Velikost | 17 |
Hmotnost | 9,5 |
Rám | UD Carbon |
Vidlice | Niner Rigid Carbon RDO |
Kliky | SHIMANO XT_40-28 |
Přesmykač | SHIMANO XT |
Měnič | SHIMANO XT |
Řazení | SHIMANO XT |
Kazeta | SHIMANO XT_11-36 |
Řetěz | SHIMANO XT CN-HG94 |
Náboj přední | DT Swiss 350 |
Náboj zadní | DT Swiss 350 |
Brzda přední | SHIMANO XT_180mm |
Brzda zadní | SHIMANO XT_160mm |
Brzdové páky | SHIMANO XT |
Ráfek přední | WTB KOM i23 |
Ráfek zadní | WTB KOM i23 |
Dráty | Sapim CX-RAY |
Pedály | SHIMANO PDM520 |
Řídítka | FSA K-Force Light UD Carbon |
Představec | Ritchey WCS 4-Axis 17D_100mm |
Sedlovka | FSA K-Force light |
Sedlo | Selle Italia SLR Super Flow 145 |
Pláště | Continental X-King RaceSport 29x2,4 |
Super, že se tu naše rodinka celopevňáků stále a utěšeně rozrůstá. A tenhle se fakt povedl!
Stejný rám a vidli jsem měl v plánu na začátku roku :)
Pevná vidlice je super, jezdil jsem s ní poměrně dlouho na 26" a vůbec mi to nevadilo.
Kdo nechápe proč má něco do sebe… do kopce líp jede a kolo je mrtě lehčí. Ve sjezdech jsem s ní nedokázal jezdit tak rychle jako s odpruženou, ale víc jsem se při tom bavil.
Je prima, když si sjezd vychutnávám dýl a není to nuda a když kopce rychle utíkaj.
Teď mám 29" s rebou a další kolo bude 29" s pevnou ;) pro větší srandu.
to gargamel: výhody – je přesná při zdolávání techničtějších pasáží, samozřejmě v nižší rychlosti než na odpružené, ale o to větší prožitek z techniky. S od. se dá vlítnout do všeho a nějak to dopadne.. Skvělá akcelerace v jezdivém terénu. Výjezdy, kolo je lehčí, samozřejmě musí být slušná geo. rámu. Ideální na trénink techniky… Chce to zkusit, buď to sedne nebo ne..
nevýhody – celkově namáhavější ježdění. Na závody +40km techničtější terén to není.
18.8.15 12:44
gargamel: zadny…
18.8.15 12:01
Uau! Skvělé. Pěkná raketa. Ta vidlice s tím mohutným rámem spolu parádně ladí. Fakt super.
Už také chystám celopevňáka 29er, až na krosce jsem poznal výhody pevné vidle v terénu. Ninerka byla také v hledáčku:)
Máš to supr!
super jako houpací kůň:)
Parádička, s 2,4 gumama, pokud nejsi kopyto tak mužeš foukat i mín jak 2 bary. Taky mám Fullhard bike.
Viem o čom hovoríš, tiež mám podobný bajk. Je veľmi pekný. Ja jazdím 2,25 plášte a je to tiež celkom GUT !
Jo o CX kole jsem jednu dobu uvažoval. Chtěl jsem něco rychlého na asfalt ale zároveň i do terénu ale přece jenom s tímto si můžu dovolit i mnohem větší divočinu než na CX kole. S té pevné vidlice jsem měl trochu strach, ale nemůžu si ji vynachválit. Jasně ta jízda v terénu je s ní namáhavější ale baví mě to s ní mnohem víc. Člověk s tím kolem musí pracovat, nadhazovat přední kolo na překážky a tak. Akorát u jízdy v terénu z kopce si nemůžu dovolit pustit to tak jako s odpruženou vidlicí. To mám trochu strach přece jenom také vážím trochu víc a to byl také jeden z důvodů proč jsem se rozhodl pro tohle. Přece jenom je to odolnější než CX kolo. Jo a ty 2,4 pláště když nafouknu na 2 BAR tak si připadám jako na celoodpruženém kole :) Ale jak jsem psal už níž. Pořídím si nějaké užší pláště.
Tak v podstatě je vhodné na cokoli:) Podle toho jaké si tam dáš pláště. Kromě teda downhillu:)
kolo hezke. nicmene, nebyl by jiz vhodnejsi CX, kdyz ma tahle raketa pevnou vidli?
Super. Dal bych jen černý gripy, ale ESI se mejou dobře, takže asi budou bílé dlouho
17.8.15 10:57
17.8.15 06:56
Pekny pekny, takovy cisty.
No podle komponentů a rámu co jsem měl spočítané mě vycházela hmotnost na 9,3kg. Nakonec to má o 200g víc. Tak ty 2,4 pláště jsou dost těžké. Stejně tam nejspíš dám nějaké jiné. Jsou zbytečně moc široké.