Velikost | L (20,0) |
Hmotnost | 10,50 kg (katalog váha) |
Rám | Hardtail Race, New Fact6 Race Chassis, 7005 Aluminium, Opti-Size Alloy Tubeset |
Vidlice | RockShox Reba Team 85 mm PopLoc |
Tlumič | Není :-( |
Hlavové složení | Cane Creek |
Kliky | SHITmano Deore XT FC-M 770 Hollowtech II |
Středové složení | SHITmano Deore XT |
Přesmykač | SHITmano Deore XT |
Měnič | SRAM X.9 |
Řazení | SRAM X.9 Matchmaker |
Převodník | 44/32/22 |
Kazeta | SHITmano Deore 11-34 |
Řetěz | Campagnolo C-9 |
Náboj přední | DT Swiss X 1800 |
Náboj zadní | DT Swiss X 1800 |
Brzda přední | Formula Oro K24 180 |
Brzda zadní | Formula Oro K24 160 |
Brzdové páky | Formula Oro K24 |
Ráfek přední | DT Swiss X 1800 |
Ráfek zadní | DT Swiss X 1800 |
Dráty | DT Swiss X 1800 |
Pedály | Time Atac Carbon XS |
Řídítka | Easton MonkeyLite XC 660 mm Carbon |
Představec | Syntace F139 |
Sedlovka | Thomson Elite |
Sedlo | Selle Italia SLK Special Edition |
Pláště | Schwalbe Nobby Nic 2.25“ / Racing Ralph 2.25“ |
Vidlice mně připadá na rám krátká. Sedlová trubka je příliš napřímená, rám a sedlovka nebudou správně tlumit vibrace.
paráda! :)
Moooc pěkný a věřím, že s redbullem a vodkou se na takovým bajku musí jezdííít doooost pohodlně:-D.. Sedlu fandím, máš dobrej vkus!!!
V pohodě to nespěchá on je to i tak velkej rozdil oproti silnici na Torque tak to nesmím přehánět a zvykat si pomalu :-) Už se pomalu vyrovnávám s chybějícím tlumičem a při nerovnostech chodím zavčasu ze sedla.
Určitě napíšu, testnu ty pláště i trošku v terénu, akorát to ještě chvilku potrvá (kolo i pláště objednány, ale dorazí nejdříve příští týden).
No tak uvidime… však určitě někde napíšeš zkušenosti jak to lítá a ja zatím trošku ojedu Ralpha.
A defektů bych se na asfaltu také nebál díky té jejich ochraně proti defektům. Takže je to rozhodnutí, kde preferuješ jaké vlastnosti. Na asfaltu bude cokoliv mnohem horší, na štěrku zase vzorek bude o něco lepší.
Tak k tomu není důvod. Právě varianta supreme má speciální novou směs, která má výborně držet na mokru na asfaltu. Tam budou držet o několik tříd lépe než cokoliv se vzorkem (vzorek na asfaltu vždy drží blbě). Samozřejmě na štěrku už to tak nebude.
No mě od těch „slicku“ odrazují většinou kometáře o defektech o valení se za mokra/štěrku na asfaltě.Jja jezdím z kopce dolu co to dááá a pak to dost klopím protože jinak se do te zatačky nevlezu…
a nebude problém s vibracemi (s NN mám na fullech to samé) a mohly by být i odolnější proti defektům. Na značku kašlu. Ale oproti Canyonu rozhodla u-turnová verze Reby a carbonové páčky u K24 a pro mě o malinko lepší geometrie (ostatní je totožné).
Právě ty pláště jsou v pohodě, jde jen o oběm a jsou 50mm široké, to by mělo stačit (do výběru jsem bral i ty ještě širší varianty, ale ty se mi tak nelíbily), komfort na nich bude téměř srovnatelný jako na NN/RR jen současně i trošku pojedou
Taky zůstáváš věrný značce :-) Ty plaště nevím to pak nezastoupí tlumič, ale přední Nobby pujde pryč moc rozvibrovává řidítka při 30Km/h :-( S Rebou budu muset určitě něco provést…
TheIF: A Rebu si nech upravit, hned se Van36 v citlivosti vyrovná taky. Já upravit brzo taky nechám, i na silnici je to znát dost (vyzkoušeno) a když má poplock…
TheIF: Tak nakonec jsem si to rozmyslel a jdu stejnou cestou jako ty, tedy i odpružená vidlice bude. Bude téměř totožné kolo úrovní a vybavením co si vzal ty, jen to bude opět pro změnu Cubík (Reaction K24 z CRC) :-) A pláště Marothny Supreme 2,0.
co k tomu dodat-pěknej závoďák:-) Ps:pozor na terén-asi to nepruží jak Torque:-):-)
TheIF: Také to silnička nebude a nic drahého, stejně to bude hlavně na zimu a chci aspoň trošku širší pláště a bikové převody, ale pevná vidlice bude.
Ještě, že jsem nekoupil čistokrevnou silničku, tu bych asi nedal. Jsem napraskal plaště a na asfaltě dostal takovou sadu, že mě zada bolela ještě dva dny:-) Teď jezdím s podfouklíma a je to OK teda až na tu Rebu ta oproti Van vubec nepruží :-(
Time carbon ? Asi jen design cena těch 2400 mi taky nepřijde hrozná, tolik jsem vždy daval i za předchozí pedaly. Hmm to budeš kupovat asi nějakou karbonovou 9kg raketu.
A nějak si mě inspiroval ke koupení nečeho chrtího na asfalt, hlavně na bahenní období, když se mi do terénu nechce. Bude to ale ještě něco chrtějšího než si vzal ty, ale silnička to zase taky nebude, to už bych přeháněl :-)
Co vidíš na těch Timech ve verzi carbon? Jsem teď bral další Timy XSka, ale nějak jsem nenašel žádný důvod vzít carbon verzi, když stojí 80gbp a XSka obyč stojí 55gbp.
fotil bych to bez bidonů, ty gripy se hodí spíš na Konu, jinak ale krasavec!!!
no jo pěkný vlaštovky anebo to jsou berani? se mi ty zvířátka ňák motaj :-))
reklamuj to, silnice od canyonu vypadá jinak, tahle je nějaká odulá a při těle
No jo Easton moc hezké.Jen škoda že jsi to nesjednotil do Eastonu :-(