někam hooodně daleko na HT a v terenu je stejně furt blato. Silničku asi ne i když sem nad ni uvažoval,neumím jezdit podle mapy=občas jedu cestou necestou
Hmm … zajimavy vyvojovy cyklus – AM-ko, Torque, ted „silnicka“ – co bude dal „ziletka“ ? ;-) Proc prodavas Torqua, uz te nebavi ?
No jen po rovině asi ne 4041km / 50574 nastoupaných metru / 179:14 hodiny nj pruměr nic moc, jezdím spíš delší štreky..
Jasný vím co myslíš, ale takové stojky se na běžných asfaltkách moc (vůbec) nevyskytují. Vzpomínám si vlastně jen na Kohutku tam to nebude jen nějaká 12° Ten plášť má podle sigmy nastoupaných 50 057 m se mi ty kulatý čísla nějak sešly.
..z pláště.tj. zdá se mi že nejhorší pro pláš´t jsou asfalt. stojky,jak slyším jak se ten plášť žvýká musím zrychlit:)
Theif,nevím no.ani to podhuštění to asi neřeší.spíš jede v klidu po rovině.mě vydržel 1500,pak jsem vzal v Beskydech kluka 20kg na kole kolem ramen a během 30 min. tlačení kluka jsem vyrval polovinu figur
Nj on očividně trpí více v terénu když se ve smyku hoblujete nějaký krpal dolůůů
Tak to je pěkný opravdu jako „nový“. Já ho vozil celou sezonu a to jen na závody (cca 12 odjetých na RR) a je skoro na vyhození… :(
celkom slusne :-) ja co vozim obycajny plast tak ten byva po 4000 zodraty uz trochu viac, limit je tak 7000 ale to je uz zodraty stred uplne. som si vzdy myslel ze takyto sa bude drat viac nez obycajny
To je taky katalogová váha u těch 09 (já mám také ještě 08) a jistě tam bude jako vždy každý kus jinak těžký. U těch 08 jsem mám jeden 602g a druhý 617g (ty mají mít pokud si dobře pamatuju 595g). A další dva, co tu ještě mám jsem ještě nevážil.
To mě by 2,0 nevadila, ale přijde mi těch 600g hodně na slickovej plášť nj váhová daň za tu ochranu proti propíchnutí…
Gramy mi nevadí u těch Supreme, ty extra lehké šlupky typu FF já rozhodně dávat nebudu.
Kdyby byla varianta těch Supreme ve větší šířce + UST verze, to by byla paráda, jenže není. Takže je tu jen Super moto ve větší šířce a ty už zase nemají tu bevza odolnost.
Tak ty RR UST 2,25 se mi začínají jevit jako optimální, když se nejzdí jen výhradně po asfaltu. Jedou o trošku hůře než ty Supreme, ale žádný extrémní rozdíl to není (ty UST jedou lépe než dušové, což tomu pomáhá).
Jenže jsou jen 2,0, což už mi nakonec po čase přijde málo. A pak v terénu to samozřejmě není ono. A jak jezdím teď s HT klidně i více terén než asfalt (i když lehčí terény převážně)
TheIF: Po nějakém čase Ti nějak nevim s těmi plášti. Ty Supreme jsou takové jaké jsem psal, tedy jedou bezva, jsou odolné a do terénu se s nimi nějak dá.
No uvažuju ještě o Marothn Supreme 2,0 MlokCZ je hodně chválí, ale mě se na nich moc nelíbí ta váhá, stavá se ze mě gramař už začínám koukat i po carbonovým nástupci s Magurou a váhou pod 9kg :-)
Tak pokud byly na kole pri koupi, tak to ano. Jinak bych na silnici volil nejakyho semislicka, proste neco co nema takovy spalky a sirku jako tento RR.
Když už mám HT tak hledím na váhu Furious Fredy jsou hezký, ale nebudu kupovat nový každý měsíc… Teda pokud to nejsou držáky, což asi nebudou proto mím kandidátem na „univerzalní silniční plášť“ zůstava RR ale v 2,1 teď mám 2,25
Vilém : Nekupuju ty pláště už tam byli a jaký bys mi doporučil ? Mám rád pohodlí nebudu řešit defekty na každým kamínku a nejezdím podle mapy a ze zasády se nevracím, takže občas se to zvhrne jedu i cestou necestou…
Lister: ve předu mám Nobyho te je uplně jak novej (po těch 4K) http://canyon.tym.cz/Noby.jpg Tlak nevím (galuskový ventilky + kompresor přes redukci) nabouchaný není to pak strašně drncá a boleli mě stoho záda :-)
Podla mna ta guma ma najazdene tych 4000 km na streche auta no jasne ze po asfalte ! :-P
Jezdím víceméně jen po asfaltu, takže defekt nehrozí. Duše ani netuším co tam dali, ale nejspíš obyč continetalka. Mě ten vzorek ještě nepříde uplně tragický a ty pláště už tam byli a chtěl sem je měnit, ale furt čekám až je sjedu :-)
…podle způsobu opotřebení bych to viděl na nízky tlak (25–30psíků??) a v tom bude asi ten fígl.
tos vzal přední a dal ho na focení dozadu ne :-) No ale jestli to je pravda tak fajn, tolik mě stará verze určitě nevydržela.
6.10.08 10:09
až k neuvěření, u Smart Sam bych to čekal, ale RR???
Pokud s tim jezdis po asfaltu tak je asi jedno, ze uz je vometenej… ale otazkou je proc si takovej plast na jezdeni po asfaltu porizoavat…