EX - kamaro frameworks 001

Přidat foto

Nízkonákladovka na běžné ježdění do cukrárny.

V rámu 2×18650 na osvětlení, nabíjecí konektor na sedlové trubce, LED vsazeny do návarků na rámu.

Za barvu děkuji Jardovi.

(vloženo 6.12.15)

kamaro kamaro
Ohodnoť bajk: (4.5  / 112 hlasujících)
Značka kamaro
Modelový rok 2015
Velikost na míru
Hmotnost 10
Rám Cr-Mo nezeslabovaný vlastní výroby, integrovaná sedlovka a osvětlení, vnitřní vedení zadní brzdy
Vidlice celokarbon (Cannondale)
Hlavové složení Chris King (víčko vlastní výroby)
Kliky Campagnolo Veloce
Středové složení Campagnolo 4 hran
Řazení dvourychlostní převodovka v zadním náboji, poměr 1.0 a 1.38
Převodník řemenice vlastní výroby, 48z
Kazeta řemenice a unašeč vlastní výroby, 24z
Řetěz řemen HTD14M, 10mm
Náboj přední Sturmey-Archer HBT30-F
Náboj zadní Sturmey-Archer S2 (Kick-Shift, 2 rychlosti)
Brzda přední KCNC
Brzda zadní KCNC
Brzdové páky Tektro
Ráfek přední Remerx Stormy model 2002 :-)
Ráfek zadní Remerx Stormy model 2002 :-)
Dráty nerez 2mm, 2x36ks
Pedály Xpedo (Look Keo kompatibilní)
Řídítka 3ttt Podium
Představec vlastní výroby, 80mm, 0 stupňů
Sedlovka integrovaná, upnutí sedla vlastní výroby
Sedlo Brooks Swift
Pláště Tufo Calibra 25

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
sorak
sorak

20.9.22 07:23

Krásná práce!

Reagovat
cioran-m

2.2.18 10:02

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
kamaro
kamaro

24.2.17 06:39

Převodovka má jeden převod přímý (1:1) a při druhém se zapojuje vnitřní ústrojí. Na odporu to nepoznám. Co má na výsledný odpor soustavy větší vliv je řemenový převod. Pokud se řemen více napne, je to poznat (při jízdě ani tak ne, ale při točení rukama ano). Při menším napnutí se ten odpor sníží, ale může to mít tendenci přeskakovat. Je to o vhodném napnutí řemene a na velikosti zubů – čím větší zuby, tím lepší.

Reagovat
Kadel x road
Kadel x road

19.2.17 10:23

Prosím tě jak hodně je znát ta převodovka?Vůbec si to nedovedu představit.

Reagovat
crzcba
crzcba

26.12.15 03:53

A už jsem se dočetl :-) další elegantní rešerší !

Reagovat
crzcba
crzcba

26.12.15 03:49

Parádní, řemenům fandím a…jak ho napínáš??

Reagovat
easyrider
easyrider

15.12.15 14:48

Vzhledem k barvě a účelu nemůžu jinak, než že je to dort! :) Nemám námitek. :)

Reagovat
Peslezedirou
Peslezedirou

15.12.15 09:32

Takové kolo by zasloužilo vlastní kategorii, prostě sis to vymazlil podle své představy, krásná práce. Hrozně se mi líbí fotka řemenu, sedlové trubky a pláště tufo.

Reagovat
Auditor
Auditor

14.12.15 14:26

Pěkné!

Reagovat
Mory_Keaton
Mory_Keaton

8.12.15 13:23

Nádherný „singláč“. Klobouk dolů. Já bych tedy dal dopředu pořádný světlo, ale to je samozřejmě věc vkusu. :)

Reagovat
bikerman2
bikerman2

7.12.15 15:46

si velmi sikovny a po prezreti tvojej stranky mas moj obdiv

Reagovat
drood
drood

7.12.15 15:12

Paráda… Já bych si dal dozadu Alfine 11, světla bych přetunil… Jak napínáš řemen? Gates Carbon musí mít předpětí, nekroutí se pod tím tahem rám?

Reagovat
Vilém
Vilém

7.12.15 14:01

to kamaro: Presne takto jsem si predstavoval, ze to mas udelane. Elegantni reseni.

Reagovat
saddik
saddik

7.12.15 13:36

Wow, smekám. Zpracování parádní. Pro mě by tyhle teda barvy nebyly, ale stejně se mi líbí, jak je to udělaný.

Reagovat
kamaro
kamaro

7.12.15 13:18

Vilém: Ano, jsou vpravo i vlevo. Teď jsou délkově připraveny akorát. Řemen se nevytahuje jako řetěz, takže po celou dobu by měly být v pořádku. Jinak bych tam musel dát o trochu delší, nebo tenkou podložku navíc. Stažené je to šroubem, který je přístupný ze zadní patky po vyjmutí kola.

Reagovat
Vilém
Vilém

7.12.15 13:12

Ted jeste tak koukam a premyslim jak vubec napinas remen? To jsou ty lestene dily u zadnich patek?

Reagovat
kamaro
kamaro

7.12.15 13:06

V rámovém trojuhelníku měla být na zakázku dělaná kožená brašna na peněženku a mobil, ale časem jsem od ní upustil. U středu je dvojice návarků se závitem M10 – marketingové oddělení by to nazvalo direct-mount na střešní nosič na auto – ten si snad někdy udělám. Jinak se do toho dají osadit hliníkové vložky a dá se tam uchytit třetí košík (na vodu či nářadí).

Reagovat
Trepifajxl

7.12.15 12:55

kamaro: no nějaký borec začal dělat něco podobného, ovšem s převody, pod značkou Favorit a chce za to nesmyslný peníze

na co máš na spodní rámové trubce přípravu na elektroniku? to u koncepce single speed nějak nedává smysl, ovšem nedostatek je to zanedbatelný

ruční práce pěkná

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

7.12.15 12:38

Na co jsou ty srouby v ramu tam co obvykle nebyvaji?

Reagovat
kamaro
kamaro

7.12.15 12:11

Nízkonákladovka to je do okamžiku, kdy přestanu počítat cenu práce. Část věcí je ze staré silničky (ráfky, kliky, střed, řidítka), část je bazar (hlavko, brzdy, sedlo), nové jsou náboje + dráty, pláště, pedály, brzdové páky a drobné věci (lanka, bowden, omotávka, LED, baterky). V rychlosti jsem spočítal cenu za tyto komponenty na cca 9000,–. Trubky jsou ze staršího rámu, na pokusy a naučení mi to stačilo. Nová je jen sedlová, hlavová trubka (obojí Zona) a zadní stavba (běžné bezešvé Cr-Mo). Něco stál řemenový pohon. Barvu jsem dostal od Jardy, ale základ a lak už je můj :-) Celkově do 15000 i s plá­novanými košíky King Cage.

Bez práce. Té je na tom odhadem 150 hodin, ale velkou část tvoří výroba různých přípravků, učení se, odstraňování nepovedeného laku a pod. Kdybych do toho ale měl započítat i svařovací rám, kompresor, pískovačku, potřeby k pájení, frézy atd, tak to naskáče, ale nepořizoval jsem to jen kvůli tomuto jednomu rámu.

Reagovat
tromboonen
tromboonen

7.12.15 11:53

Paradni prace… nektere detaily uplne nemusim, ale to nic nemeni na tom, ze je to udelano libove, klobouk dolu..

Reagovat
vpa007
vpa007

7.12.15 10:53

Trepifajxl: jasný, taky mi to nepřijde jako nízkonákladovka (a proto jsem to ani „nehodnotil“ ;-)).. ale možná to majitel myslel tak, že oproti bajku, kterej by splňoval jeho nároky (třeba Trek Madone 7.9, Pinarello DOGMA F8 nebo kdo ví co jinýho), tak je tenhle je opravdu „nízkonákladov­ka“ ;-)

Ale asi je to na majiteli/autorovi, aby do toho vnesl světlo ;-)

Reagovat
Trepifajxl

7.12.15 10:14

vpa: ano, ale nevěřím té nízkonákladovce, tohle obvykle naopak vychází dosti draho

Reagovat
Drobeczech

7.12.15 09:52

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
vpa007
vpa007

7.12.15 09:49

Tak přiznám se, že barva není úplně můj šálek čaje, světla mi tam nepasují a geometrii nerozumím.

Co ale musím a chci vyzvednout je (a co odrážka, to hvězda ;-)):

  1. že někdo něco sám vymyslel a postavil (fakt respekt)
  2. jako celek je to fakt hezký a fungje to
  3. má to hromadu krásnejch detailů (i ta světla, která mi sice nepasují, tak jsou samy o sobě perfektní nápad, zpracování do „loga“, LED, nabíječka v sedlovce, atd…
  4. boží sedlo od Brookse :-)
  5. kvalita fotek a následná postproces včetně „brandmarku“

Takže moc díky a už teď se těším na komplet Modrý autobus, páč to bude taky pecka! ;-)

Reagovat
Trepifajxl

7.12.15 09:48

HonzaRez: pro mě vždycky přiteplalý toliko tandem… nicméně jiná věc je ta módní vlna, resp. bezmyšlenkovité podléhání jí… ještě nedávno by na tom nikdo jezdit nechtěl, dnes se nad tím někteří mohou rozplynout nadšením

Reagovat
gargamel
gargamel

7.12.15 09:44

Pro mne je to na rozdil od HonzaRez stoprocentni.

Reagovat
mr.antik
mr.antik

7.12.15 09:20

Super....... asi by se mi líbily menší tác i kolečko, ale řemenům nerozumim

Reagovat
Pepanos
Pepanos

7.12.15 09:14

Obdivuju Tvůj um, krása nesmírná !!!!

Reagovat
bernie
bernie

7.12.15 08:40

Na tohle bych dal klidně i „šestku“, kdyby to šlo. Jasná 5! Luxusní práce – gratulace, tichá závist :)

Reagovat
USPS

7.12.15 07:46

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
HonzaRez
HonzaRez

7.12.15 07:29

Jsem jediný, pro koho je to prostě čtyřprocentní a nesedl by na to…?

Reagovat
Strakááč
Strakááč

6.12.15 23:51

Škoda s tím ject do města.. vyměnit za televizi v obýváku, to je spíš dílo ne ?.. :) kráása.. Takovej „OldSchool“ Bike..

Reagovat
salvator
salvator

6.12.15 22:52

krásné kolo, skvělé fotky a prima stránky ;-)

Reagovat
Trepifajxl

6.12.15 22:42

tuhle módu nemusím, ale to je čistě subjektivní, objektivně velmi chválím fotky

Reagovat
buba CZ
buba CZ

6.12.15 22:19

Parádní práce,ale vzpěry zadní stavby bych dal výš a zadní světlo taktéž.Přední bych nedával vůbec nebo bych navázal na horní rámovou trubku.Vidím tři odstíny zlaté,ale může klamat fotka.

Reagovat
R-A-D-I-U-S
R-A-D-I-U-S

6.12.15 22:12

Moc pěkný !

Reagovat
mr.nikdo
mr.nikdo

6.12.15 21:48

kamaro: Ja mel prave vzdy za to, ze ta packa je tam proto, abys mohl vytahnout kolo (uvolnis brzdu a vytahnes ho) :-).

Ale je fakt, ze jsem se na to dival. A nektera kola maji tyto brzdy takhle jina jinak. Takze nevim :-D.

Reagovat
kamaro
kamaro

6.12.15 21:43

orm: Jo, ona na tuto funkci je, ale tuto funkci nepotřebuji – jde to rychleji povolit na páce, navíc 25mm plášť jde ven i bez povolení. Čili je pro mě ta páčka zbytečná… Jediná pro mě prospěšná fce je dotažení brzdy, dubluje tak funkci štelovacího kolečka.

Reagovat
orm
orm

6.12.15 21:38

kamaro: Ja mel za to, ze ta packa tam je od toho, aby se daly rychle povolit brzdy kdyz potrebujes vyndat kolo, coz nefunguje kdyz je standardne povolena. Na dotazeni lanka je tam stelovaci kolecko.

Kolo jinak super, za 5, ale ta svetla me to tam rusi.

Reagovat
odik
odik

6.12.15 21:04

Opravdu parádní stavba nádhera to má duši :-)

Reagovat
kamaro
kamaro

6.12.15 21:02

Vilém: Řemenice by s největší pravděpodobností menší nešly. Pro tento řemen je nejmenší standartní počet zubů 28, ta moje zadní má 24 zubů, čili už tak je menší a mimo normu. Pokusy s jemnějším řemenem, který by umožnil větší ohyb a menší řemenici, nebyly úspěšné – při záběru to šlo přes zuby. Jinak ta přední řemenice je velká jako převodník s cca 54 zuby, čili to není až o tolik větší než je standardní převodník na silničním kole.

mr. nikdo: Páčky nastaveny tak, abych je mohl časem dotáhnout. Povolit je můžu přímo na pákách, takže ta páčka je pro mě poměrně zbytečná. Ještě ale pouvažuju a možná to spravím. Díky.

Reagovat
les
les

6.12.15 20:36

Garážovka vyfachčená do detailu. Tohle je kolo, na který může být jeho majitel právem hrdý. Pro mě nádhera.

Reagovat
mr.nikdo
mr.nikdo

6.12.15 20:29

Pekny.

Tu brzdu mas otevrenou schvalne – ta packa?

Reagovat
Nimrod
Nimrod

6.12.15 20:10

supr, jako vždy

Reagovat
Hroch obojzhivelnyj
Hroch obojzhivelnyj

6.12.15 20:09

To uz zacina mit uroven bike porn.

Reagovat
alinceb
alinceb

6.12.15 19:53

Paráda…

Reagovat
Vilém
Vilém

6.12.15 19:43

Dokonalost, klobouk dolu, jses fakt borec.

Jen se mi moc nelibi ty velky remenice, neslo to udelat mensi, pri stejnym prevodu?

Reagovat
Radovan84
Radovan84

6.12.15 19:37

Tohle je prostě super…za 5*.

Reagovat
depresy

6.12.15 19:36

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
kotew CZE JIHLAVA
kotew CZE JIHLAVA

6.12.15 19:29

klobouk dole:) za 5*

Reagovat
Zoidberg

6.12.15 19:27

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
maedva
maedva

6.12.15 19:24

Velice originální, zajímavé, propracované. Z mého pohledu využití však na prd… :-)

Reagovat
prodi
prodi

6.12.15 19:18

s tím muselo být tolik práce, že bych to nízkonákladovkou nenazval:)

Reagovat
honhav
honhav

6.12.15 19:01

ma to svoje kouzlo, respekt k napadu… moc se mi nelibi ty svetla (napad jo,ale zpracovani moc ne..) ale klidne bych se na tom do cukrarny vozil :)

Reagovat
Mark-H14
Mark-H14

6.12.15 19:01

Zvláštní geometrie, ale jinak zajímavé

Reagovat
Bat_CB
Bat_CB

6.12.15 19:01

Boží!

Reagovat
Chaingang
Chaingang

6.12.15 18:55

paráda největší…

Reagovat
MrazekBike
MrazekBike

6.12.15 18:53

Luxusní růžovka s řemínkem :-). Klobouk dolů a palec nahoru!

Reagovat
sYs
sYs

6.12.15 18:45

boží

Reagovat
Bandura
Bandura

6.12.15 18:42

pěkný, má to své kouzlo

Reagovat
nooski
nooski

6.12.15 18:41

Proporčně se mi to vůbec nelíbí, ale je to rozhodně originální a pár detailů je pěkně promyšlených!

Reagovat
couffy
couffy

6.12.15 18:38

Luxus

Reagovat

Další galerie z kategorie

Lišák 5
Kolobezkar 65
benobiker 28
Jančovička 16
Hamik 30
chosee1986 8