Právě dovezeno.
Rám AMR :-)
Výměna původně osazených zápletů...
... lehké jsou.
Dvojčata..
Za co jsme měnili
původní osazení Deore vyměněno za XT a LX
osazena zapletená kola na průmyslech
(vloženo 5.8.11)
Značka | GHOST |
Model | ASX 4900 |
Velikost | 44 / 17,5 |
Hmotnost | 12,70 kg bez pedálů /13,06 kg s pedály |
Rám | AL 6061 T6 DB Active, barva copper red |
Vidlice | původní Rockshox Tora vyměněna za SF9-EPICON RLD zdvih 140 mm, tuning-test.cz zamykání z řídítek |
Tlumič | X-Fusion O2 RPV GCS GHOST Custom Setup Power Valve+Air+Rebound, zdvih zadní stavby 120 mm |
Hlavové složení | Ritchey |
Kliky | Shimano Deore FC-M590, 175 mm |
Středové složení | Shimano SM-BB70 Hollowtech II |
Přesmykač | Shimano Deore |
Měnič | Deore XT |
Řazení | Deore LX 3 x 9 |
Převodník | 44-32-22 zubů |
Kazeta | Shimano CS-M770, 9 rychlostí 11-34 zubů Shimano DEORE XT |
Řetěz | Shimano CN-HG93-I DEORE XT |
Náboj přední | původní Deore vyměněn za Novatec D711SB |
Náboj zadní | původní Deore vyměněn za Novatec D712SB |
Brzda přední | Avid Juicy 3 Disc, 160 mm |
Brzda zadní | Avid Juicy 3 Disc, 160 mm |
Brzdové páky | Avid Juicy 3 |
Ráfek přední | původní vyměněn za Remerx RDX, AL 6082 |
Ráfek zadní | původní vyměněn za Remerx RDX, AL 6082 |
Dráty | 26x SAPIM AERO CX RAY 424 Black |
Pedály | HTI-AX01SS NANO Series pin 359 g. |
Řídítka | GID 620 mm |
Představec | GID |
Sedlovka | GID 31,2 mm |
Sedlo | GHOST VL 1205 |
Pláště | přední Schwalbe Nobby Nic Evo 2,25" SS, PSC, DD, zadní Schwalbe Racing Ralph Evo 2,25" SS, PSC, DD |
Ahoj, děkuju, Epicon je smzr z TT, je naladěn přímo na ženy hmotnost, a funguje parádně. A ten můj taky, rozhodně doporučuju.
Má to pěkný Tvoje polovička.Hlavně rám a barva.Jak maká Epicon?Taky ho zvažuju.
Ne, zatím jen jednoho; s TADem najisto počítám (bude prý snad v březnu), a těším se na něj. Konečně nebudu muset kroutit tím „KIT QTY 1 U-TURN TRAVEL ADJ KNOB ALUM“.
Jestli si nebral oba ty Epicony najednou (tedy jestli nemáš už oba), tak bych na toho Ghosta zauvažoval připlatit si na TAD verzi se snižováním zdvihu.
Abych nezůstal pozadu, dal jsem na rady (děk Mloku), a na kole je už SF9-EPICON RLD za 1.700 g od tuning-testu. Přítelkyně se už může těšit na jaro, a já na výměnu i na mém kole.
Jojo, kupoval jsem vloni v létě, model 2007. Rám měl ( vyjma velikosti a barvy smzř) vypadat jako ten můj, tedy asi takhle: http://www.ghost-bikes.cz/…/asx4900.jpg
Ještě, koupě smzř u mého prodejce, za 28 přesně. / Pokud jde o přítelkyni, možná jste taky zažili: „nač odpruž. kolo, to MOJE mi stačí, atd. …“. Vozila odpruženou sedlovku. Ale po druhé vyjížďce už se usmívala; tak zatím spokojenost.
Ahoj, děk za hodnocení a připomínky. Kolo je, jak jsem ho koupil, čili osazeno výrobcem bez úprav. Ta hmotnost no … tajně doufám, že je o něco nižší díky tomu AMR rámu, ostatní se uvidí; Mloku, děk za tip.
Taky jsem ho měl ve výběru. Jak píše Mlok-Epicon TAD a lehký kola a bude to SUPER. Zatím pěkný.
Hezký kolo s vyhovující výbavou. Za kolik bylo, povíš?
A pak případně časem nějaká lepší lehká kola. Vše ostatní bych klidně nechal.
Fuční to bude dobře, jen je to na můj vkus už dost těžký, zvlášť pro ženskou. Vyměnil bych tu Toru za upraveného Epicona TAD, tím by bylo navíc snižování zdvihu, lépe chodící vidlice, bez komplikací volby správné pružiny a skoro 3/4kg váhy dolu.
Rolei: Nic, jezdím to taky. Je to krapet těžké a náboje, když se trochu jezdí v terénu, brzy potřebují servis.
Moc pekny.Jen by jsi mel trosku zapracovat na vaze, at se s tim nemusi drit:)