Velikost | 54 |
Hmotnost | 8,00 kg bez pedálů |
Rám | Rocky Mountain solo 70st made by Cinelli |
Vidlice | Carve |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | Campagnolo Centaur Carbon UT |
Středové složení | Campagnolo Centaur UT |
Přesmykač | Campagnolo Centaur |
Měnič | Campagnolo Veloce |
Řazení | Campagnolo Centaur Carbon |
Převodník | 53-39 |
Kazeta | Campagnolo Centaur 12-25 |
Řetěz | Campagnolo |
Náboj přední | Campagnolo |
Náboj zadní | Campagnolo |
Brzda přední | Campagnolo Centaur |
Brzda zadní | Campagnolo Centaur |
Brzdové páky | Campagnolo Centaur Carbon |
Ráfek přední | Campagnolo Vento |
Ráfek zadní | Campagnolo Vento |
Řídítka | Ritchey WCS Carbon |
Představec | XLC |
Sedlovka | Token TK915 |
Sedlo | SLR |
Pláště | Continental UltraSport |
20.12.08 01:15
Konečně nějaká silnička, která neni konzervativní, konečně nějakej odvaz… Je to Bááájo prostě supr…
Silničku Rocky Mountain jsem ještě snad nikdy neviděl :-). Až na Token se mi to moc líbí.
19.12.08 16:52
Mě se to líbí moc až na ty děsný převodníky, chtělo by to TA Spec či něco podobného.
Brrr, ohavné fotky na kachličkách, když chci něco prezentovat, tak trochu na úrovni.
Zvolil bych klasicky cerny plaste a nejaky konzervativnejsi vyplet. Taky tomu moc nesednou ty lisovany prevodniky.