z 85 mm...
až na 130 mm...
krásný nový kola...
krásnej novej náboj...
původní stav...
xterra czech...
(vloženo 12.9.08)
Velikost | L |
Hmotnost | 13 kg |
Rám | GT Triple Triangle, Alu 6061, hydroforming, zeslabovaný, výměnná ( a taky vyměněná) patka |
Vidlice | RockShox Tora 318 U-TURN LockOut |
Tlumič | plánuju... |
Hlavové složení | integrované |
Kliky | Shimano Deore LX HT2 |
Středové složení | Shimano LX |
Přesmykač | Shimano LX |
Měnič | Shimano LX |
Řazení | Shimano Deore |
Převodník | Shimano LX |
Kazeta | Shimano LX |
Řetěz | Shimano LX |
Náboj přední | DT Swiss 370 DB IS |
Náboj zadní | DT Swiss 370 DB IS |
Brzda přední | Avid Juicy 7 2008 160mm |
Brzda zadní | Avid Juicy 7 2008 160mm |
Brzdové páky | Avid Juicy 7 2008 |
Ráfek přední | Dt Swiss XR 4.1d, šedý |
Ráfek zadní | Dt Swiss XR 4.1d, šedý |
Dráty | DT Swiss stainless 2,0 černý |
Pedály | Shimano SPD-M520 |
Řídítka | GT (630 mm) |
Představec | GT (100 mm) |
Sedlovka | GT (27,2 mm) |
Sedlo | SDG BEL-AIR RL |
Pláště | Continental Mountain King Supersonic |
Dyž si vzpomenu jak to vypadalo původně tak je to bezpochyby „super“, i když co bys moh vylepšovat bych věděl : P
já sem teda za ní rád…na víc sem neměl ale je fakt těžká a ten U-Turn používám max. tak do auta…
Přijde mi nesmysl dávat na HT vidlici s U-Turnem a 130mm, zvláště když je to vykoupené značně vyšší váhou. Jinak je to dobrá vidle. Nic proti.
Nechápu, na co taková vidle na HT. A nelíbí se mi jejich rámy, jako vždy…
enduro…no přehnané to je…pláště už mám připravený 2.2..a ta vidle je parádní,možná trochu měkčí ale já sem spokojenej…
kolo hezký, odolný, ale označit to za enduro je řekněme…no trošku odvážné :)