Favorit F1 Special 1969

Přidat foto

Po dlouhém snění a sháněni nějaké F1 jsem jel jednou do vzdálenější sběrny na Libertě s vozíkem (abych mohl příapadný úlovek odvézt). Zavřeli o hodinu dříve než měli a tak jsem odjížděl zklamaný zpět. V tom jsem spatřil hromadu kol u maringotky individuí žijících vedle sběrny a na ní tuto F1. Koupil jsem jí za 200Kč a odvezl domů. Měla práškový lak a směs nepůvodního osazení Dura Ace a Shimano 105. Postupně jsem na ní sháněl dobově korektní osazení, nedávno jsem si jí nechal nalakovat kamarádem z LeBikes do mého nejoblíbenějšího originálního odstínu a nalinkovat.

(vloženo 6.9.15)

Otto96
Ohodnoť bajk: (4.4  / 28 hlasujících)
Rám Favorit
Vidlice Favorit
Hlavové složení Favorit závodní
Kliky Campagnolo
Středové složení Campagnolo
Přesmykač Campagnolo Valentino
Měnič Campagnolo
Řazení Campagnolo Nuovo Record
Převodník Campagnolo 42/54
Kazeta Velo šestikolečko 14-26
Řetěz ČZ F-100
Náboj přední Campagnolo Record vysoký
Náboj zadní Campagnolo Record vysoký
Brzda přední Mafac Racer
Brzda zadní Mafac Racer
Brzdové páky Mafac
Ráfek přední Favorit galuskový
Ráfek zadní Favorit galuskový
Dráty Nerez Hvězdonice
Pedály Campagnolo
Představec Favorit Dlouhý
Sedlovka Favorit DeLuxe
Sedlo Favorit PWB
Pláště Galusky Barum PWB

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Zdenda CUBE
Zdenda CUBE

9.9.15 15:05

Přesně jak píšeš, zažil jsem to naprosto stejně…

Reagovat
learita
learita

8.9.15 20:44

Palec nahoru Otto, ta barva se mi zdá opravdu povedená. Moc pěknej kousek.

Reagovat
Le Corbusier
Le Corbusier

7.9.15 10:57

Máš to moc pěkný, ta barva je super. Tvůj předchozí přízpěvek mě vysvětluje i použití toho sedla. Osobně bych dal ale sedlo jiný, a hlavně představec. Řidítka jsou podle mě skloněná nejezditelně dolů.

Reagovat
Trepifajxl

7.9.15 10:54

parádní práce, u mě nostalgie, když vzpomínám, jak jsem v 15ti letech čekal s poukázkou od klubu, až bude právě takové kolo od Franty Babického pro mě připravené, tehdy tato verze s Kampou byla za 4000 Kč a pro běžného smrtelníka prakticky nedostupná

a ta radost, když se pak jelo do Romcikan, ta byla nepopsatelná a pro dnešní pubescenty již i nepochopitelná

Reagovat
Otto96
Otto96

6.9.15 22:45

Myslím, že Centriky se začaly vyrábět až v 70. letech. Dle odlehčených Mufen se jedná o lepší rám než F1V a proto jsem volil převážně zahraniční komponenty. Konzultoval jsem to s F. Babickým a říkal, že Mafacy osazovali v 60. letech a v 70. prý začali osazovat brzdy Campagnolo. Brzdy jsem nejdříve umyl benzínem od velkých nečistot, poté umyl Mafrasolem a leštil kotouči ve vrtačce – 2 hrubosti, 2 pasty.

Reagovat
Vilém
Vilém

6.9.15 21:21

to s4t: Staci umyt a vylestit:)

Reagovat
s4r
s4r

6.9.15 19:41

Ahoj, moc pekne!!! Mohu dotaz? Jak jsi renovoval ty komponenty z fotky c. 7, abys docilil vysledku na fotce 8? Zitra jedu pro stareho Favorita, pres zimu na nem budu pracovat a rad se necham inspirovat…:-) Diky!

Reagovat
Zdenda CUBE
Zdenda CUBE

6.9.15 19:00

Krásně zrenovované, jen brzdy by tam měly být Centric, ale i tak je jak nové…

Reagovat
Vilém
Vilém

6.9.15 17:38

Jo, tak toto je pekny, to se povedlo. Zrejme stejnej ram se mi vali ve sklepe, asi ho poskytnu nekomu sikovnemu jako jsi ty:)

Reagovat
Bocka
Bocka

6.9.15 15:05

Pěkně udělané :)

Reagovat

Další galerie z kategorie

mirekk 14
mirekk 3
trpaslik72 17
zdenalfofin 18
TJK 41
sevava 8