Pro prapradedecky gramhonice

Přidat foto

Z katalogu Premier 1913, uz za Franze Josefa se nadlepsovaly hmotnosti

(vloženo 15.6.07)

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Indian
Indian

16.6.07 11:07

klobouk dolů, mohu říct s jistotou, že na tu dobu je tohle to, co dnes Six 13ka v Recordu, a to nepřeháním.

Reagovat
Radari
Radari

15.6.07 21:54

kurna je to lehci nez muj stavajici bajk

Reagovat
ktm.bike
ktm.bike

15.6.07 18:56

jééé, to je SUPER, to je od nás z Chebu, koukám Cheb v Čechách. A pak i Esku jsme tu měli, než to šlo vše do kytek. :-(

Reagovat
orca.1
orca.1

15.6.07 18:51

klobouk dolů před tím převodem, jinak dokonalý popis, takže dávám SUPER.

Reagovat
Pebe
Pebe

15.6.07 18:24

hroch: bohužel, a to jsem už sundal cca 400g vměnou sedla a klik ;-)

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

15.6.07 16:58

Charmin: Pebeho nova Kona singlespeed s DB CrMo ramem vazi katalog 8.5, v realu 9.9 kg

Reagovat
Toams
Toams

15.6.07 16:56

to by ma zaujimalo, co je to za technologiu „alum. ocelove rafky“ :-)

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

15.6.07 16:55

Baracuda: Pry kolo stavalo pred valkou 1000 Kc, az Bata (pozdeji pod zn. MAS) pry zaplavil Moravu koly po 600 Kc, ty s ramy ze dvojitych tenkych trubek. Ale tohle je top of line, bohuzel cena neni.

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

15.6.07 16:49

Vevoda: ne, jen katalogy lzou uplne stejne jako dnes.

Reagovat
CHARMIN

15.6.07 16:49

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Vevoda
Vevoda

15.6.07 16:30

slušný za tu dobu ty kola váží stejně co dnes a to měli v oceli!

Reagovat
midlander

15.6.07 16:27

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Baracuda
Baracuda

15.6.07 16:11

koukam, ze to byla sakra poladena zalezitost! kolik to asi stalo?

Reagovat
homat
homat

15.6.07 16:04

koukám, že se toho tolik za 100 let nezměnilo :-)

Reagovat

Další galerie z kategorie

Tojny 1
Lišák 5
miroslavsmsm 1
bikermx 4
orm 2
xanti 4