už sem na to seřizování fakt neměl… stejně tam dám přez zimu sram…
(vloženo 6.9.06)
No tak v bahně je rozdíl s kladkou a bez velice výrazný.A je dělaná tak, že se z ní bahno vytlačuje,–lepší než bowden.
Kladka není zrovna přínos, chyba bude jinde – bovden, koncovky, uchycení bovdenu? Kladka je jen místo k zachytávání bordelu. Jezdím šaltr XT s bovdenem otočeným pod spodní šavli rámu a ok.
no nevim teda v cem, inverzni prehazka ma meky pero a chodi no proste divne, ale dnes jsme to zkusili s tou novou kladkou a chodi to naprosto perfektne…
vlk: plně souhlasim, ale i tak si myslim, že dřív byly ty šaltry odolnější…
tulda: Ono taky záleží jak kdo a v ajkém prostředí jezdí.Máti má na kole ještě teď starého sachs 2500 a otec jedny z prvních sram 5,0.Já např ty sachsy tenkrát odrovnal za 6 měsíců.Já prostě rád jezdím v bahně atm to odchází dost rycle, nejvíc mi vydrže
7.9.06 10:51
2 pek: Táta měl na svym ocelovym arturovy 7.0 a nikdy na ní nešáhnul, lanka bowdeny-vůbec neřešil a chodila jak hodinky. Moje skoronová X9 chytla takovej vakl, že už to dál nešlo.
Jakoby novější šaltry Sram stály za ho…? Já mám X7 dva roky a max. spokojenost.
no jako toto ma tedkom na kole moje, ja jezdim sram a uz bych nemeni ani omylem..