Kolo sestaveno z přebytků a bazarových dílů na ježdění do práce a blbnutí v okolních kopcích. Překvapivě velmi pohodlné a snad něco vydrží. Zadní stavba po upravě zavěšení tlumiče zdvih 120mm, jezdím se sagem cca 40% a supr. Ideální na trénování fyzičky. Fotky z mobilu.
EX protože je po výměně vidlice, kokpitu, pohonu a gum, takže „nové“ kolo. Fotky dám až …
(vloženo 4.11.15)
Značka | Rock Machine vlastní stavba |
Modelový rok | 2015 |
Velikost | 19 |
Hmotnost | 14,7 |
Rám | Ocel - upravené zavěšení tlumiče, zadní stavba hliník |
Vidlice | Magura Durin R100 |
Tlumič | Rock Shox Monarch R 190mm |
Hlavové složení | Ritchie |
Kliky | Mighty 175mm, 40/26 |
Středové složení | Shimano |
Přesmykač | Sram X5 |
Měnič | Sram X9 |
Řazení | Sram X7 2x10 |
Převodník | mighty 40 BCD 120, Sram 26 BCD 80, alternativně Sram 42 BCD 120, |
Kazeta | Sunrace MS 10 11-36 |
Řetěz | KNC X9 |
Náboj přední | DT Swiss |
Náboj zadní | DT Swiss |
Brzda přední | Avid Elixir R, 203mm |
Brzda zadní | Avid Elixir R, 180mm |
Brzdové páky | Avid Elixir R |
Ráfek přední | DT Swiss 420SL |
Ráfek zadní | DT Swiss 420SL |
Dráty | DT Swiss |
Pedály | Sh M 520 |
Řídítka | Bontrager 700mm |
Představec | Ghost 80mm |
Sedlovka | Author 31,6/25 offset |
Sedlo | Velo Ti lyžiny |
Pláště | Schwalbe Rocket Ron, kevlar 2,25 přední, Continental X king kevlar 2,2 zadní |
ten pocit, když toto bazarové kolo má větší cenu než můj superior :D :D jinak si nemůžu pomoct je to fakt zajímavé kolo :D
V první chvíli jsem nevěděl jestli je to motorka nebo kolo :-). Hodně zajímavý stroj
Něco takovýho jsem viděl dneska v Příbrami :-) Mělo to z druhý strany žlutej nápis, snad EXTREME.
Joj! Adrenaline 2000… Ten mívala býv. žena. Pamatuju jak jsme jej kupovali na nějakým veletrhu (zaboha si nemůžu vzpomenout na jméno – předchůdce ForBikes) na Výstavišti … a vyzvedávali v prodejně RM u VŠE na Žižkově (kde jsem si pak kupoval RM Twister)… :)
Pro mě nostalgie… :)
souhlas s Pepem72… trochu děsivej stroj, ale s dobrým komentářem to celý tak nějak dává smysl… takže palec nahoru i za Frankenštajna a taky dávám 4* ;-)
Lepenice ale foto dobre a popis taky. Celkove dobra lepenice. Davam 4 :-)
4.11.15 16:38
4.11.15 14:55
4.11.15 14:21
K tomu by sedla marzocchi super monster.
4.11.15 14:16
Rám je uzpůsoben na tlumič 165mm. I tak to bylo vysoký – stará škola. Sehnal jsem 190mm vzduchový za cenu, která nešla odmítnout náhradou za pružinový. Čeká mě ještě jeden upgrade rozteče v zadní stavbě, kde je na to místo a pak to bude OK – teda stejně vysoký jako rozteč 165. Chtěl jsem předělat Durina na 120 stejně jako jsem kdysi předělával Epicona(viz příspěvek ve foru), ale prý to nejde. Kolo jezdí dobře a vypadá jak vypadá. Je to lepenice z ND, co jsem měl doma + rám původně na vyzkoušení fulla (nikdy jsem ho neměl) a začalo mě to bavit a tak lepím a lepím a lepím …
4.11.15 13:28
Jak píše Lister, ten hlavovej úhel je nesmysl. Vidlice s vyšším zvihem by to asi řešila, ale už teď je to nějaký celý vysoký. Ale na ježdění do práce asi dobrý :)
4.11.15 12:10
jo, jo, kytara od Treku, pamatuju, hnusný to bylo, ale tenkrát pěkně drahý top level
Ja tomu (MTB) teda nerozumim, ale tim, ze to nikdo necorne bych si jistej nebyl, prumerny zlodej kol neni fajnsmekr, estet a znalec, ale smazka… ti berou vse… a ta vybava (kdyz uz ne ten ram) asi neco stoji… stejne nikde nenechavat bez dozoru, nebo pujdes domu pesky..
To je pravda, ale při 40% sagu to není tak hrozný, nemusím řešit kořeny, brody apod.
Perfektně to cvičí stabilitu, v 50tce v terénu si musím hooodně sednout za zasunutou sedlovku.
4.11.15 10:24
Jasně 2015, když jsem ho letos postavil :). Stáří rámu neznám, ale je starý. Chtěl jsem to tu ovlažit mezi všemi nablýskanými novinkami, trochu retro s „novou“ výbavou, které mi dělá radost a nemusím se bát ukradení, protože to každého obyčejného lupiče odradí.
4.11.15 09:55