Jsem zvědav, kolik tahle paráda vydrží a kolik budou stát opravy. Funguje ale pěkně.
(vloženo 5.11.07)
…zkouset jednodussi nove veci. Full z druhe ruky vyzaaduje hodne pece, jako zvire z druhe ruky – nese si vsechny zkusenosti s sebou.
2Lukster: Je to dokonaly stroj, ale precejen takova MC50 vonici novotou… kdyz ji clovek spousti od stropu, tech 13,5 kilo :-) Vsechno ma svuj cas. Lepsi 4 roky pockat na novou MC10 a mezitim…
to coffield: no, ja toho mojeho prodavam za 50tis., popř. rám s vidlicí za 40tis… A to je někde jinde než MC50;-)
@Lukster: No, pokud by do toho člověk chtěl napřít hodně vlastních zdrojů, tak se to dá „ufinancovat“- nový MC-50 se dá sehnat od 42…
to coffield: však jsem taky vyměnil ložiska a zrepasoval tlumič, můžu prodat jen rám s vidlicí… Ale je pravda, že to finančně moc pro studenty není:-)
…a přitom je lidi docela jezdí. Nebýt studentem, tak je Scott jasná volba.
Lukster – zájem by byl, ale problém je v tom, že na starých kolech pořád něco odchází. Zpravidla po třetím roce. Ve pátém roce už je vše obměněné a jezdí se dál ;-)) Ale pěknej Milašek jinak, to se musí nechat. Moc jich tady v profilech není a přitom je l
A ještě jednou já – zrovna to své kolečko prodávám, tak kdyby měl někdo zájem…:-)
To vlk: Ten Traction control není jako propedal, že se to otevírá a zavírá, je to vlastně jen přitvrzení tlumiče(větší progrese, citlivý je pořád dost) a tím pádem snížení zdvihu…
Jo a ta repase vyšla na 3tis.Kč – dělali to v Německu přímo ve Scottu…
Já ho dal v létě repasovat po 3 sezónách a to ještě jen proto, aby pak nebylo pozdě, subjektivně byl ok…A bahno v pohodě,žádný problém,většinu pochytí tělo tlumiče a ne píst…
@vlk: Souhlas. Fuji na vedlejší fotce má 110mm (15mm rozdíl) a při jízdě bez brždění/šlapání to subjektivně není poznat. To 80mm od 110mm už subjektivně poznám :-) I na menších hrbolech „kopne“.
Jo a ve zkutečnosti, rozteč tlumičů máme stejnou a zdvih je ve zkutečnosti rozdílný jen asi o 12mm-blbě se to měří
JJ já mám jen lock a nebo otevřeno.Nemám tam ten jak bych to nazval jakoby střední polohu-ten jakoby propedal a přepínám to manuálně, nemá to tu funkci že se to samo otvírá apod. Ale když tlumič nafouknu, aby mi vyhovoval, tak se to ani v těch největších
to vlk-nevim jestli sem te nepochopil spatne ale ten tvuj tlumic oproti tomudle nema ten polovicni mod.To TC znamena traction control.Krom toho ze todle ma vetsi zdvih.Podle meho se ten polovicni mod docela hodi..
Mám spíš strach o všechna ta hejblata. Noha tlumiče je jinak opravdu částečně samočistící tím opačným chodem.
JSt → podívej se někdy na ramovou trubku u zadního kola ta je od bahna vždycky a tenhle tlumič je na stejnym místě…
jj já mám verzi lcr, trochu nechápu, proč na to dělají ten nepohupovací systém TC, když je ta zadní stavba tak geniálně řešena, že si při záběrech do pedálů ani nehne.Ten tlumič je geniální.-a proti bahnu super, on se totiž natahuje a tak je většinu času
roud: co nohy vidle? vozis je necim zabaleny? nejspis ne, tak bych se taky o tlumic nebal ;-).
S tím bahnem je to asi pravda :-( Bude to chtít pořádný neoprén, protože blatníček asi nebude stačit. Zase se ten tlumič ale roztahuje…
hmm tohle fakt nevidim dobře :O(člověk m´občas na kole tolik bahna že mu sotva projde ramem a tady vše pude do tlumáku :O(