Velikost | dost vysoké |
Hmotnost | akorát |
Rám | BSA |
Vidlice | BSA |
Hlavové složení | BSA |
Kliky | BSA |
Středové složení | BSA |
Převodník | BSA |
Náboj přední | BSA |
Náboj zadní | musim sehnat BSA |
Pedály | z USA |
Řídítka | správně ohlá |
Sedlo | jemné Prima |
Pláště | přední pneu Kudrnáč |
cena není důležitá…podstatná je hodnota.....a ta je obrovská…je dobré se občas vrátit na začátek, abys pochopil současný vývoj…
Mimochodem má to dnes nějakou sběratelskou cenu??? Jen se ptám, ba mě to zajímá!
Chtělo by to rovný řídítka a obrátit představec. Podle sedla je ti to velké. Pumpička je taky super :-)
že je to prostě jen technicky nedokonalýstarý bicikl,jezdit bych na tom nechtěl.
Já to prostě nějak nežeru,dělal jsem opravdu hodně do motorek a veterány mně prostě ani tam nebraly.Za 90 let se na zemi určitě nějaká současná kola najdou a jméno si na rám vygravíruji sám,mám totiž v dílně gravírovací tužku.Nemůžu se zbavit dojmu
pokud tu tvoje kolo bude za 90let tak to bude klasické kolo ze série v hodnotě pár korun.....
to gazman: nostlagie to ano ale šroty??? v dobách kdy tadle kola vznikala to byla poctivá ruční práce řemeslník se vyřádil, např u tohohle kola je napsáno na krku vidlice pro koho bylo kolo vyrobeno- máš to ty na svém???bude tu tvoje kolo za 90let?