Značka | Giant |
Model | Trance 2 LTD |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | M |
Hmotnost | 13,6 |
Rám | ALUXX SL Aluminum, Maestro Suspension, 140 mm travel |
Vidlice | FOX 32 Float Performance, 140 mm travel, FIT4, 15mm Thru Axle, OverDrive tapered steerer |
Tlumič | FOX Float Performance |
Hlavové složení | Giant |
Kliky | Shimano SLX 2017 |
Středové složení | Shimano, Press Fit |
Měnič | Shimano Deore XT Shadow+ |
Řazení | Shimano SLX |
Převodník | SLX 1x11 32z |
Kazeta | Shimano HG50, 11-36, 10-speed |
Řetěz | KMC X10 |
Náboj přední | Giant S-XC2, 15mm, TA |
Náboj zadní | Giant S-XC2, 135mm QR |
Brzda přední | Shimano Deore (M615), 180 mm |
Brzda zadní | Shimano Deore (M615), 180 mm |
Brzdové páky | Shimano Deore |
Ráfek přední | Giant S-XC2 Wheelset |
Ráfek zadní | Giant S-XC2 Wheelset |
Dráty | Steel |
Pedály | bile SPD Force |
Řídítka | Giant Contact SL , low rise, 31.8 x 730 mm |
Představec | Giant Contact 60mm |
Sedlovka | teleskop Giant Contact SL Switch-R, 30.9 mm |
Sedlo | Giant Contact Upright |
Pláště | Schwalbe Nobby Nic 2.25 Performance, TL Ready |
Kola v základu jsou těžký a taky bych uvítal vzadu pevnou osu, takže upgrade časem přijde, ráfky i náboje by meli prý byt v licenci DT Swiss, ale asi nějakéj Low cost.
Přesně stejný konusy nešly sehnat (jde koupit celej náboj a přehodit je), takže jsem koupil nějaký jiný, vypodložkoval, docentroval, jenže byl problém s prachovkama, protože ty původní tam neseděly (nový by daly by se udělat z kousku hliníku a gumy). Opravený kolo jsem otestoval a koupil nový. Vůbec nechápu proč Giant v cenový relaci nad 50 tis. nasazuje total lowcost zadní kolo…
Taky mam podobnýho bike, jezdim s téměř základním vybavení a zatim spokojenost. Jen asi po 2 tis. km se mi trošku povolily/vydřely konusy na zadnim kole, takže jsem pořídil nový kola (Novatec 771/2 + ZTR Crest + Sapim D-light na XC a pak ještě jeden pevnější pár kol na AM/trail), vzadu dal 12mm osu a super. Ty Giant S-XC2 jsem nevážil, ale někde jsem dohledal, že maj přes 2 kg, což se mi na 19mm ráfek zdá víc než dost, změna byla opravdu znát, ale nebylo to nejlevnější…
Souhlas ta originál podsedlovka musí dolů
Vodítko řetězu, placky, teleskop…a na něm podsedlová brašna :). Mazec. Jinak ale pěkný.
Zitra uděláme první výjezd a lepší foto