Kombinace 180mm kliky (5mm posun sedla níže) + carbon sedlovka + broušené svary na rámu snad prodlouží životnost rámu. Vzadu výplet 36 drátů, vpředu 32. Kombinace osvědčených komponent, které používám na druhém kole a nových od kterých si slibuji delší životnost nebo lepší funkci.
(vloženo 30.4.16)
Značka | Vlastní stavba |
Velikost | 23" |
Rám | MRX X5 29", vel. 23" |
Vidlice | Raidon 29" 2015 |
Hlavové složení | MRX H146 |
Kliky | XT 180mm |
Středové složení | BB70 |
Přesmykač | XT |
Měnič | SRAM X.9 |
Řazení | SRAM X.5 3x10 |
Převodník | XT |
Kazeta | spotřebák |
Řetěz | spotřebák |
Náboj přední | Novatec 32 der |
Náboj zadní | Force 4x1 + adapter |
Brzda přední | Avid Elixir 7 |
Brzda zadní | Avid Elixir 7 |
Brzdové páky | Avid Elixir 7 |
Ráfek přední | Remerx fast disc 32d |
Ráfek zadní | Remerx fast disc 36d |
Dráty | pillar spokes |
Řídítka | ITM Alcor 620mm |
Představec | Force 90mm |
Sedlovka | MRX carbon Elite |
Sedlo | Nisene |
Pláště | spotřebák |
Mám stejnou velikost rámu i barvu měřím 182cm píšou tu že je to na mě moc velké ale já si to vžadném případě nemyslím denně jezdím do práce a nemám s velikosti kola žádný problém
Nooo krasny bajk. Tyhle ramy od MRX jsou povedeny. A to barevny sladeni taky nema chybu ;)
měřím a vážím cca 198/98, u zadního kola mívám problém s praskáním ráfku kolem niplů po cca 15 tis. km musím měnit ráfek. (výplet mám dotažený správně). Ty samé gripy mám na druhém kole cca 3 roky, mají měnitelné omotávky, používám klasické omotávky na silničku. Řidítka mi vyhovují, nejezdím složité úseky a nemám široká ramena.