Dobrý den, jmenuji se František Chotětický a jsem mladý nadějný cyklista ze Slaného. Tuto sezónu startuji za klub Slávia Praha. Poraziti družstvo Sparty, největšího našeho rivala sedlající Periče, bude zajisté úkol nelehký. Náš sponzor vkládá do mě naděje nemalé. Dostávám k užití zcela nový, drahý a velmi lehký bicykl. Připravuji se na start. Naboso obuté tretry upínám mezi pedály Sheffield a klipsny Christophe. Kontrolují funkčnost moderní přehazovačky Versol a účinnost brzd Weinmann. Jako jeden z mála používám horkou novinku, duralové páky Mafac. Též duralová řídítka a představec Ambrosio. Galusky mám řádně nafoukané, co nevidět vší vervou opřu se do kovaných klik Fratelli Brivio a vyrazím vstříc vítězství. Taktika jest zřejmá. První polovinu závodu jedu naplno. V druhé zrychlím :).
(vloženo 24.4.16)
Značka | Štantejský |
Model | Junior |
Modelový rok | 1945 |
Velikost | 58 |
Hmotnost | 10 |
Rám | Ocelové trubky zasazené do mufen, orig lak |
Vidlice | Ocel, orig lak |
Hlavové složení | Edco |
Kliky | Fratelli Brivio |
Středové složení | Edco |
Měnič | Versol |
Řazení | Versol |
Kazeta | Velo 4sp |
Náboj přední | Edco |
Náboj zadní | Edco |
Brzda přední | Weinmann Super Sport |
Brzda zadní | Weinmann Super Sport |
Brzdové páky | Mafac |
Ráfek přední | galuskový |
Ráfek zadní | galuskový |
Dráty | ocel |
Pedály | Sheffield Corsa |
Řídítka | Duralová |
Představec | Ambrosio Super Lusso |
Sedlovka | Durafort 26,2 |
Sedlo | Brooks B17 |
Pláště | Favorit Sport Brno, Kriterium P.B.W., desen G10 |
28.4.16 12:38
Ten dural se tak patrne taky nejmenoval, tenkrat, asi jen hliník nebo slitina hliníku?
Tak ať jenom nekritizujem, tady máš edit povídání.. mecenáš mi tam taky neseděl, to v té době byli spíš anonymní dárci… a jseš si jistej, že je to rok 1940? Já jen že ten rok si patentoval Campa tu první „prehazku“ co sibovala se zadnim kolem, tohle vypada na pozdejsi koncept, ale odbornik nejsem..
Tu je text:
Mé jméno je František Chotětický a jsem mladý nadějný cyklista ze Slaného. Letošní saisonu startuji za klub Slávia Praha. Poraziti družstvo Sparty, největších našich rivalů, sedlající Periče, bude zajisté úkol nelehký. Náš podporovatel vkládá do mne nemalé naděje. Dostávám k užití zcela nový, drahý a velmi lehký bicykl. Připravuji se na start. Naboso obuté tretry upínám mezi pedály Sheffield a klipsny Christophe. Kontrolují funkčnost moderní přehazovačky Versol a účinnost brzd Weinmann. Jako jeden z mála používám horkou novinku, duralové páky Mafac, a též duralová řídítka a představec Ambrosio. Galusky mám řádně nahušteny, co nevidět se vší vervou opřu se do kovaných klik Fratelli Brivio a vyrazím vstříc vítězství. Taktika jest zřejmá. První polovinu závodu jedu naplno, a ve druhé zrychlím.
Krásné kolo. Je i pěkně nafocené. Popis taky dobrý. Je to provozuschopné?
moc pěkný… co to tam je za „ventilek“ u středového složení? slouží k mazání? nebo jsem mimo?
Na to se dá čumět do nekonečna,prostě nádhera! Jásná pětice 5.
Tywoe, krásný kolo, pozadí, fotky, prostě fantasie a tady se řeší pravopis.
24.4.16 21:06
tromboonen – bať, nejspíš by napsal „mecenáš“
Lahudka.
24.4.16 20:00
krom té hrubky moc pěkný popis… jako ze žurnálu 1935 AD
Blast from the past:) Měl štěstí, že byl rok 1940, za pár let už dural nebyl ani na letadla, měl by páky a rodla dřevěný.. Sponzor ani sponsor v dnešním slova smyslu se myslím tenkrát neříkalo(?) ale jinak pěkný..
24.4.16 19:48