Značka | Giant |
Model | Anthem X 29 er |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | L |
Hmotnost | 11,9 |
Rám | ALUXX SL Aluminium, Maestro Suspension, 100 mm travel |
Vidlice | Fox 32 Float Performance 100m FIT4 Damper, QR 15, tapered |
Tlumič | Fox Float Performance |
Hlavové složení | Giant |
Kliky | Shimano XT |
Středové složení | Shimano Press Fit |
Přesmykač | Shimano XT Shadow+ |
Měnič | Shimano Deore |
Řazení | Shimano XT I-Spec |
Převodník | Shimano XT 38/26 |
Kazeta | Shimano XT 11-36 10-speed |
Řetěz | KMC X10 |
Náboj přední | DT Swiss 350 SP 15mm |
Náboj zadní | DT Swiss 350 SP 12mm |
Brzda přední | Shimano SLX 180mm |
Brzda zadní | Shimano SLX 160 mm |
Brzdové páky | Shinano SLX |
Ráfek přední | DT Swiss 361 |
Ráfek zadní | DT Swiss 361 |
Dráty | Sapim |
Pedály | Shimano SPD 540 |
Řídítka | Thomson Carbon 720x 31.8 |
Představec | Giant Contact 80mm |
Sedlovka | Giant Contact SLR Carbon |
Sedlo | Specialized Phenom |
Pláště | Maxxis Ikon |
http://www.sapim.be/…/aero/cx-ray
s aerodynamikou to nema moc spolecnyho, ovalny prurez vychazi ze specialniho druhu vyroby, ktery vede k vybornymu pomeru vaha tuhost vydrz
kdokoliv schopnej podat sofistikovanejsi vysvetleni at me opravi
Já tu větší tuhost plochých drátů nikdy moc nepochopil, docela rád bych byl, kdyby mi to někdo vysvětlil.
Páč při jízdě dopředu dozadu jsou dráty namáhané tahem, k žádnému ohybu by vůbec dojít nemělo a tim pádem záleží jen na ploše průřezu. A do boku, kde je menší rozměr, je možný i ohyb…
Ploche dráty by měly zajistit lepší tuhost výpletu, teoreticky si myslím že to má sve opodstatnění, prakticky uvidíme
Ploche dráty by měly zajistit lepší tuhost výpletu, teoreticky si myslím že to má sve opodstatnění, prakticky uvidíme
Díky M.
Taky nechápu rozdíl mezi competition race a aero. Podle mě vyhozenej litr za rozpláclý dráty. Hlavně od chvíle, co jsem viděl crossridy jsem na ně alergickej :)
3.2.16 20:59
Hezký bike, za mě za 5 :-) Jen možná ty řidítka bych nechtěl vlaštovky, ale jednak je to individuální, a jednak nejsem žádný velký jezdec horského kola na nějakých větších terénech, takže třeba to může být naopak dobré.