Pět dílů manganu, tři molybdenu a jeden díl uhlíku. Tato birminghamská směsice je základem pro špičkový závodní rám F1, materiál Reynolds 531. Váha při velikosti 58cm 2092g, vidlice 750g (vč. laku 2149g, vidlice 759g). Obvod zadních šavlí 5cm, měřeno pod sedlovkou. 70. léta normalizace, přesto designově čistý, lehký, pružný a krásný :) Nový lak.
(vloženo 5.3.15)
Značka | Favorit |
Model | F1 Super Special, Capagnolo Record |
Modelový rok | 1970 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | 11,1 (vč. pumpy favorit) |
Rám | Favorit F1 Super Special, Reynolds Tubes, 2150g |
Vidlice | Favorit F1 Super Special, 759g |
Hlavové složení | Campagnolo Record |
Kliky | Campagnolo Record 172,5mm |
Středové složení | Campagnolo Record |
Přesmykač | Campagnolo Record |
Měnič | Campagnolo Record |
Řazení | Campagnolo Record |
Převodník | Campagnolo Record, 44/54 |
Kazeta | Sachs Maillard 6sp. 13/24 |
Řetěz | Simano |
Náboj přední | Campagnolo Record |
Náboj zadní | Campagnolo Record |
Brzda přední | Campagnolo Record |
Brzda zadní | Campagnolo Record |
Brzdové páky | Campagnolo Record |
Ráfek přední | Mavic MA2 |
Ráfek zadní | Mavic MA2 |
Dráty | Berg |
Pedály | Campagnolo Record, klipsny + řemínky Christophe |
Řídítka | Cinelli 40,5cm |
Představec | Cinelli 9mm |
Sedlovka | Campagnolo Record 26,2 |
Sedlo | Fvorit PWB |
Pláště | Michelin Dynamic Classic 622/25 |
Diky za info, draty opravim. Souhlasim, klipsny nesmi chybet :) https://www.icloud.com/…tream/cs-cz/#…
Pozn.- dráty s logem čtyřlístku jsou od firmy BERG. Chybí klipsny! Zcela jistě galusky! Hezky proved. lak a polepy. Na podobném kole , vč. barvy, jsem v té době jezdil Hezká vzpomínka.
hezky jsme se po rán pokochal dokonalým kolem. Máš to opravdu parádní.
2.3.15 11:45
Tak to je fešák ve skvělém stavu
moc pekny kousek