Aktuální stav
Rám a hlavně sedlovka zobou nerovnosti úžasně.
Největší mínus jsou záplety. 2080g je už přece jen dost.
Sundány polepy z kol. Vymeneno sedlo, plaste, duse. A hlavně zalepeny ty zelený nápisy, zkrácená hlava
Zatím shozeno ze serie cca 400g.
Ad…tak kolo pouzivam opravdu jen na trenink a dlouhý výlety. Moc neni cas na bajk, natoz silnicku. Nez tunit mastodonta, tak radsi budu šetřit a časem pořídím celý s karbon krkem,lehčími záplety a hydro brzdama.
(vloženo 6.12.15)
Značka | EX Giant |
Model | Defy Advanced 2 |
Modelový rok | 2015 |
Velikost | L |
Hmotnost | 9,15 s pedály a košíky |
Rám | Defy Advanced Composite |
Vidlice | Advanced Composite, Hybrid OverDrive Steerer |
Kliky | Shimano 105 50/34 |
Středové složení | Shimano, Press fit |
Přesmykač | Shimano 105, 11 speed |
Měnič | Shimano 105, 11 speed |
Řazení | Shimano 105, 11 speed |
Kazeta | Shimano 105 11-28, 11s |
Řetěz | SRAM za 350 Kč |
Náboj přední | Giant performance Tracker Road, Sealed Bearing |
Náboj zadní | Giant performance Tracker Road, Sealed Bearing |
Brzda přední | TRP Spyre |
Brzda zadní | TRP Spyre |
Brzdové páky | Shimano 105 |
Ráfek přední | Giant P-R2 Disc |
Ráfek zadní | Giant P-R2 Disc |
Dráty | Sapim Race |
Pedály | Look Keo Classic 2 |
Řídítka | Giant Contact |
Představec | Giant Connect |
Sedlovka | Giand D-Fuse Composite |
Sedlo | Ginat Performance Men`s |
Pláště | Continental 4 seasons 700x25 |
Pekne kolo defy je zajimave…
Ty změny teda fest prospěly… ta zelená na kole fakt neměla moc kloudnej smysl.. každopádně jestli máš metrák, tak ty zadní vzpěry vypadaj fest subtilně, ale asi to maj kucí spočítaný a nadimenzovaný.
JakeF: Vidíš to mi nedošlo. Já si řikal že když sedím tak to neni tak hrozný a udržim se i když se pustim řidítek. Je pravda že pod mojí vahou se jak sedlo prohne do účka tak sedlovka dozadu dost rapidně.
Prostě raději jezdim a moc nic neřešim. Na silničce tuplem ne
Ono u Defy se sedlem na soudy pozor… Takhle vypadá nastavený nějak, ale reálná jízdní pozice je o kus jiná, protože ta tenoučká sedlovka pod 100kg se prohne opravdu o dost a sedlo se tím vyrovná víc do roviny.
Děkuju za hodnocení a podněty. No na bajku mám sedlo v rovině. Tady mi to tlačilo na vocas. Nejsem na silniční sedla zvyklej a ani na bajku jsem ještě nenašel sedlo co by vyloženě sedlo. Timhle to trochu kompenzuju. Je pravda že možná trochu zabírají víc ruce, ale to mi nevadí. Ted mám posed a řidítka na max. níž mě nepustí pupek. A nejsem typická cyklistická postava. Mám momentálně 103kg. Ted to hrotim v posilovně tak šla váha nahoru. Po novym roce potřebuju tak 10kg tuku shodit. tak se možná přes ten pupek položim níž.
7.12.15 06:59
:DDD tohle jsem přesně očekával +1
6.12.15 22:41
kotew: co by řekl Kulhavkovi nevím, jediné co vím je, že by se to nedalo publikovat, protože Vršeckého oslovení, když mluvil slušně, bylo „čuráku“
Já ale píšu,jasný že by mělo bejt ve váze
Na biku ho mám tak cca 2.mm dolů ani ne,prostě můj pocit a 2.sedací polohy,se podívej na starou fotku u mě,tam je ve váze,ale musel jsem ho dát tak 1,5mm trochu dolů.
ps.by mě zajímalo co by Mr. Vršecký řekl Jardovi Kulhavýmu:)
6.12.15 22:03
kotew: blbost, sedlo má být ve vodorovině, žádné „nutí tě šlapat“… tohle slyšet Vršecký tak tě shodí z kola
jak máš sedlo dolů tak qvadriceps nese celou vahu sesouvajícího se těla, resp. horizontální složku vektoru gravitační hmotnosti
… jo a ke kolu,ted' když je to tak to pěkně nafocený,tak mi ta hlava nepřipadá brutálně velká a proto dávám za 5*
nutí tě to šlapat,na biku ho taky mám trochu špičkou dolů,ale nepatrně,jasný že by mělo bejt ve váze,každej ale má svůj posed vyladěn na maximální dovednost šlapání a pohodlí.
6.12.15 20:58
6.12.15 17:34
dej si tam galuskové ráfky a shodíš kilo
jinak se mi to kolo samo líbí, abych nevypadal jako škarohlíd :-)
proč je to sedlo tak dolů?