V jedné noze bylo trochu vody. Elastomery krásně průhledné, chrom na nohách vydržel dost. Kluzná pouzdra kovová, manžety bez průduchů a stíráky na vidli nejsou. Ruku na srdce, kde budou naše Reby a Sidy a pod. za deset, dvanáct let?
(vloženo 6.5.08)
Jasně, dřív tohle lidem naprosto stačilo a dokázali si plně užít i jízdu s takovou vidlicí… Ti by se asi divili, co se dnes na BF řeší ohledně vidlic:-) Zlaté to časy…
Spíš jde o to, že každá vidlice se pokazí když se o ní nebudeš starat, tyhle byly jen víc blbuvzdorné :o)
Otázkou je, jestli je možno srovnávat tuto vidli a moderní vidlice…Moderní vidle mají vyšší zdvih, tím pádem potřebují tlumení, vnitřnosti pak mají mnohem víc součástek a potenciálně větší šanci se pokazit. To se o této vidli asi řict nedá…
Lister: mě by to zajímalo taky, ono je vidět tak do půlky a pak je tam přepážka a dole dutina.
Blacky: majitel neplánuje vyměnit vidli a ve sjezdu mě většinou předjede :oD Ale ja bych na tom jezdit nemohl, to je fakt.
Pekáček, já neříkám, že to nejde s tím objet, ale prostě těžko s tím budeš závodit naplno ve sjezdech.
McBlacky: no vidíš, dlouhýho Šelu už má za sebou a čeká jí celá sezóna, takže na konci roku počítám s revizí ;o)
IMHO: když je budeš šetřit budou na tom stejně. Naopak kdybys mi tohle půjčil na pár závodů, tak pokud bych se nezabil vrátil bych ti neřešitelný hlavolam :)
TJK: jsem první kdo jí rozebral. Je na kole Trek 7000, komponenty jsou tam z roku 93–95, mix XT, STX, LX 7 rychlostí. Koupené bylo ve Španělsku.
Kazdopadne myslim ze byla hodne dobre udrzovana, ja mam doma jednu naprosto neudrzovanou a ta je uz mrtva :-)