Canyon Strive AL 6.0 2016

Přidat foto

Transport přežil bez úhony

RockShox Monarch Plus R Debon Air

Na řidítkách je toho už k ovladání dost.

Tam je schovanej Shapeshifter

Základní model endura od Canyonu, ale má všechno potřebné a navíc měnitelnou geometrii za jízdy pomocí páčky na řidítkách.

Bral jsem non-race geometrii, protože ta jediná se dělá v XL.

Tím pádem je tam i 2×10, což je v enduro kategorii těžce out, ale co…

Objednáno 4.9.2015, dorazilo 1.3. s pětitýdenním zpožděním oproti termínu na objednávce. Shapeshifter je vylepšený model 2016, který by měl být konečně spolehlivý.

Sag mám v DH modu 30% a tlumič je už na hranici tlaku, co natlačím pumpičkou = 300 psi. V XC je tam 25% sag. Vážím 92kg, takže mě asi čeká vyvložkování tlumiče.

Časem ještě přijde druhý pár kol – nechám přeplést náboje DT240s z minulého kola na nějaké odolné ráfky a vyhodím duše.

--update 19.7:

1.nove gripy ODI Ruffian, sirsi nez origo Ergony

2. do tlumice pridany 3 tokeny, na doraz jsem nesel ani na Spicaku, takze dobry

-- 4.10

  1. sirsi riditka RaceFace Atlas 800 – na mou vysku minimum
  2. sedlo Chromag Trailmaster – pro me vhodnejsi sirka nez detske SDG

--15.2.2017 – nova kola http://www.bike-forum.cz/…-xm-481-240s

---15.4.2017 – brzdy ZEE misto SLX, bomba

-- RaceFace Atlas 50 mm predstavec misto RF Ride 60mm

--20.7.2017 – Shimano XT trail pedaly – zpet na SPD

(vloženo 1.3.16)

nzg nzg
Ohodnoť bajk: (4  / 67 hlasujících)
Značka Canyon
Model Strive AL 6.0
Modelový rok 2016
Velikost XL
Hmotnost 14.3
Vidlice RockShox Pike RC 160
Tlumič RockShox Monarch Plus R Debon Air
Hlavové složení Cane Creek 40
Kliky Shimano SLX
Přesmykač Shimano SLX
Měnič Shimano Deore XT Shadow Plus, 10s
Řazení Shimano SLX
Převodník 22 | 36
Řetěz KMC X10-93
Náboj přední DT Swiss 240s / DT Swiss E 1900
Náboj zadní DT Swiss 240s / DT Swiss E 1900
Brzda přední Shimano Zee 203mm
Brzda zadní Shimano Zee 180mm
Brzdové páky Shimano Zee
Ráfek přední DT Swiss XM 481
Ráfek zadní DT Swiss XM 481
Dráty CN Aerospoke
Pedály Funn platformy na zimu / Shimano XT Trail na leto
Řídítka Race Face Atlas 800mm zeleny
Představec Race Face Atlas 50mm
Sedlovka RockShox Reverb Stealth 125mm / 420 mm
Sedlo Chromag Trailmaster
Pláště Maxxis DHF/DHR/SS nebo Continental Trail King 2.4 / 2.2

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
nzg
nzg

11.1.19 22:45

Lepsi je nechat v XC, kdy je shapeshifer roztazenej – mensi zatizeni tesneni

Reagovat
v-design
v-design

11.1.19 13:35

Zdravím. Někdo mi tvrdil že by se měl strive zimovat v jednom modu. buď DH nebo XC? Neřešil jsi to někde?

Reagovat
midomidi2013

6.3.17 19:49

vpa007
vpa007

1.2.17 11:51

dobrá bestie! líbí!

Reagovat
Frostty
Frostty

12.7.16 09:33

Kujva tohle je pecková barva!

Reagovat
nzg
nzg

22.3.16 23:36

TJK
TJK

4.3.16 07:50

hele neradi to.. fakt ne… a cim utazenejsi brzda tim horsi.. takova je ma zkusenost a ne s jednim kolem.

Reagovat
dkny
dkny

3.3.16 18:22

vypadá to dobře na fotkách, ,skoro líp než top model, strive je dobrej ,akorát to jejich přepínání mě vadilo

Reagovat
rybička
rybička

3.3.16 14:39

Kazetu Sunrace jsem někde viděl v akci za 1300,–. A nedávno sem někdo dával odkaz na výrobce NW převodníku za tuším 600,–. Jinak nevím, zda je potřeba měnit vodítko přehazovačky, ale několik známých prostě jenom vyměnilo kazetu a nestěžují si, že by to neřadilo. Rozdíl v průměru pastorků 36 a 42 zubů není tak hroznej, ne?

Reagovat
scret
scret

2.3.16 19:17

tonik: 32USD za kus plastu? tvl, nova doba… :(

Reagovat
bery1
bery1

2.3.16 17:19

Pěkný bike. Vítej v klubu. Ať ti Shapeshifter funguje jak má! Jinak s oběma zdvihy budeš nad míru spokojený, jsem si jistý :-).

Reagovat
tonik666
tonik666

2.3.16 16:35

NZG: K 1×10 bych pouze pořídil NW převodník bez vodítka. Já to tak mám a za rok a půl i to nespadlo. Vodítko můžeš vždycky dokoupit, kdyby nastal problém s častým padáním. (ideálně miniaturní vodítko typu http://www.oneupcomponents.com/…ts/top-guide nebo ještě lépe http://www.oneupcomponents.com/…hainguide-s3

Reagovat
Jenda
Jenda

2.3.16 16:27

rybička – záleží na přesmyku, klasickej top swing se zasere prakticky okamžitě, down swing mi řadil stejně spolehlivě jak přehazka, side swing vypadá že na tom bude ještě lépe. Jednoplacka 32/46 je první kombinace o které bych možná uvažoval, nicméně na spoustu alpskejch kopců pro mě byl převod 22/34 hraniční a to je ještě o chlup lehčí jak ten 32/46.

Reagovat
Lucase

2.3.16 15:57

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
nzg
nzg

2.3.16 15:37

Jeste k 1×10 – budu potrebovat ISCG napinak nebo postaci to udelatko co tam je pod zadni vzperou {Chain guide Canyon E168}?

To raminko v te zelene barve se mi libi :-)

Reagovat
goofy
goofy

2.3.16 15:26

Moc povedené. A ta barvička je hodně pěkná. Nebát se shapeshifteru, tak by to byl jeden z kandidátů na nové kolo… :-)))

Reagovat
tonik666
tonik666

2.3.16 15:18

Ramínko někdo nabízí na bazaru za 750. http://www.cyklobazar.cz/…ve-nepouzite

Každopádně je to víc než 2k.

Reagovat
TJK
TJK

2.3.16 15:03

nj u Shimana je to blby.. tam potrebujes kazetu a raminko je ideal… u Sramu by ti stacila jen kazeta… zakladni Sunrace 11–42 kazeta je cca 1500kc a k tomu raminko na hazku cca 1000kc (plati pro 10sp variantu)

Reagovat
scret
scret

2.3.16 15:01

pekna neokoukana barvicka… barevne by k tomu sedly karbonovy RF rodla se zelenyma napisama… Za mne dobry.. ikdyz vaha bude pocitam uz trochu mazec…

Reagovat
nzg
nzg

2.3.16 14:58

Jestli opravdu staci jen investice okolo 2tisic, tak by to i jen za vyzkouseni stalo.

Chvilku to necham jak je, ale do planu uprav to tedy zarazuji.

Reagovat
rybička
rybička

2.3.16 14:51

Zajímavý názor, s tlumiči souhlasím. Pokud jde o převody, jednoplacka mi i při převodovém omezení připadá ideální, hlavně čistota a jednoduchost pohonu. Navíc teď je v lese dost bahna a nejvíc se ho hromadí právě u dvouplacky a smyku, až to nakonec přestane řadit, musí se vzít klacek a v rámci možností se bahna zbavit. Převod 32×11 mi na jízdu na enduru přijde težkej dost, rychleji stejně po rovině nejezdím (na závodech je to možná jiné). Každopádně s novou kazetou o 46 (50) zubech ztratí dvouplacka smysl (na kolech, jako je tohle). Dvouplacku bych si dal spíš na lehký 29'' HT, kde se dá po rovině jet hodně rychle, ale lehké převody se hodí vždycky.

Reagovat
Bukowski
Bukowski

2.3.16 12:53

pěkné kolo, super barva,

Reagovat
saintjv
saintjv

2.3.16 12:47

Nevim z fotek mi ta barva prijde nepekna…Kolo cajk.

Reagovat
MirosPikos
MirosPikos

2.3.16 12:44

Tak to je veliká paráda ten Modfixxer!

Reagovat
Jenda
Jenda

2.3.16 12:22

Dvouplacka na tohle kolo naopak sedí perfektně, je to přesně ve stylu původního alpskýho ježdění, kde se i nahoru drápeš po svých do dlouhejch kopců a tak potřebuješ dostatečně lehkej převod a přitom dolu využiješ něco těžšího. Stejně tak mi přijde fajn, že konečně začali výrobci dělat lineární tlumiče s možností vyvložkovat, protože to jde vždycky a naopak k nasrání je opačnej případ – progresivní rám s progresivním tlumičem kde je půlka zdvihu jen na ozdobu. Osobně jsem zvědavej na modely 2017, jestli půjdou cestou 2×11 nebo 1×11 s tou 46z kazetou.

Reagovat
rybička
rybička

2.3.16 12:12

Moc pěknej Canyon. Barva ok, osazení taky, o předělání na jednu placku bych ale rozhodně přemýšlel. Stačí koupit kazetu Sunrace (10sp; 11–42) a převodník 32 zubů, obojí se dá koupit do 2000. Oprav si popis, přední ráfek určitě není Shimano SLX :-). Jinak moc nechápu ty nové tlumiče, když je potřeba je všechny vložkovat (Fox i RS), aby člověk nechodil při normálním sagu na doraz. Na Strivu jsem jel a moc se mi líbil (možná proto, že to byl top model na karbonu a XTR :-)), ale když je tolik jiných endur, co dobře jedou a není potřeba nic přepínat, ShapeShifter je aspoň pro mně důvod poohlédnout se jinde. Kolo je to ale pěkné, ať slouží.

Reagovat
Danhill
Danhill

2.3.16 11:54

bombaaa!!!

Reagovat
nzg
nzg

2.3.16 11:15

Az doslouzi SS, tak nasadim tohle a jedu dal:

http://bikeyoke.mysimplestore.com/…anyon-strive

Reagovat
Volys
Volys

2.3.16 11:09

Moc hezky. Taky jsem ho puvodne chtel, ale SS me od toho odradil. At slouzi:-)

Reagovat
lazza
lazza

2.3.16 10:54

Je pravda, že vzhledem k takto obřímu rámu 27,5" kola působí drobně. Jen tak pro zajímavost: takhle vypadají na jiným XL rámu kola devětadvacítkový …

Reagovat
hctr
hctr

2.3.16 10:30

Uz jen kvuli tomu, ze mam taky XLko bych si nekoupil 27cky kola. :)

Ale at slouzi.

Reagovat
TJK
TJK

2.3.16 10:30

lajtvila nelajtvila… strive / spectral jsou imho tvarove v hlinku jedny z nej kol… canyonu se fakt povedly fest a maji i moc pekne barevne kombinace.. navic tahle khaki verze je neokoukana

Reagovat
nzg
nzg

2.3.16 10:23

Dik.

Vahu nemam, ale co bych pro BF neudelal a uz je na ceste.

Zitra vecer zvazim a dam vedet.

Reagovat
MirosPikos
MirosPikos

2.3.16 10:22

To je celkem pocta od Lajviláře :)

Reagovat
TJK
TJK

2.3.16 10:21

si zaklad.. ale me se to fak strasne libi!

Reagovat
Mysee
Mysee

2.3.16 10:12

Ta barevná kombinace je hodně libová a v tom XL to vypadá jak motorka. :D Vítej do Canyon klubu. Nemáš to zvážený reálně?

Reagovat
nzg
nzg

2.3.16 10:08

Kola jsou normalni 27,5, Trailking, rozmer v predu 2.4 , vzadu 2.2.

V porovnani s 26 2.4 Mountain-kingem je to ale fakt znatelny rozdil.

Reagovat
lazza
lazza

2.3.16 09:56

Ta barva je fakt pěkná, taková čundr-drsňácká do lesů, pro pořádný chlapy.

Ty kola jsou 27,5+? Na tý první fotce mi připadají docela balonovatý…

Reagovat
alinceb
alinceb

2.3.16 09:21

Sice celkem okoukanej Canyon a sériovka, ale aspoň neokoukaná barvevná kombinace – ta se mi fakt líbí…

Reagovat
kadett
kadett

2.3.16 08:49

Tlumák mám stejnej,kila taky stejný jak ty a foukám 200PSi,ale sag zatím 20% na 150psi 30%sag

Reagovat
nzg
nzg

2.3.16 00:10

MrtwejUbrus byl rychlejsi.

Ja na Marinu mel take 150 optimum. Na vyvlozkovani se chystam, Strive ma byt docela linearni a dle navodu to nevypada slozite.

Reagovat
nzg
nzg

2.3.16 00:08

U vidlice jsou tlaky vicemene podobne, ale u zadni stavby vlivem rozdilnych prepakovacich pomeru u ruznych modelu nelze i v ramci jednoho typu tlumice tlak zobecnovat.

Reagovat
MrtweyUbrus
MrtweyUbrus

2.3.16 00:06

Mě přijde že to nejde paušalizovat a že každej systém pružení pracuje jinak a s jinýmí tlaky v tlumiči, já měl na Reignu s 98 kg 250 psů a maximum tlumiže bylo 300 a stejně jsem chodil po dorazech, pomohlo až vyvložkování tlumiče.

U FSR foukám na podobném tlumiči polovinu.

Reagovat
lazza
lazza

1.3.16 23:59

Na Commencalu, v mych tematech jsou nejaky fotky, mam solo air tlumic, vaha 88kg bez vybavy. Ale podobne sem to mel na Ghostu/Foxu-kdyz sem tam nafucel 150psu, na korenech to skakalo jak koza. Takze sem to upustil prave na tech 90. Nechci prosazovat nizky tlaky, jen me takhle vysoky prekvapily.

Reagovat
nzg
nzg

1.3.16 23:52

Tech 90psu mas Strivu? Kolik vazis?

Reagovat
lazza
lazza

1.3.16 23:46

Se trochu pripletu k tem tlakum tlumice: ja tam mam na AM jezdeni nejakych 90psu a v terenu to supr pobere vsechen bordel. Nedokazu si predstavit, ze bych tam na enduro kolu natlacil 300 – to musi byt tvrdy jak sutr. Kdyztak me opravte, jestli se mylim..

Reagovat
MirosPikos
MirosPikos

1.3.16 23:20

Přijde mi to dost, ale každý tlumič to má jinak. Pokud má maximum 350, tak je to asi v pohodě. Každopádně nevím, jak by na tom jezdil člověk, co bude mít třeba 120 :-) Ikdyž to už není moc enduro specified fyziologie :)

Reagovat
kali222
kali222

1.3.16 23:17

Strive AL je v soucasne nabidce asi jediny full, ktery bych si po vymene vidlice (na top verze bych nedosahl), zapletu, brzd a klik, klidne poridil. :)

Reagovat
nzg
nzg

1.3.16 23:09

Dík, tu šílenost s tlakem mysliš jak?

Na tlumiči je napsáno max 350psi, tak ještě v limitu nejsem. Ale na Marinu jsou foukal polovinu.

Reagovat
MirosPikos
MirosPikos

1.3.16 23:01

Pěkné, jen dvě poznámky. Ty tlaky to je na tvou váhu šílenost. Proč by mělo být 2×10 těžce nechápu. Že o tom mluví časopisy nebo některý věční ladiči, ok. Ale každý má jiné požadavky a nelze tak předem zavrhnout 2×10. Sám jsem uvažoval o 1×10, ale kašlu na to. I když by mě to vyšlo levněji než údržba 2×10 (dvojí převodníky a XT kazeta).

Reagovat

Další galerie z kategorie

Lišák 6
Kolobezkar 65
benobiker 30
Jančovička 16
Hamik 30
chosee1986 8