Skvěle fungující celoodpružené kolo…se zdvihem 120 mm, v terénu funguje odpružení FOX tak jak má… na rovině, pokud jede člověk v sedle se téměř vůbec nehoupe – je to v podstatě kopie Giant Trance – se systémem Maestro…výborně fungující sada Deore XT, včetně brzd, na kole barevný tuning – červené eloxované doplňky – podsedlový rychloupínák, šrouby v převodníku, podložky pod hlavou, víčko hlavového složení, čepičky ventilků, konce gripů, červená řidítka a bílá sedlovka a představec. Vím, že stejný kolo nikdy nepotkám…je docela příjemný pocit vědět, že je to jediný kolo na světě v této konfiguraci a barvách…Kolo jsem kupoval nové v roce 2012 za super peníze… Nové aktuální fotky s červenými říditky Aerozine březen – srpen 2016. V červenci 2018 nové větší přední kolo Race Face 27,5", funguje to skvěle… Takže nyní hybrid 27,5 × 26".
(vloženo 29.12.15)
Značka | Polygon |
Model | Collosus SX 3.0 |
Modelový rok | 2010 |
Velikost | 18,5 |
Hmotnost | 13,6 |
Rám | Alu 6000 |
Vidlice | Fox 32 F120 FIT RLC (120 mm) |
Tlumič | Fox RP23 (120 mm zdvih) |
Hlavové složení | FSA Gravity |
Kliky | Deore XT FC-M770 |
Středové složení | Deore XT |
Přesmykač | SLX |
Měnič | Deore XT RD-M770 |
Řazení | Deore XT SL-M770 3x9 |
Převodník | Deore XT 44-32-22 |
Kazeta | XT - M770 -11-34 |
Řetěz | Sram 971 |
Náboj přední | Race Face Turbine - pevná osa 15x100 (nově od 7-2018) |
Náboj zadní | Mavic |
Brzda přední | Deore XT BR -775, kotouč SM-RT 81 180 mm |
Brzda zadní | Deore XT BR -775 160 mm |
Brzdové páky | Deore XT BR -775 |
Ráfek přední | Race Face Turbine 27,5" (nově od 7-2018) |
Ráfek zadní | Mavic Cross Ride 26" |
Dráty | ploché (vzadu Mavic) |
Pedály | Scott - SPD |
Řídítka | Aerozine R15 červené 700 mm (210 g) nově jaro 2016 |
Představec | Ritchey WCS 90 mm bílý |
Sedlovka | Control Tech 350 mm bílá |
Sedlo | WTB Silverado |
Pláště | Schwalbe Noby Nick Kevlar 26 x 2,25 vzadu a Continental Mountain King Kevlar 27,5 x 2,2 vpředu |
Tohle kolo obsahuje VŠE co se mi nelíbí. Když pominu ten kýč v podobě barevnýho tuningu, tak proč je tam tolik samolepek ?
Značku neřeším ponevač každý dle svého gusta ale ten bílý tuning není moc hezky a to porovnání s Maestrem …2*
Sakra chlape… vzal jsi darkside jméno nadarmo a to neni dobrý…však to poznáš, i ocel jednou zapruží naposledy, a až lišky utečou, z polygonu zbyde hromádka neštěstí…bude to pomalá smrt protože jezdit neumíš ale až to přijde, trojplacky už neseženeš a bude s tebou ámen, ticho po pěšině a pes v tu chvíli neštěkne..možná tě spasí jiná dvacet let stará ojetina, ale tim jen oddálíš nevyhnutelný a cykloprůmysl nepodpoříš, takže on tebe nepodrží, až na tom svým úděsným tachometru budeš vyhlížet onu magickou životní maximálku a roztáčet 46×11 na 12% áčku..oko za oko, růžovko, kontroluj brzdy, namotat se do svodidel nebo potkat tatru je ta lepší varianta, zahoď ty zpuchřelý gumy a vůbec, radši na to nesedej…šeptaj se divný věci..netopýr potkal dvě lišky, který se vůbec nemaj dobře a chystaj podraz na svý bídný okolí…až se mi jich zželelo, tak jsem jim poslal kus svý životní energie, aby, ať už mam za lubem cokoliv, to bylo velkolepý a aby o tom les dlouho šuměl
Kubiczech +1 samozřejmě bez debat 3placka je v mtb už nějakej ten pátek překonaná a neni kompatibilní s potřebami současných agresivních xc bikerů. Nesouhlasit mohou (přebýt argumenty a fakty nikoliv – to že to nemám a držím starý páč na nový nemám není argument a tito mají být zticha a užívat si to co mají, smát se jim nikdo nebude, ale oni si to myslí tak plivou kolem sebe..a ví že maj vykopávky a furt plivou) tito: kozlové, komunisti, turisti, kteří si z jakéhokoliv důvodu koupili xc namísto cross/trekáče, nebo ufoni bavící se tím, že to na tzv horáku rozdupají z kopce na…60? A žerou víc asfaltu než hlíny, takže maj mít cxc nebo silnici a netušim proč se cpou mezi nás bikery, kteří progress vítají a dokážou bez vlivu komunismu usoudit co je dobré, a necpat všem 4sp škécu jen pro to, že to taky jezdí. Je jezdit a jezdit…btw pane 3bike co tu melete o 1plackách jen u dh…historii mtb jsem studoval a nakous ve svý závěrečný vš práci, asi určitě toho vím víc, tak přestaňte šířit lži a polopravdy pane na okraji. A ještě jednou něco o 3placce a jdu sundat své dvouplacky a po vzoru husitů, což by vám mohlo být sympatické, vás v konečném zůčtování tak či onak přečíslím…
já jsem tak rád, že nejsem sám a jedinej, kdo kroutí hlavou…za to hovno co mi napsal ke kolu mám chuť dojet tam někam nevim kam a nafackovat mu (aby se probral – asi ve stavu náměsíčnosti usedá po nocích k pc nebo co já vim odkud to tam ťukal) Kdyby tam aspoň napsal „fuj, nemá to trojpřevodník, kterej se na DH v počátcích zcela určitě jezdil), tak si řeknu "ok, konzerva a komunista k tomu“ – nemá cenu komentovat. Ale barvoslepej **** a navíc náměsíčnej, ten už může ohrozit slušný lidi, kteří na něj (do něj) omylem narazí.
panečku......„Skvěle fungující celoodpružené kolo“ – hehe, tak jak vidno sebevědomí ti věru nechybí – nenahrál jsi špatný fotky? Já vidím jen nezajímavou lowcost herku, se kterou bych se styděl jet v noci do večerky. Hlavně že jsi URČITĚ zastánce 3 převodníku, hlavně že máš ještě ocelovýho zimáka.
Skvěle fungující celoodpružené kolo…se zdvihem 120 mm, v terénu funguje odpružení FOX tak jak má (určitě nedodržuješ servisní intervaly a určitě je překračuješ o moc, takže nefunguje)…a na rovině, pokud jede člověk v sedle se téměř vůbec nehoupe (no když jedeš v sedle tak je jasný že se ti nehoupe, fyzika – jestli se ti houpe při jízdě v sedle, možná je čas na závist…jestli se ti houpe v sedle dokonce při jízdě do kopce, klobouk dolu) – je to v podstatě kopie Giant Trance – se systémem Maestro (p*ču materinu)…výborně fungující sada Deore XT 3×9 (nojo nojo a co?), včetně brzd (ty jo, i brzdy XT, se*u magi), na kole menší tuning – červené eloxované doplňky – podsedlový rychloupínák, šrouby v převodníku, podložky pod hlavou, víčko hlavového složení, čepičky ventilků, konce gripů a bílá sedlovka, řídítka a představec (opravdu jen menší tuning, tady máš pravdu). Kolo jsem kupoval nové v roce 2012 za super peníze (nechtěl bych ho ani zadarmo, a to myslim vážně…sice bych na tom mohl prodejem něco vyvařit, ale kdo by se na to měl pořád dívat..a sklep bych tim špinit zcela určitě 3×9 nechtěl)… Jsem určitě (určitě? přísahej!!!nevěřím!) zastánce klasického 3 převodníku, fungovalo to velmi dobře 25 let a bude fungovat i dál (a volím komunisty, inovace jsou imperialistický zlo co nutí lidi utrácet za něco, co nepotřebujou…). V garáži mám plně funkční škodu 105 s tuningovým výfukem – jsem určitě zastánce 4stupňové převodovky.
3bike: Upřímně? Je mi úplně jedno. Nechápu jen, proč ty svoje pravdy píšeš pod každé druhé kolo v galerii.
To: Kubiczech : 3 převodník na horský kolo patří od počátků…
navíc XT kliky…ve svý době ty nejhezčí…ted už jsou nový XT typ 780 vypadají líp…
na 26" se pokud vím nikdy jednopřevodník nedával…akorát tak na sjezdový kola…
a některý ty převodníky 30 zubů to vypadá jak kolo na cyklotrial…
prapodivný trend…méně převodů…zejména do rychla…30/11 ??
Konecne zase nejaka 26tka :-) Mas to pekne…
Nemám se značkou žádnej problém, ačkoliv jednu dobu tu byl „Polygon“ sprostý slovo téměř… Rám je pěknej, osazení taky, akorát bych si asi už odpustil barevnej tuning, když rám už je barevnej dost… tzn. osobně bych zahodil dvoubarevný gumy, bílý komponenty, a i na šroubky atd. bych se vykakal… a bylo by to v mých očích eště lepčí…
Barevná kombinace je tak sladká, až se mi z toho kazí zuby. Komponenty vpohodě, ale dizajnově je to odporný.
29.12.15 09:57
29.12.15 08:25
Pekne sis to pochvalil!