Velikost | 20 |
Hmotnost | 10850g + kabeláž, lanka, vazelína, vzduch, gripy |
Rám | Sting HPC team - cca 2400g |
Vidlice | RS RVL - 1720g |
Tlumič | Manitou Swinger |
Hlavové složení | FSA Orbite - 95g |
Kliky | Truvativ Noir - 820g |
Středové složení | Truvativ |
Přesmykač | XT 08 na osu - 166g |
Měnič | Shimano Dura Ace 2001 - 195g |
Řazení | XT O8 po úpravě - 220g |
Převodník | Truvativ 3D |
Kazeta | Shimano 105 po úpravě - 230g |
Řetěz | C10 - 270g |
Náboj přední | DT Swiss Cerit 6 děr - 220g |
Náboj zadní | DT Swiss Cerit 5 děr - 443g |
Brzda přední | XT 08 - 223g + 150g kotouč |
Brzda zadní | XT 08- 223g + 150g kotouč |
Brzdové páky | XT 08 - 128+128 |
Ráfek přední | Syncros - 440g |
Ráfek zadní | Syncros - 440g |
Dráty | DT 2.0 - 283g |
Pedály | XT - 350g |
Řídítka | FSA XC 180 - 206g |
Představec | FSA XC 115 - 149g |
Sedlovka | Ritchey WCS carbon - 216g |
Sedlo | Specialized Toupé Gel Ti - 175g |
Pláště | Michelin Jett S 1.5 (cca 800g včetně duší) |
Jasně :) to sedlo takhle je úlet – to bylo focený když jsem laboroval s posedem. Teď už je normálně a sedlovka víc zasunutá.
zaujimave úpravy, sedlovka s priamym zámkom 34.9 × 350 je napr. Cycle King Ultimate SL Ti Carbon, inak Ritchey WCS 350 má 216g
přesně tak.. nevěděla jsem, jak to nazvat, ale je prostě zajímavé.. vymyká se prostě normálu:-)
Súhlas s Listerom – na jednom bajku mám tiež takto riadidlá a ide o to ako sa cítiš pri jazde, nie že je nápis FSA otočený dole… Sedlo to isté – ak si to namontoval podľa toho ako ti vyhovuje niet o čom! Plášte nie sú škaredé podľa mňa a bike je…
…podle obrázku poznají blbě nastavené řidítka – asi podle těch nápisů, co? A já si blbec vždycky myslel, že hlavní je, jak ti sednou do ruky…
tady zase všichni řeší „kosočtverečkoviny“. Pláště se mi nelíbí, ale jinak je to prostě krásný kolo a třeba trojpřevodník s tou silniční kazetou, je podle mě 100× lepší než dvojplacka s klasikou nebo nedejbože 11–34. Jinak by mě zajímalo jak se…
čelo predstavca otocene naopak, riaditka su zle nastavene, tachometer na zlom mieste, sedadlo ani nespominam ako je zle upnute a prehadzovačka ma zabila…
takovy divny – uzounky plaste silnicni kazeta – dela to na me dojem celoodpruzeny silnicky, to uz radsi horskou kazetu a dvouprevodnik
posobi to na mna velmi neusporiadanym dojmom…funkcne to bude zrejme v pohode ale co sa dizajnu tyka tak sa mi to vobec nepaci
Sedlovka s rovným zámkem je trošku problém. Má průměr 34.9 a to dělá jen Syntace a Ritchey. A tu původní Syntace jsem dal ZACovi na toho jeho Scottíka. Jako kromě toho, že je narvaná až dopředu, tak posed chybu nemá.
7.8.08 22:33
7.8.08 22:30
Díky tvojí kazetě jsem přišel na to že mam „upravený“ převodník a jestě k tomu 2× :D- uz sem zlomil 2 zuby :D Jinak kolo maš moooc pěkne
Nechal bych stříknout nohy vidle na bílo (jestli už není v záruce), sedlovku s přímým zámkem (nebo jiné širší sedlo, tohle je asi dost úzké a sedíš v podstatě až na jeho konci, ale jestli ti vyhovuje…) a řízení bych dal zpět černé. Jinak gut.
krasavec, bombastickyj ale nejvic se mi libi predsti a rajdy!!!! KDE JSI JE KOUPIL?
jen se mi nelibi ten tachac..a sklon sedl. trubky je fakt total brutal:-)
jj, Je to trik okoukaný od kazet Sramu (Force a Red) ty mají na každém pastorku (krom nejmenšího) o zub méně. Tak jsem vzal flexu a napodobil jsem to. Klíčové je samozřejmě odbrousit ty správné zoubky. Výsledek je SUPER.
mně se akorát vůbec nelíbí tydle pláště a tacháč na rám. trubce,jinak ovšem..