Velikost | 56 |
Hmotnost | pod devět to je... |
Rám | RB RR1100R |
Vidlice | celokarbon |
Hlavové složení | cane creek |
Kliky | Ultegra |
Středové složení | Ultegra |
Přesmykač | 105 |
Měnič | Ultegra |
Řazení | Ultegra |
Převodník | Ultegra |
Kazeta | 105 |
Řetěz | uLTEGRA |
Náboj přední | Mavic Aksium |
Náboj zadní | Mavic Aksium |
Brzda přední | Ultegra |
Brzda zadní | Ultegra |
Brzdové páky | Ultegra |
Ráfek přední | Mavic Aksium |
Ráfek zadní | Mavic Aksium |
Dráty | Mavic Aksium |
Pedály | Exustar |
Řídítka | Ritchey |
Představec | Ritchey |
Sedlovka | Ritchey |
Sedlo | Selle Itallia |
Pláště | Michelin Speedium2 |
ten ram je krasny ale aj ja si myslim ze tie zvary su prilis brutalne a chcelo by to nejaky farebny lak … inac super
mě se taky moc nelíbí, jenže je to nutnost. Tahat to po kapsách se mi nechce…
Mám pro RB slabost, moc pěkný i s těmi nezabroušenými sváry. Jen se mi nelíbí ten batoh pod sedlem.
to Mallakai : lidi co jeydí závody sem neplet , kdo platí toho jezdí, nejezdí ted svorada meridu ? určitě ne proto že jí chtěl ale že musí
to:Zdenda CUBE. Odlitky se v RB nepoužívají. Na brutalu jsou svary výraznější, protože je nepřekrývá barva. podívej na moje kolo a věř, že svary jsou stejné…
RB, takže jak jinak, než …
Nooski: no já sem si to pak myslel no, s tim krycím lakem :-), no tak hlavně at dobře slouží
Mallakai: brutální sváry tam jsou protože je to úprava brutal finish. Vyleštěný hliník přehrytý bezbarvým lakem, kdežto u normálních barev máž základovku na to vrstva vybrané barvy a pak ještě bezbarvý krycí lak. Proto to vypadá jako jemnější sváry.
třeba ted sem dal někdo bílej MTB rám, že ho dostal k pozdějšímu ježíšku nebo co, housenky sou tam sice vidět, ale ne tak brutálně jako v tomto případě
nevim co to s těma svarama udělali u tohodle rámu, u spoustu RB sem ty svary vyděl krasně ladné, jinak nic proti RB, ba naopak rámy sou pěkné, sic sem měl možnost vidět i negativní stránku, ale to je jiiná
mno tak duratec to dela celkem fešně, jestli někdo řekne že duratec sou neumětelové nebo podobný výrazy, tak proč s duratecem jezdil svorada
zabroušený sváry by to totalne zabily, navíc bartos ví proc to tak dela, zabrousit svary se musi umět moc firem ktery to uměj sem neviděl , u nas určitě nikdo
Domnívám se, že konkrétně ten přechod zadní stavby z trubek do toho odlitku by mohl být napojen zabroušenými sváry a bylo by to ku prospěchu celého kola :-)
@ jiři 1975: Nehaním ani stroj, ani konstrukci, jen jsem si dovolil nezdílet nedšení z těch svárů, konkrétně se mi nelíbí napojení trubky z. stavby s profilem nad ní v pravo od z. brzdy, nic víc, nic míň :o)
To Zdenda Cube máš státní svařečskou zkoušku, že tvrdíš že je to naprskané jak od vlaštovek — kolo je moc pěkné
Přesně tak. NA tenhle industriální kousek by se zabroušené sváry moc nehodily. Parádně to vypadá.
to zdenda cube:co mas proti tem svarum?ten tvuj CUBANEC taky nic moc a ty ramy ? no nic moc.zabijte me
@michal – navíc mrkni na tu zadní stavbu a řekni mi, co je na těch svárech tak pěkného, je to tam naprskané jak od vlaštovek :o)
2michal: to určitě jo, ale leda tak někde v nějakym těžkym strojírenství jako sou turbíny apod. a né u tenkejch trubek jako sou rámy, navíc s timhle se ukazuješ, turbínu nikdo neukazuje :-)
sváry zabrušují ti, kteří neumějí svářet. Zabrousit takovýhle housenky by bylo hříchem proti strojařině…
Jedno z mala peknych RB, sice mi tam vadi podsedlovka, kosika a kola, ale jinak supr.
jo rámeček je super, akorát nevim proč šéfící z rejs bajku nezbrousej svary, vypadá to skoro jako lešení
Je to slušné, a ty kola stačí, za tu cenu můžeš mít každý rok nové
Sice mi neni moc jasná kombinace Ultegra+Aksia (dla bych lepší kola a klidně nižší sadu, ale jinak
ten ram je paradny
bez pedálů a podsedlové brašničky váha ukázala 8,7Kg, takže s pedálama to bude rovnejch 9:)