Představec přijde o fous delší.Na najížděni km po silnici nasadím pláště Vittoria Rubino 28c.Také blatníky na kolo přijdou (to je u mého zimáka nezbytné) ale budu muset pořešit zadní absenci můstků na jeho montáž.
*Dieta se bude týkat zejména kol a klik.Tam se za relativně dobré peníze dá ušetřit téměř 1kg.
Fotky bída,ale nemám po ruce slušný foťák.
(vloženo 28.1.16)
Značka | "EX" Giant |
Model | TCX Aluxx SLR 2 |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | S |
Hmotnost | Značná a dieta nutná * |
Rám | ALUXX SLR Aluminum with hidden rack mounts |
Vidlice | Composite, Alloy OverDrive steerer |
Hlavové složení | Giant |
Kliky | FSA Omega |
Středové složení | FSA MegaExo |
Přesmykač | Shimano 105, 11-speed |
Měnič | Shimano 105, 11-speed |
Řazení | Shimano 105, 11-speed |
Převodník | FSA 46/36 |
Kazeta | Shimano 105, 11-speed |
Řetěz | KMC X11L |
Náboj přední | Giant Tracker Sport, 28H, 9QR |
Náboj zadní | Giant Tracker Sport, 28H, 9QR |
Brzda přední | TRP Spyre C Disc |
Brzda zadní | TRP Spyre C Disc |
Brzdové páky | Shimano 105, 11-speed |
Ráfek přední | Giant S-X2 700c wheelset |
Ráfek zadní | Giant S-X2 700c wheelset |
Dráty | Stainless 14G |
Pedály | Shimano silniční SPD |
Řídítka | Giant Connect, 31.8mm |
Představec | Giant Connect, ±8-degree rise |
Sedlovka | Giant D-Fuse SL Composite |
Sedlo | Fizik Arione CX |
Pláště | Maxxis Mud Wrestler, 60 TPI wire, 700 x 33 |
Pekny. Casem to vymenim za Defy. Gianty mam rad, D fuse sedlovka funguje skvele.
Musím říct že mě se to líbí. A to rozhodně nejsem nějakej fanda Giantu.Cenovka byla určitě parádní takže není co řešit.
Původně sem měl přesně tohle v merku ale co se nepodařilo prodat HT tak sem objednal žiletku.V plánu bylo vyměnit přesně ty komponenty jak popisuješ a prdět na to.
Tak ať to frčí!
Jsem kouknul líp, některé už ex :-)
Ahoj, jednoznačně za 5, krásné kolo :-) Teda za mě, mě se tyhle rámy Giantu bezkonkurenčně nejvíc liběj! :-) Zítra si vyzvednu od borců poskládaný Giant TCX SLR 1, tak semka pak hodím fotky a podělím se o tu mojí novou jednostopou radost! :-D
Ať slouží, jede a dělá radost :-) Btw., sem koukal máš už ve sbírce docela dost kol, anebo některé už asi ex, viď – prostě se člověk pořád někam posunuje :-)
Já to bohužel nemám kde zvážit,takže zatím nevím.Váhu písnu za 14 dní až budu z dovolené.
O těch kolech jsem jen četl,mají mít snad 2.1kg samotná,takže to jsou opravdu těžítka pořádné.Až koupím na jednici karbony,tak tam potom nahodím kola z té mé Defy a rázem bude o 400gr méně.Tenhle váhový rozdíl a navíc pouze na kolech tu krosku doufám dostane o level dále.
Na těch klikách to hodí kolem 300gr.Karbonové klandry 100gr dolů,top sedlo Alliante a lehčí pláště a pár drobností a mohl bych se snad dostat na hranici 9kg.
A budu to odlehčovat proto,abych na to mohl dát v zápětí půl kilové blatníky:)
28.1.16 19:18
Tady to designově nehodlám vůbec řešit.Tohle kolo je na černou práci a tak zůstane jak je.Mě se navíc líbí a jsem spokojen.
Kolo super, ale „designeri“ Giantu zas nezklamali, už máš nakoupenou pásku/fólii? Teda není to úplně mimo, ale furt si říkám proč to tam proboha cpou, ty barevné tvary?
No vypadají hrozně už od pohledu a ta váha je neskutečná:( Včera jsem sundal levou kliku a nevěřil jsem co tam dokáží namontovat.Mám tu jedny plonkové compact Cannondale kliky,tak je tam vrazím.Velmi dobrá váha,tuhé a cena kola se zdvojnásobí:)