Novota 2015
Z práce 2016
Sníh v lednu 2016
Z okolí Mikulova 2016
Září 2017
Lidice 31.12.2017
Městské kolo – převážně na cestu do práce, po městě a silniční výlety. Většina nabízených městských kol nemá dostatečný rozsah převodů, které jsou v kopcovité Praze potřeba. Toto kolo mělo již vše důležité, hlavně blatníky a stačilo začít jezdit. Na kolo jsem dal nakonec ze zvyku SPD.
Leden 2018: S kolem mám již 12 000 km a jsem mile překvapen co všechno zvládlo. Levnějšího kola jsem se zprvu bál, ale byla to parádní koupě. Jen bych si příště koupil diskové brzdy, véčka mne spíš rozčilují. Docela rychle špalky sjíždím, takže je potřeba brzdy upravovat a hrozně špiní. Nové pláště zatím přes pražskou zimu dobrý, jen se vlezou do blatníku jen tak tak a uvíznutý kamínek dokáže dělat neplechu.
(vloženo 10.2.16)
Značka | Specialized |
Model | Source |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | L |
Hmotnost | 14,5 |
Rám | Specialized A1 Premium Aluminum, fully-manipulated tubing, integrated headset, fender/rack mounts, kickstand mount, Rollerbrake mounting points |
Vidlice | Steel, straight blades, fender/rack mounts |
Hlavové složení | 1-1/8" sealed Cr-Mo bearings integrated w/ headset, 15mm alloy cone spacer |
Kliky | *Shimano Acera FC-M391 175mm |
Středové složení | Square taper, cartridge bearings |
Přesmykač | Shimano FD-M191, top swing, dual pull |
Měnič | Shimano Altus, SGS cage, direct mount |
Řazení | Shimano Altus, 8-speed |
Převodník | 48/36/26 |
Kazeta | *Shimano Alivio, 8-speed, 11-32t |
Řetěz | *Shimano CN-HG71 114 článků |
Náboj přední | Double-sealed, QR, 32h |
Náboj zadní | *Deore wheel set |
Brzda přední | V-brake, *Author ABS-3CC |
Brzda zadní | V-brake, *Author ABS-3CC |
Brzdové páky | Alloy |
Ráfek přední | Alloy, double-wall, CNC sidewalls, pin joint, 32h |
Ráfek zadní | *Deore wheel set |
Dráty | Stainless, 14g, black |
Pedály | *SPD |
Řídítka | Specialized, flat bar, double-butted 6061 alloy, 9-degree backsweep, 31.8mm |
Představec | *Force Basic S 4.2 představec 31,8mm 110mm |
Sedlovka | Alloy, 2-bolt, micro-adjust, 12.5mm offset, 27.2mm |
Sedlo | Body Geometry Targa Sport, steel rails, 155mm |
Pláště | *Continental Double Fighter III 37-622 reflex |
Moc nechápu některý komentáře. Na zamýšlený účel je to ideální a vyvážený kolo, který navíc vypadá skvěle.
to staifus: U Nas jsem se nedival, ale v GB cca 16,5 tKc, coz mi prijde primereny.
Me se takovyhle jednoduchy kola libi, trekovy s pevnou, silnicky s rovnyma riditkama atd. Libi. Jen na netu pisou vsude cenu pres 40tis, to jako ze fakt
Mas to v poho, reakce tady jsou jeste v norme.. hlavne jej nenechavej nikde bez dozoru – i tenhle zamek zlodeji umej.. a to kolo rozhodne neni tak nezajimave nebo bez ceny aby jej nestipli, viz zdejsi vlakna ukradene kolo..
To to tu moc neznáš, tady stači dat kolo s trochou zvednutým prectavcem a už tě tu kamenuji, na tož sem dat takove „normální kolo“ :-)
Tak problém většiny městských kol je, že jsou dělaná tak akorát na rovinu s pár převody a ne do kopce. Já raději jezdím, než mám hezké kolo na tlačení do kopce :)
Čekal jsem když už asi duchaplnější příspěvky, než já takové kolo nechci, jestli to máš za plnou a sundat blatníky u městského kola :))
11.2.16 15:48
Trochu jsem nečekal, že přidání mého kola si vůbec někdo všimne :) Je to tak, ideální kolo do práce, jinde jsem s ním zatím nebyl.
11.2.16 14:02
Tak je to evidentně cesťáček, takže pohodlíčko, žádné závodní výstřelky. Proč ne. Gramařit v tomhle na nic. I když se mi nelíbí rám (vpředu tlustý roury, dozadu se zužují na trubičky) tak na výlety to bude stačit. Jen nosič by měl být uchycený i nahoře pod sedlovkou, takhle mi to nepřijde moc pevné. Na těžko na výlety bych se bál.
Ještě sundat blatníky, kousek kelímku od jogurtu na zadní stavbu a je z toho takový lehký polozavodní kolo.