Značka | Kildemoes Cobra |
Velikost | 61.5 cm |
Hmotnost | 7,9 kg (zdá se nepravdivý údaj z dokumentu od ČP) těžko říct takhle z hlavy |
Rám | Reynolds 500 |
Vidlice | stejná jako rám |
Hlavové složení | Tange Seiki |
Kliky | Suntour EDGE |
Středové složení | těžko říct |
Přesmykač | Suntour 4050 EDGE |
Měnič | Suntour XCT Accushift plus |
Řazení | Suntour Accushift |
Převodník | Sakae 52/42 Ovaltech |
Kazeta | Regina extra 6 |
Řetěz | Sachs |
Náboj přední | Sachs-Maillard |
Náboj zadní | Sachs-Maillard |
Brzda přední | Dia-Compe BRS Edge |
Brzda zadní | Dia-Compe BRS Edge |
Brzdové páky | Dia-Compe BRS Edge |
Ráfek přední | Alesa |
Ráfek zadní | Alesa |
Dráty | něco tam je |
Pedály | MKS Sylvan Lite, klipsny MKS, řemínky Christophe |
Řídítka | Italmanubri |
Představec | Italmanubri |
Sedlovka | Italmanubri |
Sedlo | Selle Monte Grappa by F.lli Baggio |
Pláště | Panaracer tour guard 700x25C, kevlar duo |
Mě je jedno, jestli váží 8 nebo 50 kg, jak říkám sám jsem to nevážil a ani nemám kde to zvážit, takže tady nebudu rozvádět debaty na toto téma, pro mě je důležitý, že plní svůj účel, všechno funguje a ještě nevypadá zle, o tom to podle mě je… pokud se údaj zdá někomu zavádějící, tak ho smažu.....nemá smysl řešit nějakou váhu, pro mě teda určitě ne. Takže asi tak.
23.6.15 22:55
PPL zvazila kolo aj s krabicou a vsetkym tym baliacim balastom 10.18kg. Kolo samostatne na zavesnej vahe (cinsky kram za $1) 11.59kg…
Škoda, že jsem ho v Pardubicích nezvážil – mohl bych vás rozsoudit …
Pár silničních oceláků mi už rukama prošlo a věř mi, že tohle nemá 7,9kg…
Tak jak je i s pumpičkou a tachometrem, plus tuna balící folie podle váhy na české poště 7,9 kg..... jako těžký není, ale sám jsem to nevážil, předpokládám, ale že pošta by se neokrádala.
Je to velka parada, barva, ale hlavne to osazeni Dia Compe a SunTour. To byl tehdy rovnoceny konkurent Dury. Ja ted restauruju starou silnicku Nishiki Racer, temer totozne osazeni az na kliky Sugino.