Velikost | 21,5 |
Hmotnost | 10,4kg |
Rám | fort sanko japan d.b. cr-mo 2735g |
Vidlice | cr-mo 1100g |
Tlumič | - |
Hlavové složení | ritchey logic comp 130g |
Kliky | sh lx octalink 525g |
Středové složení | sh xt octalink 250g |
Přesmykač | - |
Měnič | point 1-no kladka tuned 90g |
Řazení | - |
Převodník | viavelo 34z - |
Kazeta | pastorek deore 18z+podložky+matice 60g |
Řetěz | sachs pc-51 270g |
Náboj přední | lx 210g |
Náboj zadní | lx 420g |
Brzda přední | sh-lx 182g |
Brzda zadní | sh-lx 183g |
Brzdové páky | tektro mt 4.0 185g |
Ráfek přední | sun rims cr 17 400g |
Ráfek zadní | sun rims cr 17 400g |
Dráty | dt champion 2.0+alu niple 450g |
Pedály | welgo 800 365g |
Řídítka | bbb vlaštovky karbon 175g |
Představec | point tube 150g |
Sedlovka | tranz-x 27,2 270g+redukce 30g |
Sedlo | selle italia trimatic g.gel 2,nový potah 260g |
Pláště | wtb nano raptor kevlar 2,1 1100g |
to semtex: Vozim ho stejne, pri klasicke montazi mi preskakoval pri silnem zaberu retez. viz http://www.bike-forum.cz/…02145544.jpg pruzina je z nej vykuchana.
Mě se to líbí, ale tradice BF velí: dej si jinou vidli, zkrať si bowdeny, uber dva články na řetězu, kup si kotoučeč Brembo – 4 pístek s dvojitým 320 mm kotoučem dopředu, 22O mm dvojpístek dozadu, zkrať ten představec a dej jiný sedlo, pak to bude SP
singlespeed: ma tam vlajdy, tzn. budou mit min 62cm. nevidim v tom nejmensi problem ;-)
Bez rohů bych si na singlu moc nezajezdil. Zkus je namontovat a vyjedeš dvakrát prudší kopec. Vždyť o rovná řídítka se ve stoje nemůžeš pořádně zapřít.
Napínák byl i zevnitř řetězu a stejně to nebylo ono.
Já jsem taky nepochopil jak to výrobce toho napínáku myslel,líp to napnout nešlo a nyní používám jiný.
Co se ti nezdá?