upgrade zadní náboj PowerTap GS
Moje první silnička – čistě tréninkový stroj na najíždění objemů. Co nejjednodušší a nejlehčí, jak to mám rád u bajků :-)
(vloženo 2.4.16)
Značka | Focus |
Model | Cayo custom 1x11 |
Velikost | M |
Hmotnost | 6,66 |
Rám | carbon |
Vidlice | carbon |
Hlavové složení | zatím FSA (bude CaneCreek 110) |
Kliky | Sram Force 22 |
Měnič | Sram Force CX1 |
Řazení | Sram Force 22 |
Převodník | Sram CX1 46z |
Kazeta | Sram Red 11-32 |
Řetěz | Sram Red |
Náboj přední | DT Swiss 240s |
Náboj zadní | DT Swiss 240s |
Brzda přední | Sram Force 22 |
Brzda zadní | Sram Force 22 |
Brzdové páky | Sram Force 22 a CX1 |
Ráfek přední | DT Swiss R440 28 děr |
Ráfek zadní | DT Swiss R440 28 děr |
Dráty | DT Swiss Revolution - vpředu radiálně, vzadu 2x křížené |
Pedály | Time Xpresso 12 carbon/ti |
Řídítka | 3T Ergonova team 2015 420 mm |
Představec | 3T ARX team 80 mm |
Sedlovka | 3T Dorico LTD |
Sedlo | Specialized Phenom EVO Pro carbon |
Pláště | Continental Gran Prix 4000s II 23 mm |
14.4.16 10:01
cioran-m: kokpit měl být původně komplet Zipp, což by k Focusu patřilo ještě lépe, ale odrazil jsem se od řidítek 3T Ergonova, které mi více sedly ergonomií, tvarem i designem.
12.4.16 18:25
Všem, co se nelíbí červené páky: váš nazor respektuju. Ale na mých kolech musí vždy něco razit :-) U bajků je to bílá vidlice, přes to nejede vlak :-) A u téhle silničky zase červené páky. Nevěřili byste, jak jsou na tom kole i z dálky viditelné, což se v silničním provozu hodí. Celkově poměr barev na kole přesně kopíruje náš týmový dres – hodně černé a sem tam bílá a červená.
Adam Buchal: je to bez smyku a příslušenství úspora kolem 400 g. Kazeta Red váží i s 32 zuby méně než standard typu Ultegry nebo Force. Ale váha nebyla hlavní motivace, takže jen tak na okraj… Poslední změnou bude výměna zadního náboje za CycleOps wattmetr.
vrkal: mám 172 cm, což je přesně na hraně mezi S a M.
U eska už ale byly hodně krátké kliky. S emkem jsem spokojený.
Jaká je tvá výška? V brzké době se chystám také na nákup Caya, ale v jiném osazení(ultegra) a řeším, zda L nebo M. Jinak mi se líbí.....
Hezky sladěné! Té červené zase není tolik, aby to vypadalo špatně a nemusí mít všichni černý uhlí.
Co to je za Garmina – typ?
3.4.16 08:20
Parádní čert. :)
chudak garmin, ten si tuhle cervenou fakt nezaslouzil :(
Jasne, nic proti, ale mozna jsi ten 2× prevodnik nemusel hned vyloucit z vyberu.. na silnici to zas takovej problem neni..
Esteticky nemám „správnou“ silnici zažitou, nikdy jsem se o ni nezajímal. Ale zjistil jsem, že pokud se chci výkonnostně posunout výš, neobejdu se bez ní. Takže čistě sňatek z rozumu a v téhle podobě mi vyhovuje :-)
No za prvy mi to nesedi esteticky.. silnicka pokud to neni nejaky borderline CX nebo gravel proste ma mit presmyk a dve placky… vaha je vedlejsi, to se da dohnat jinde, kilo to rozhodne neni… za druhy ja bych na to nemel nohy (kor s 46..) a vadilo by mi odstupnovani vzadu… ale kdyz to tak chces proc ne, kazdyho volba..
Vzhled se mě nelíbí i když to je dotažený.U tebe bych to ani jinak nečekal.
Hmotnost je suprová .
Ohledně převodů – nedávno sem kupoval silnici na 2×11 a říkal si že 1×11 by byla v pohodě. Ta jednoduchost a hmotnost dolů je fajn.Teď ale vím že je to blbost a byl bych dost limitovaný kde a jak jezdím.
Nicméně na CX bych určitě volil 1×11.Pokud ti to vyhovuje nemám problém. Za 4*
Povedené.
Jednoplacky na se na silnici jezdily už za dávných dob, takže není důvod se nad tím pozastavovat. Sám jsem jezdil ještě za minulého režimu jednoplackové kombinace 1×4 a 1×5. Před sedmi lety jsem se k tomu vrátil a pár let vozil 1×10 i na prestižtréninky s oddílem :-).
2.4.16 21:13
tromboonen: Těžká otázka. Rád experimentuju, líbí se mi maximální jednoduchost. A to skoro půl kilo dolů z váhy silnice mi za to prostě stojí. Poslední silničku jsem měl v sedmnácti, takže tu klasiku ani nemám zažitou :-)
Tak nohy na to evidentne mas.. ale co Ti vadi na 2×11? Zas takovej problem ta leva ruka neni :)
orm: s tímhle převodem se dá jet po rovině vysoko přes 40, z kopce přes 60. Je mi jasné, že na silniční závody by to nestačilo. Ale já jezdím jen MTB maratony. Na bajku mám 34 oval s kazetou 10–42. Tam více než na silničce cítím chybějící těžší převod. 42 jsem snad zatím ještě nepoužil.
Převod jsem důkladně promýšlel. Leden/únor jsem začal na 42, po rozjetí jsem přešel na 46. Trénuju s borcem, který na Ostravsku jezdí bike maratony do TOP 30, a zatím mi na silnici 53/36, kazeta 11–28 neujíždí. Mých 46/32 stačí i na kopce typu Praděd nebo Lysá hora. Do Alp bych dal kazetu 11–36.
Na pohled pekny a promysleny, jen ty paky bych dal zpet do cerny, takhle trochu cirkus.. prevody ditto ostatni, plus na silnicce co neni gravel/CX mi to pripada trochu neesteticky, ale jestli Ti to vyhovuje proc ne..
Po designove strance povedene. Jen se mne nelibi cervene paky. Co se tyka prevodu, tak 46×11 je na silnicku podle me malo, stejne jako bude horsi odstupnovani u velke kazety, ale pokud ti to vyhovuje, proc ne, je to to tvoje kolo :-).
5*
Jsem minimalista, letos šel i bajk na XX1, tak jsem to vzal jedním vrzem ;-)
Letos 3 tkm s vlčákama a zatím převody stačí – do kopce určitě a v dlouhých sjezdech už vím, že musím rychle do háku :-)
2.4.16 19:21
Tůze pěkné, vyladěné a 1×11? Proč ne, když s ti nebudou chybět převody.