Velikost | L |
Hmotnost | 15.735g +-20g |
Rám | Alu A1, FSR, Ore technology, 2006 |
Vidlice | Marzocchi All Mountain 1, 160mm, Oem verzia - ETA + TST2, 2007 |
Tlumič | FOX DHX 5 Air, 2008 |
Hlavové složení | FSA the Pig |
Kliky | Shimano XT 2008 |
Středové složení | Shimano XT 2008 |
Přesmykač | Shimano XT 2008, top swing |
Měnič | Shimano XT 2008, klasicke prevedenie, dlhe ramienko |
Řazení | Shimano XT 2008 |
Převodník | Shimano XT 2008, 22 - 32 - 44 |
Kazeta | Shimano XT 2008, 11 - 34 |
Řetěz | Shimano HG |
Náboj přední | Bike Positive 20mm osa, 32d |
Náboj zadní | Shimano Deore M525, 32d |
Brzda přední | Shimano SAINT 203mm, rocnik cca 2006 |
Brzda zadní | Shimano SAINT 160mm, rocnik cca 2006 |
Brzdové páky | Shimano SAINT |
Ráfek přední | SUN single track 32d |
Ráfek zadní | SUN single track 32d |
Dráty | vzadu hviezdonice, vpredu DT Swiss |
Pedály | Shimano PD M424, (naslapne s velkou platformou) |
Řídítka | Truvativ TEAM oversajzove, dlzka 680mm |
Představec | Truvativ Holzfeller 60mm |
Sedlovka | BBB |
Sedlo | Specialized rival 42 (uzasna vec) |
Pláště | Maxxis Minion 2,35 |
nove enduro a prakticky akykolvek spesl okrem SX trail by som nechcel ako sa povie, ani za darmo. Podla mna ich strasne ditzajnovo zhovadili a s tymi novymi tlmicmi a vidlami asi aj funkcne… ale to neviem iste…
to misak. kadlec: no ten blatnicek je ozaj dost drahy, no je nepostradatelny ak clevek nechce zachvilu znicit tlmic. Nechapem, preco to nedavaju originalne k ramu, podobne ako giant… ja som zohnal blatnik na starsie enduro, ale dal sa pouzit.
Tyhle starýspešlácký rámy jsou nádherný. Mnohem hezčí jak ty nový. Super je ten mikro blatníček na tlumič mám ho taky akorát nechápu proč si za takovou opičárnu říkaj 600.
mi kaziva. Tato vidla chodi maslovo po zdvihu a vzduchom v TST2 + hladinou oleja sa da krasne nastavit doraz. Vidla je robustna a vazi kolem 2,5kg. Bracho ma 66 SL a hovori ze na enduro bezva alternativa
to Maynard: ono tie AM-ka sa hodne lisia navzajom, zalezi od criev. Moja AM1 je zvlastna tym, ze ma miesto patrony ATA patronu TST2 – s nou som sice mal problem, lebo explodovala, ale po vyrieseni vsetko OK. Ty si asi pocul zle veci na ATA, ta je vel
dvojplacku+rokáš+napínák…jinač co ta MZ AM? sem na ní neslyšel nic moc pěkného:(…ale je to v podstatě sx trail takže to může být jedině:)
to Mar tin: To vies, na maratony nejdem vitazit, ale si riadne zahaluzit, to je vzdy uplne ine ako bezna jazda ;) a ja som ten typ, co nema trpezlivost nechat v zjazde vsetko len na gravitaciu… ale ked si postavim XC bike, tak urcite tu pilu zhodim
hm, oloro, ako to tu tak čítam, tak neviem, čo si mám o tom myslieť… maratóny, rýchlostné rekordy… pôvodne som si myslel, že sa objavil ďalší am.en rider, ale teraz si fakt nie som istý… :-/
ha tak rychlostne rekordy :) ta tretia pila je na bikoch tejto kategorie fakt rozporuplna. S nou alebo bez nej vzdy nieco chyba… Bike je vynikajuci a naozaj funkcny. S tou macochou to nie je tuctovka tu tam nechaj.
to Radari: nikdy som ho nevazil, lebo nemam dobre vahy, ale hmotnost ma zaujima, takze idem na to:) este dnes doplnim hmotnost
mi vyrobil sustruznik som to dal do hromady a uz nic nehrozi, vidla slape a nemenil by som… A ktej pile: ram hodne pohupuje, ked silovo slapem na tretej pile, ale rad sa pokusam o rychlostne rekordy… a bez nej tazko…
to Pitos: s vidlou som mal problem, pri jednom drope v nej ruplo a odvtedy isla lahko na doraz. Po otvoreni som zistil, ze sa otvorila povodne uzavreta patrona TST2 a prestala plnit funkciu progresivnej vzduchovej komory. Pomocou jedneho dielca, co
škoda te vidlice,jinak skvělý univerzál…a ten velký převodník na tomto biku je zbytečný,vyhodit a nahradit rockringem:)
klasika ktera potesi .......... ram nadhernej (kdyby byla 36 – dokonale :-)
to vies, Singlespeed, ono to je velmi takticke: ten spalek vynikajuco ladi s kotvou a tie drevene vrata zaza perfektne doplnuju ram… :)
rozmyslal som nad dakou 36-kou, ale tato macocha sa mi naskytla za vynikajucu cenu…
Zajímavá barva, vrata, špalek i kotva