Ceres

Přidat foto

Moje nová mašina, důvod proč jsem na tomhle foru a velká radost.

Rám ač starej je uplně novej. Navěšel jsem na to co bazar dal a peněženka snesla, tj. skoro všechno krom řídítek a kol, který jsem kanibalizoval z fáva a hotovo.

Proti železu z Rokycan je to Star Trek, ale pár výhrad bych měl. Když někdo dělá rám, to ho nenapadne zkusit jestli se vejdou oba košíky na lahve? Teda košíky se vejdou, ale díry jsou tak nízko, že flašky jaxi kolidujou. Stejně tak uchycení řadících bowdenů uplně vepředu na hlavový trubce mi nepřijde jako dobrej nápad, při zatáčení doleva si bowden přehazovačky potyká s bowdenem přední brzdy, vedení lanek pod středem je taky fajne, musí bejt nesymetricky uhnutý doprava, protože jinak lanko smyku podře rám, konkrétně tu fešáckou aerodynamičnou sedlovou trubku na kterou jsem přesmyk dostal až po domluvě pilníkem, páč tam prostě není místo. Místo na hrdinství nebylo ani při upínání sedlovky, trubka asi i díky svýmu tvaru se kolem sedlovky svírá jen velmi neochotně, no řešit se to dá plechovkou, ale proč.

Řetězová linka tak nějak vyšla až s kratší osou a to tam mám sedmikolo na podložce, při představě že tam je 8/9kolo a mám mít převodníky ještě blíž rámu, nevim kam teda dát smyk. Každopádně už je to složeno, kochám se a sám si to kolo závidím a teď snad přijdou ty radosti v sedle.

Edit:/ WH-R500 jsou fuč, jiná sedlovka, kliky a nakonec vzadu osmikolo a zatím stále spokojenost

(vloženo 14.10.15)

Bezmozek Bezmozek
Ohodnoť bajk: (3.4  / 20 hlasujících)
Značka Rock Machine
Model CRS 3.0
Modelový rok 2001
Velikost 60
Hmotnost 11,00 vč. bidonu, hustilky, duše, prostě komplet.
Rám Alu 7005
Vidlice Ritchey Carbon
Hlavové složení Aest
Kliky FSA Vero 175mm
Středové složení RPM BB-7420
Přesmykač Shimano Sora FD-3500
Měnič Shimano Sora RD-3500GS
Řazení Shimano Sora ST-3300 2x8
Převodník 34-50
Kazeta CS-HG50J 7sp 13-21+28z
Řetěz CN-HG71
Náboj přední Miche Magnum
Náboj zadní Miche Magnum
Brzda přední Shimano Sora BR-3500
Brzda zadní Shimano Sora BR-3500
Ráfek přední Remerx SunBow 622x13
Ráfek zadní Remerx SunBow 622x13
Dráty DT Swiss
Pedály Wellgo LU-955
Řídítka Ritchey Logic Comp Road SLV40 + hrazda Kuboj
Představec Amoeba Scud 10 cm
Sedlovka I.K.E carbon
Sedlo Vertu
Pláště Kenda K152 25-622 & Rubena Flash 28-622

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Bezmozek
Bezmozek

20.10.15 14:10

Jistě že na plnej céres, co jinýho by zkratka CRS měla znamenat.

Jinak sedlo jsem takhle vozil vždy, když je v rovině, nezvykne si řiť a řetěz není zatuhlej, jen foongel novej, zalepenej mazutem ze shimano balení.

Reagovat
HonzaRez
HonzaRez

19.10.15 08:20

S tím se dá jezdit na plnej céres…

Reagovat
platypus
platypus

18.10.15 14:55

Ať máš z kola radost, pár detailů: přijde mi,že máš sedlo špičkou dolů (z toho může být cítit zápěstí) a ještě zatuhlý články na řetězu jsem si všiml.

Reagovat
standoslav
standoslav

16.10.15 17:44

Reaguji na plkání: v osmdesátých letech ,kdy jsem závodil jsem se rozhodl, že si mimo F-1 silničku pořídím i časovkářskou kozu, fin. byly silně omezené, i to jedno kolo jsem s problémama používal, ale kousnul jsem se, kolo postavil a mám ho dodnes. Vlastně k ničemu, ale kdo se může pochlubit, že jede na svém, vlastnoručně sletovaném rámu ? Kdo jezdí něco co sám vypiloval, utvořil ?

Reagovat
Bezmozek
Bezmozek

15.10.15 16:44

Ups, sorry, nějak mi nepřišlo důležitý to třídit, snad už je to OK, sorry, prostě Bezmozek

Reagovat
vpa007
vpa007

15.10.15 15:39

2 Bezmozek: jo jak říkáš, hlavní je, aby se na kole dobře jezdilo a ostudu si dělá každej sám sobě…

Teď spíš jen dotaz/myšlenka… nechtěl bys přehodit pořadí fotek tak, aby jako první byl nějakej pohled na celý kolo? Začínat detailem mi nepřijde úplně ideální… ale možná, že jsi chtěl tím detailem na zadní kolo a brzdu něco říct (jen nevím co :-))… no vlastně mě to, když nad tím teď přemýšlím, donutilo kliknout a mrknout se co a jak ;-).. tak to možná nech :-D

Reagovat
Bezmozek
Bezmozek

15.10.15 14:01

Řadící bowdeny jsou dlouhý tak akorát aby v pohodě šlo zatočit o 90st. což na silnici myslím stačí. Upínáky takhle vozím od jakživa, jsou schovaný za vidlí a hazkou, opačně mi přijdou na ráně a těžkou pravou stranu kompenzuju pumpičkou která je vlevo :o))

2 vpa007: Plkání nevadí, samou chválu jsem ani nečekal a sám vím, že kolo by se určitě dalo vylepšit, ale to je tady stovka, tady pětikilo a na mejch pár km co najedu to stačí až až. Kolik z kol tady na foru je vytuněno uplně top na doraz? Hlavně jsem kolo stavěl pro sebe, já jsem s ním spokojenej, budu si s ním dělat „ostudu“ sám a jak všichni víme, kolo není nikdy hotový, takže co není může bejt.

Reagovat
vpa007
vpa007

15.10.15 11:30

kolo teda není moje krevní skupina, ale počteníčko fakt super, takže ti fandím… ;-)

jen dodatek a nechci se někoho dotknout, ale úplně nemám rád plkání typu „chtělo to pár stovek a bylo by to lepší“ bez konkrétních příkladů.. protože pak zůstává jen u plnkání, místo nápadu na zlepšení ;-)

Reagovat
maajkee
maajkee

15.10.15 09:23

Upínák pod bowdenem u hazky je fakt volovina, ale nic proti gustu :) Celý mě to příjde jako když pejsek a kočička vařili a neměli moc peněz na suroviny, přitom by stačilo pár stovek navíc a mohlo to být kloudnější, ale tak jezdit to bude, jako zimák fajn.

Reagovat
Reggie
Reggie

15.10.15 09:13

Bowdeny si dávám stejně a to z důvodu, že se tolik nenatahují při otáčení řídítek. Upínáky jsou naopak, ale když se na to tak dívám, tak ve předu je to jedno a vzadu jsou aspoň všechny hejblata na jedné straně. Za mě zajímavý počin, bohužel jdoucí proto proudu.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

15.10.15 08:11

Bowdeny by IMHO stacily prehodit pravej do levy zarazky a naopak (teda jen tipuju ze by ta delka mohla pak stacit), pod ramovkou pak prekrizit zpet nebo pod stredem zbastlit tak aby se nemuselo.. vono to pak vepredu o moc lip vypada a neohyba se to kdyz jsou rodla na max do strany, oprate se schoval mezi rodla a nejsou povisle jak kozy stare indianky.. a ty upinaky si prehod, to nevypada dobre.. pohodli v hrazde? No na zapesti mozna (ale ta by pri spravne nastavenych beranech a posedu bolet nemela, zmeril ses spravne?), ale na zbytek tela nevim nevim..

Reagovat
Radovan84
Radovan84

14.10.15 23:42

Zábavné početní :-).....tak ať to jezdí!

Reagovat
nooski
nooski

14.10.15 20:34

Řadící bovdeny máš krátké a oba upínáky naopak.

Reagovat
Bezmozek
Bezmozek

14.10.15 19:04

Kolo se mi popravdě ukrutně líbí právě kvůli tý aero sedlovce. Grafika je fajn, tenhle rám šel ven ještě v modro-žlutý což je kombinace za kterou by se dle mýho mělo dávat 9mm. „Strasti“ při kompletaci mi nedělají vrásky, jako člověk s technickým vzděláním spíš jen žasnu jaký banální chyby se někdo dokáže dopustit i když tady jsou to spíš drobnosti bez vlivu na funkci rostlináře. Nýty se závitem znám, ale prostě nechci zasahovat do integrity rámu.

http://superstepa.rajce.idnes.cz/…ine_CRS_3.0/#…

Ad kliky, vím že jsou děs, až odjedu tyhle, budou nový, po klínkách je pro mě i tohle posun.

Jasně, kliky špatný, smyk taky, sedlo atd. takže mám vlastně starýho krypla s domrvenou sadou a pár zdejších mi za to dá asi –1000 internetů, ale popravdě, dobře vím, že nejslabší článek nejsou kliky, ale element mezi sedlem a beranama a proti favoritu už se nemám na co vymlouvat :o))

A časovkářský ambice fakt nemám, sice to s hrazdou vypadá zle, ale je tam hlavně kvůli pohodlí, kdo nezkusil nepochopí jak ulevíš zápěstím. Pár hrazdiček už jsem pod rukou měl, ale s touhle od Kuboje se snad nechám zavřít do penálu.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

14.10.15 18:32

Slusny retro, me by odradila uz ta aero sedlova trubka, ale ty mas podle nastavcu casovkarske ambice tak OK… kosiky by jeden neveril.. delaj se nytovaci zavity do karbonovejch ramu, nebal bych se tam dva prdnout, tentokrat na spravne misto..

Reagovat
Vilém
Vilém

14.10.15 18:29

Ty kliky jsou desny, alespon ty bych dal nejaky slusnejsi.

Reagovat
Zoidberg

14.10.15 18:09

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat

Další galerie z kategorie

nomecz 8
Lišák 6
Kolobezkar 66
benobiker 39
Jančovička 16
Hamik 31