prvy cestak, ten karbon je perfektny v pohlcovani vibracii. ovela komfortnejsie ako som cakal…
(vloženo 21.9.15)
Velikost | L |
Hmotnost | ~8.4kg 'naholo' |
Rám | Giant Composite Technology |
Vidlice | Composite |
Sorry, to pseudo jsem nemyslel spatne – ma to aero sedlovku a castecne trouby, ale tykadla od razeni a lanka na ramu – takze aero to urcite nebude, zato nepohodlne, nebo mene pohodlne nez stejnej rocnik vrcharskyho nebo endurance ramu urcite – to jsem tim myslel..
Jinak ta lanka smula, je to jen esteticka zalezitost (a castecne aero, ale na to si nehrajem), asi s tim budes muset zit… ty od razeni se daj prezit a je to jednodussi na servis, ale kdyz je to takhle naply pod zohlou horni ramovkou na to jsem alergickej, kdyz uz udelaj takovou horni troubu, tak uz to meli udelat vnitrkem..
21.9.15 21:48
pseudo je něco, co se tváří jak to čím není, takže pseudo aero bude rám, který má radoby aerodynamické tvary, ale v aero tunelu by dostal na frak
tromboonen:
Kupene ako nove v 20% zlave. Popravde to vedenie laniek sa velmi nepaci ani mne. Da sa to nejak rozumne zakryt bowdenmi, ci je to zbytocna praca?
A co sa tyka „preudo“ aero ramu, neviem co tym myslis? Pokial viem, tak na tychto ramoch (ale s vyssou kvalitu karbonu) sa par rokov dozadu jazdilo aj v profi pelotonoch?
S tou sedlovkou suhlasim, ale vyzera to podla mna celkom cool.
Copak radicich, ale ta tetiva pod horni ramovkou mi vadi… no ale to nejezdi… spis bych si nekupoval pseudo aero ram s aero sedlovkou, bez toho by to pohodli bylo asi jeste lepsi, ale je to asi bazarovka tak proc ne..