easyrider: Kdysi jsme si psali ohledně progresivity/linearity IQ. Jsi tvrdil, že je lineární. Jak je na tom, podle Tebe, tenhle virtuál?
Tak už jsem na tom taky jel. :) A jako silnička to nejede. Bohudík. Kdo by chtěl taky jezdit EN na silničce. :)
K2: Rukou zakryj přední trojúhelník a jsi zase na svém. (: Tenhle kontrast se mi líbí. Doufám v hispter edici s ocelovou zadní stavbou. (:
vahadlo je aspoň garáž a punk a to se mi libí :)
Mi se ty bourané zprohýbané trubky nelíbí (u žádného výrobce). Zlatá rovná klasika…
To jsem psal obecně, že jsou tady chytráci, kteří věští z fotek, nemyslel jsem tebe. Myslím, že si každý udělá lepší názor, když se na tom sveze nebo to alespoň uvidí naživo. Ale za mě velký palec nahoru…
Ubik: nehodnotím funkčnost. Píšu, že udělat funkční virtuál je docela něco jiného než třeba klasický čtyřčep. Proto jsem na to zvědavej.
A design komentovat nebudu, protože to je na vkusu každého z nás. A hadice mám taky tažené spodem a za dva roky závodního nasazení jsem žádný problém neměl…
Už jsem měl možnost se na tom svézt a také jsem jel i na novém Reignu, ke kterému se to dá přirovnat systémem odpružení. Musím říct, že RB mi padlo víc do ruky a přišlo mi, že přesně zacílilo víc do českého vkusu. A na české kopce…
To jsem netušil kolik tady je znalců a dokážou poznat, jak kolo funguje podle obrázku.
Na RB vzhled hodně dobrý (i když působí trochu jako chudý příbuzný). Jímají mě ale obavy ohledně funkčnosti toho virtuálu. Jsem zvědav jak se s tím v RB popasovali.
mrantik:Do bytu patří maximálně silnička,bike vozíme na autě a necháváme v garáži :-)
Já tam mám hadice dvě a dva bovdeny a bez trablí. Hold asi jezdím pod své možnosti. A hadice obvykle stačí. Je to MTB a to stejně jako OFFroad auto má být špinavé ;-)!
Džey Ár… hadicí to rozhodně neumyješ, bordelu se tam drží dost… btw odbroušený uchyt hadice a rozdrbanou hadici ti klidně můžu ukázat :-)
namahane misto a kdys se clovek podiva kde podobne systemy praskaji tak je to vetsinou sedlouva trubka v tehle mistech…
musim reict ze se ni to opravdu libi! i cena je na hodne dobre urovni… myslim ze toho bude jezdit dost… jen kdyz koukam na hlavni cep loziska a ten subtilni drzak na sedlovou trubku mam lehce obavu aby to tam nepraskalo… preci jen je to hodne
Se zeptej doma jestli je větší lepší :-)! Kauze spodní vedení je fakt úsměvná, na umytí stačí použít hadici a ještě jsem nepotkal nikoho kdo by mi předvedl hadici přeraženou šutrem.
19.3.15 08:44
ale resi novy XTR smyk. Takze bych byt RB spis pridal moznost vedeni lanka pro novy XTR smyk,
mpIII – no. Levna ochrana ramu, kterou jednoduse umyjes smetackem. Fakt netusim proc ty a ostatni mate problem s hadicemi spodem. Moc ramu to nema a je to skoda, protoze je to asi jeden z nej systemu, co jsem mel. Jeden problem to ma – smyk, coz ale
19.3.15 06:59
19.3.15 06:54
mpIII: v porovnání s iq6 splňuje vše jak píšeš. Ještě bych přidal lepší průměr kol.
Aby sutr pretal hadice, to by musela byt kua racha, to by normalni ram ani neprezil … Takhle to je naopak dobra ochrana spodku :-)
Šíříte paniku kolem hadic, bo jste to tak nikdy nevozili… Kolem to tak vozí dost lidí a nikdo si nestěžoval…
18.3.15 22:26
a vlastně i Six měl jedno lanko spodem a nikdy se mi ho nepovedlo poškodit.
Mě se to líbí, je to takové industriální, prostě mašina. Čuje z toho spolehlivost (pocitově samozřejmě) a převelice rád bych se na tom projel.
stacily dve upravy a to kolo by bylo prijimano jeste o level lip: tu zadni svislou vzperu ohnout rovnobezne se sedlovou trubkou, nebo aspon ohnout a udelat vahadlo jinak nez takove nemotorne „T“
pokud člověk nakliká IQ575 s pikem, reverbem, kom i23 a základní deorko – tak to vychází cca 65000,– , Tohle by mělo bejt dražší o 2500 takže cca 68000,– (odhad) Takže cenově podobný jako novej reign.
Pitos: jestli jsi nekdy jel poradnej sjezd plnej sutru, tak jsis musel vsimnout co ta spodni ramova trubku musi vydrzet, natoz nejaky bovden ci hadice od bzdy…
Co je tak blbého na těch hadicích? Spešl Pitch co mám doma už X let to má také a nikdy jsem si nevšiml že by to něčemu vadilo.
Pěkné to mají, škoda těh hadic, spodem to není dobré :(
Pochopim spinave kolo na foceni. Ale nepochopim vystredeny plast na ventilek na zadnim kole a na prednim uz ne… To by mel nekdo priserne odnest!
antuch: je to virtual
no ja nevim m,ale dole u klik je nejak moc cerny barvy…vypada to jako virtual.
Na Lku 447 reach v pohodě. Mám 452 a taky dobrý, a jezdím 60mm představec.
Je zajímavý, že se stejně všichni zase vrací ke koncepci jednoduchého vahadla a vertikální polohy tlumiče. A to je asi jediný důvod proč se mi to kolo, jako snad první od RB, trochu líbí. :-D
Tak je to celkem hezké, hezčí to bude v M-ku, KTM orange už jsem měl na dvou RB, ale do třetice asi nebude. Na stránkách má RB nachystanou ještě další kolonku pro DH stroj, tak jsem zvědav co se z toho vyklube.
chcete snad říct, že testy eRBéček jsou neobjektivní?? :D
No nevypadá to vůbec špatně teda! Ale 447 mm reach je už celkem dost teda…
Pojede to lépe jak silnička :)
Za mě palec mírně dolů. Ale třeba to pojede tak, že by se dal ten vzhled odpustit.
A mě se to docela líbí. uvidíme co testy a hlavně chod virtuálu. Jediná trochu vada na kráse je to vahadlo.
To je taky pěkný… takže jen už záleží jak to chodí a jak se to kroutí
Snad to neni tajny. 3.2–3.3 v L s monarchem +. Reach 447 v L. Mam o cem premyslet … :-)
Mohli dát jiný převod pro focení, ta linka nepůsobí moc fotogenicky. Krom toho, že je to kolo špinavé. To není dobrý marketing, pokud to není záměr – myslím tu špínu.
škoda vedení hadic takhle spodkem trubky ale jinak mi to přijde celkem fajn, jsem zvědavý na cenovku
wilda81: škoda, nic pro mě :D
.: Elessar :. > enduro specific = Zdvih – 160 mm, úhel hlavy – 66°, délka zadní stavby – 433 mm, demontovatelný úchyt přesmykače.
Vzhledově nevzhledné, velmi.
jaká je zdviháž?
18.3.15 11:54
Super, už aby bylo v prodeji! A to vahadlo, není to tím, že je to kolo na test a mezi tím se dodělávají detaily, jako odlehčení/krášlení vahadla?!
na vahadlo se mohli trošku CNC vyřádit ale to jsou holt další prachy navíc
To vahadlo tedy zadny krasavec asi neni. Ale jinak fajn, pekne jednoduche.