Teď mám IS a nemůžu se s tím domluvit. Ono to sice funguje bez problémů, ale vidím, že by když přidám tu nejtenší podložku (0,2 mm) už je to moc a když ji oddělám, je to zase málo.
Hnoj: OK, Každému asi sedí něco jiného – měl jsem XTR PM třmen na Manitou a ten jsem prostě nastavil tak, že jsem připevnil, ale nedotáhl, zmáčk páku a on se nastavil sám. Pak jsem jej při zmáčklé páce pouze utáhl. Práce cca na minutu…
taky mam radeji „ocka“ nez zavity v noze.kdyz poprvy sroubuju do novy vidlice kde je navic barva.......trosku se tresu. nj jsme socka, ze denne nekupuju novy vidlice. nezradilo to, ale taky mi to prijde zbytecny.
… nedrhlo a necinkalo, nakonec jsem mezi kotouč a desky musel musel narvat kusy startovního čísla, abych to vychytal, což mě moc neba… Nehledě na to, že strhnout v PM závit, není tak složté, už jsem viděl několik takto zničených indiánů…
Maxtor: Pokud jsem předem neodpověděl, omluvám se, asi jsem si toho nevšiml. Mě osobně přijde PM na seřizování horší než než IS, kde přidáte podložku tím je problém vyřešen, u PM (durin+marta+floating hope) jsem tu ladil snad dvě hodiny aby..
2hnoj -taky nechápu co máš – mě se s PM vždy zacházelo líp a to, že výrobci na vidlích k PM inklinují víc a víc asi také není proto, že by byl výrazně horší.
Hnoj: už několikrát jsi tu psal, že PM je nahouby. Když jsem se tě ptal proč a vyzvedl jeno přednosti proti IS, , tak jsi už neodpověděl. Tak třeba nás poučíš teď:-))
to hnoj : lip se serizuje ? me hlava nikdy nebrala z toho proc se delj dva systemy uchyceni trmenu…