V tomto setupu sestaveno v r.2015 pro rychlé přesuny na silnici a lehčím terénu. Předtím provozován s odpruženou vidlí (nyní na Lepeňáku) všude a vždy (singly, každodenní provoz i v zimě apod.) Odezva na přišlápnutí je vynikající. Vše mimo plášťů,duší, kotoučů, řetězu, omotávek a sedla koupeno bazarové.
(vloženo 28.2.16)
Značka | Author |
Model | Modus |
Modelový rok | 2010 |
Velikost | 19 |
Hmotnost | cca 8,5 |
Rám | karbon |
Vidlice | Mosso karbon |
Hlavové složení | FSA |
Kliky | Truvativ Firex, |
Středové složení | GXP Truvativ |
Přesmykač | X9 2x10 |
Měnič | X0 9st |
Řazení | X0, X9 |
Převodník | 44 Al Truvativ, 32 XT |
Kazeta | Sram 990, 11-32 |
Řetěz | Sram 971 |
Náboj přední | Remerx Al |
Náboj zadní | Remerx Al |
Brzda přední | Magura MTS, 160 mm Alligator |
Brzda zadní | Magura MTS, 160mm Alligator |
Brzdové páky | Magura MTS |
Ráfek přední | Remerx Viking |
Ráfek zadní | Remerx Viking |
Dráty | Remerx AL |
Pedály | Ritchey |
Řídítka | Bontrager Al 700 mm, omotávky Ritchey |
Představec | Bontrager Al 100 mm |
Sedlovka | Bontrager karbon 27,2 * 350mm + redukce na 31,6 |
Sedlo | aby sedlo |
Pláště | Continental Race King 2,2, Schwalbe RaR 2,25 + duše Rubena Light |
Dle osobní váhy, kdy zvážím sebe pak s kolem a rozdíl je něco mezi 8–9, takže 8,5. Ono je to jedno. To je jenom, abychom se tady mohli prsit, kolik co váží, stojí apod. Je to šumák – hodíš na záda baťoh (jezdím s ním vždy) bidon s pitím a váha je tatam.
JJ 3 převodník tak opravdu není, protože na silnici ( např. Ještěd) a do běžného terénu jsem ho ještě nepotřeboval, tak jsem ho sundal, protože to přesmykač už špatně pobírá. A jde o zvyk, na všech kolech máme 2×10, tak tady mám 2×9.
Na drsnější ježdění mám zimního lepeňáka :)
opravdu to váží 8,5 kg?
dost těžký převody, nejlehčí 32/32, ještě tam chybí ten třetí převodník…
kolo opravdu spíš na silnici bez odpružené vidle…
Ještě uvést reálnou váhu a bude to o.k. :-)
Má to něco do sebe, fajnový kolečko, za pět bodů :-)
28.2.16 12:22
Je videt ze i author muze vypadat suprove.