Super kolo na do každého terénu, hlavní určení enduro a bike na tvrdší zacházení. Já s ním ale jezdím i na vyjížďky u nás v hostýnských vrších a jde to na něm i do kopce v pohodě. Zrovna bude na prodej ;)
(vloženo 25.3.16)
Značka | GT |
Model | Force X PRO Carbon 650b |
Modelový rok | 2015 |
Velikost | M |
Hmotnost | 13,3 |
Rám | karbon |
Vidlice | RockShox Revelation, 150mm |
Tlumič | Fox Racing Shox Float CTD |
Hlavové složení | Orbit C-40-ACB |
Kliky | Shimano SLX |
Středové složení | Shimano |
Měnič | Shimano XT |
Řazení | Shimano SLX |
Převodník | Manobike, 34z |
Kazeta | Shimano, 11-36z |
Řetěz | KMC X10 |
Náboj přední | All Terra |
Náboj zadní | All Terra |
Brzda přední | Shimano XT |
Brzda zadní | Shimano XT |
Brzdové páky | Shimano XT |
Ráfek přední | WTB ST |
Ráfek zadní | WTB ST |
Dráty | DT Swiss |
Pedály | Shimano DX |
Řídítka | Kore Mega |
Představec | Syncros |
Sedlovka | KS LEV Integra |
Sedlo | fizik Gobi |
Pláště | Maxxis High Roller |
nemyslim ja to vim ja nejsem virtualni jezdec na BF a ano mam NW 34 raceface
Aby ti spadnul řetěz to taky musíš občas pustit brzdy víš?! Vždycky mě baví jak si někdo myslí, že to nepadá, když to padá se saintem, XX1, X9 a je jedno jestli mám NW od AB, E13,…
Marcus možná zaky neumíš jezdit.....
Force ho mám uz 1,5roku
Těžítko?- 13,7 kg hm docela zajímavý, ale jo silnicka ma 7kg pravda
Škrtání o spodek?-ještě se mi to nikdy nestalo…klikou ano, ale komu ne?
Mlácení řetězu a padani- měl jsem na něm 1×10 a ted 1×11 bez napínáku jen brzda na hazce a ještě mi řetěz nespadnul:-)
Ohledne toho stredu. GT sensor expert v Mku jsem si ted zmeril od zeme 33,5cm a Trance v Lku 35cm.
Jestli by Gt v Lku udelalo o centak vic…no nevim kde je chyba potom :-)
O5, ruce by ti asi upadly, dat napisy s ventilakama…neresitelny problem pyco, ja to nejdu delat. To uz je videt, ze k tomu nemas vztah a kasles na to. Vsichni to delaj, ne, na tak peknym kole se na to vyseres. Irenko proooc?
Já žádný napínak nemám a řetěz mi jestě nespadl ani jednou.
Možná to bude tím, že na Sensoru mám dnes už „old-school“ 3×10, nevím. :)
Jinak jediný případ, kdy jsem si pohladil terén tím plovoucím středem, jak jsem psal níže, byl samozřejmě právě na Superflow, ale taky jsem si za to mohl dost sám. Zatím nejsem zrovna technický biker :)
marcus.ss: Hele na Force i Sensoru mám něco najeto a vážně netuším, jak by jsi mohl rýt v zemi čepama u Path Linku. Za prvé by jsi musel první ohoblovat převodník, protože ten je pořád níž než ty čepy a ikdyby jsi tam měl nějaký maličký, tak si to dovedu představit jen například při přeskoku ležícího stromu (v tvém podání teda vlastně přejezdu), jinak tím rýt v zemi prostě nejde. Pak už je to o tom jestli na kole umím jezdit, zvládám bunny hop a tak dále. Když by jsi na tom chtěl prasit, a posílat to tím na špičatý kameny schválně, tak pak ok, ale tím zničíš každé kolo.
Jinak to že je střed o něco níž je fakt, na který si ale rychle zvykneš a není s tím problém. Jak psal Sunshine 29, tak na fullu si klikama v terénu při šlapání občas hrábne každý :)
A absenci ISCG řeší třeba napínáky a vodítka pod misku, tak jako to tam mám třeba já.
Je vidět,že do toho kluci moc nevidíte. Gtčka jsou samozřejmě domluvený s Aspire a za úplně jiné ceny tak jako Autoři, Treci jinde. Měl jsem od Aspire právě půjčený model 2015 a jde spíš než o střed o oka čepů pod úrovní středu, která byla pěkně zrasovaná a je velká šance to celé urazit sakumprdum. (je mi jasný, že mi zase budete tvrdit že né, že to vydrží). Proti Kellysu asi vydrží víc o tom žádná, ale právě proto by měl mít alespoň isgs oka na napínák protože mě řetěz padal jak blbej. A řetěz mlátí všem, ale tady je to lahůdka. Původně jsem si právě chtěl koupit Carbon pro 2016 ale vyhrál Kellys právě ze zmiňovaných důvodů. Naopak designově je top.
JDF: Kdyz uz jsi vytahl RS, tak se podivej na jejich testovaci kola. ze spodu. Zrovna na RS se ten nize polozeny stred projevuje v plne nahote.
Mel jsem tam pujceneho karbonoveho force a byl jsem z toho kola nadseny, ale ten stred me hodne stval, porad jsem skrtal o zem, a pro me je to duvod proc bych do GT nesel. Jinak ve vsech ohledech super kolo.
Rychlebaci pujcujou GT, Trutnovaci Gianty, na Singláču zase Agang, Trek a Meridu…takže tohle jako nejakej vzor bych neudaval zrovna…jsou zrejme spokojeni ze maji s Aspire dohoukanej kšeft na 20 bajku :-)
Klikama vořu v terenu taky, at hodi kamenem kdo nikdy nezavoral na fullu.
Priklonim se k tomu ze to GT snese vic nez Kellys, Gt pusobi uz na me pohledove ze tomu muzu trochu nandat.
marcus.ss: Ja na tom treba nejel, ale podle me to co popisujes bude spis pilotem nez bikem…A klikama si v terenu hrabne obcas kazdy, to k tomu patri…
Tezitko – s cim srovnavas? Ten Kellys co mas v bikach? Vsadim co chces ze ten Force toho vydrzi o hodne vic:)
marcus.ss: Kdybys´ nebyl líná p*ča, tak z profilu poznáš, že třeba já.
Kdyby ty GT byly taková hrůza, proč je tak výrazně propagujou třeba Rychlebky? ;)
Cituji:
"Máme radost, že i v dalším roce budou Rychlebky pevně spojeny se značkou GT…
V první řadě máme v testcentru a v teamu kola, která jsou šitá na míru „našemu“ způsobu ježdění.
Kola, která bez problému vydrží tvrdou rychlebskou sezónu a nevyžadují žádný náročný servis."
http://www.rychlebskestezky.cz/…od-kridly-gt
Kdybys jezdil na Santa Cruz, Ibisu, Pivotu nebo Turnerovi, tak bych tvé řeči bral s trochu větším nadhledem, ale takhle jsi jen pitomec. :)
orm: ano, má ho níž, stejně jako Sensor, na kterém jezdím. Zatím jsem s tím chytnul zem jen jednou, takže bych to neviděl jako nějaké peklo. Chápal bych, kdyby nadával na to, že na tom člověk často ryje klikama v zemi, protože to je asi jediná věc, co mi u tohoto kola vadí. :)
HoF: ano, myslim treba Pika… Nastesti muzu srovnavat, jezdil jsem oboje…:) a nerikam, ze se na RVL neda jezdit, ale na enduro je to trochu dietni vidle… Jinak cca 100g pokud vezmes SA… Pokud vezmes DP, budes tam za cca 200g navic…
marcus.ss: koukam dalsi chytrej az do ******:)
GT moc pekny
scret: myslíš třeba PIKE, který je o necelých 100g težší? Chtěl jsem ji původně vyměnit, ale je to v pohodě i s touhle.
HoF: ono, kdybys tam mel odpovidajici vidli, tak bys sel taky vahove nahoru:)
marcus.ss: Force má střed o něco níž, takže je fakt že při šlapání ve velké technice můžeš škrtnout klikou o zem, ale zadní stavbou? Nohama o zadní stavbu taky nechytám, tak nevím. Řetez drží na místě napínak přehazky, ale stejně mám zadní stavbu olepenou tak jako všichni myslím, protože neznám kolo, kde by se řetěz zadní stavby ani nedotknul.
No a váha- myslím že na enduro bike to neni špatný, není to xc. Samotný rám je lehoučký, tady to sráží spíš výbava a konkrétně třeba kola. Navíc tam mám i FR duše a jen ty ti tam hodí půl kila nahoru.
@marcus.ss: Než se začneš navážet do pravopisu druhých, tak by možná neškodilo si to přečíst po sobě…;)
JDF: Asi byl myslen plovouci stred. GT ho ma hodne nizko a pri slapani v terenu drhnes o zem vice nez u jinych reseni.
25.3.16 21:54
Vypada hezky, ale plus ktem vecem nize tlumic takhle dole ani nahodou
Až na to, že to taková pecka neni. Širkoká zadní stavba o který se škrtá nohama, řetěz mlátí jak blbej, dole čumí stavba jen jí urazit a je to těžítko :-(