Značka | Bombtrack |
Model | Arise |
Modelový rok | 2015 |
Velikost | S |
Hmotnost | 10.5 |
Rám | 4130 crmo |
Vidlice | BT BIKES Arise fork |
Hlavové složení | FSA ORBIT X |
Kliky | BT BIKES TAF19 6061 alloy 170mm |
Převodník | BT BIKES, cnc alloy 42t chainring |
Kazeta | cvrk 17t |
Řetěz | KMC 510HX |
Náboj přední | BT BIKES Arise |
Náboj zadní | BT BIKES Arise |
Brzda přední | TEKTRO RX6 mini v-brakes |
Brzda zadní | TEKTRO RX6 mini v-brakes |
Brzdové páky | TEKTRO RL-520 |
Ráfek přední | BT BIKES DM18 double wall |
Ráfek zadní | BT BIKES DM18 double wall |
Pedály | EXUSTAR PM216 |
Řídítka | BT BIKES CX 6061 alloy |
Představec | BT BIKES forged alloy 7° |
Sedlovka | BT BIKES 619 alloy |
Sedlo | Selle Italia Turbo 1980 |
Pláště | Continental CROSS RIDE 42, Schwalbe Smart Sam 42 |
Váha bude asi sedět (váženo na osobní váze) – taky jsem myslel, že to bude lehčí – pocitově je těžší než moje RB…na stránce výrobce udávali 10,5 ve velikosti M, ale zase bez pedálů, já to mám zváženo komplet (s novými plášti)
No, na tom kole jezdím (občas chodím) úplně všude. Do kopce samo občas tlačím nebo nesu, ale zatím mi to moc nevadí. Možnost doplnit hazkou nebo vícerychlostním nábojem ale úplně nevylučuji – právě proto jsem si vybral verzi s patkou…
Z kopce se musí opatrněji volit stopa, ale mimo jednoho krpálu v Posázaví jsem jej ještě z kopce ještě nenesl. Ten kopec byl stejně tak prudký a zarostlý, že bych jej stejně nesjel ani na downhillovém kole ;-)
Pecka, moc hezký kolo a k tomu hodnotím zvlášť i luxusní technickou kvalitu fotek ! 5*
Tak to je moc pěkné. Barva super. Jeden převod se mi zdá taky málo – osobně bych nevěděl jak si ho mám zvolit. S poměrem 2,47 bych stál v prvním kopci. Neuvažuješ o přepletení na dvourychlostního Sturmey-Archera? Kolo zůstane krásně jednoduché a oproti jedné rychlosti je kolo se dvěma rychlostmi daleko lépe využitelné. Nabere sice na váze (katalogová váha je tuším kolem 900g), ale stojí to za to. A k té váze – zdá se mi dost vysoká, na to že je to jen singláč. Váženo je s původními plášti? Dost tomu určitě přidala ta ocelová vidla, ale sedí tam pěkně.
Za mořem se na podobných kolech běžně jezdí závody a jako škvárové hřiště to zrovna nevypadá, tak nevím… Kolo líbí.
Oranžová se mi na klasickým rámu vždycky líbila, a na co přehazka, stejně je to o technice jezdit v blátě třeba podél řeky, si myslím, Dávám plný počet bodů nebo jak se to tady hodnotí.
Líbivé na pohled, ale souhlasím s plyšákem. Absence přehazky u krosky osobně vnímám jako nepřijatelnou věc, pokud s tím teda nejezdíš jen na cyklostezkách.
Super, singla jsem taky mel, ale ted mam kompromis jen prehazku. Tohle kolo ve me zas vzbudi myslenku, jestli nemam dat na svoje berany… Chjo
Přestavět to na 1×9/10/11 a nemělo by to chybu.
21.12.15 15:56
Novější verze favorita
No, na tom cyklobazaru je ten inzerát trochu zmatený – fotka je z modelu 2015, ale udává rok 2014… ten nový stroj (pokud je to z Brna) tak je právě model 2014 (nemá např. patku na přehazovačku)
To gargamel: Akorat je o 500,– drazsi, nez novy od jednoho prodejce v CR.
Gute :-)