Moja prva stavba. Od zimy mam ram a postupne som setril a doplnoval komponenty ktore chybali k prechodu na 29ku . Dlho som kukal po 29 hline Canondale …ale ked som uvidel tento ocelak …bola to laska na prvy pohlad :-)
Kedze sa mi tam stary presmyk nezmestil …tak som kaslal na to a isiel do 34×11–32 a spokojnost, nic nepada a prevody postacuju .
(vloženo 16.5.16)
Značka | Genesis |
Model | High Latitude |
Modelový rok | 2015 |
Velikost | 17,5 |
Hmotnost | cca 12kg |
Rám | Mjolnir Double-Butted Chromoly |
Vidlice | Rock Shox Reba OEM (Cube) |
Hlavové složení | Cane Creek 40 |
Kliky | SLX M660 |
Středové složení | XT Hollowtec |
Měnič | X.7 |
Řazení | X.7 9speed |
Převodník | Superstar NW 32T |
Kazeta | XT 11-34 9speed |
Řetěz | Sram PC991 |
Náboj přední | DT350 15mm |
Náboj zadní | DT350 QR |
Brzda přední | SLX M675 + 180mm Aligator |
Brzda zadní | SLX M675 + 180mm Aligator |
Brzdové páky | SLX M675 |
Ráfek přední | WTB KOM i23 |
Ráfek zadní | WTB KOM i23 |
Dráty | Sapim Race |
Pedály | Xpedo |
Řídítka | Ritchey Trail 740mm, Gripy Esi |
Představec | Pro Koryak 90mm |
Sedlovka | 27,2 noName carbon |
Sedlo | BBB BSD-52S |
Pláště | Maxis Ikon 2.2 EXO TR / Ardent 2.2 EXO TR |
Cau peknej bike. Moc libi. V jednoduchosti je krasa. Mam typove podobnej. Jen chci podoktnout pro vsechny teoretiky. Vozim 1×10, vzadu 11–36 a vepredu 34z prevodnik a jezdim s tim pohodlne silnicni treninky. Rychlosti kolem 37km/hod+/- se daji jeste docela uslapat. 40km/hod uz je neprijemne. Cidlo na kadenci bohuzel nevedu.
Se mi zdá, že Bagr neumí počítat. Při obvodu plášťě 2,28 m, kadenci 80 ot/min je rychlost 32/11×80×2,28×60/1000=31,8 km/h a při 100 ot/min to dělá nějakých 39,8 km/h, takže pro běžného občana, který šlape cca 80 ot/min to znamená, že z kopce si prostě nepřišlápne, jen se poveze :-).
Paradni stroj, jasna 5ka.
Nemusíš zkoušet různý varianty podložek a polohy představce, stačí jen rodla v představci povolit a natočit je více nahoru (a pro případný zachování výšky madel možná přeci jen hodit o podložku níž). ;) Jinak pěknej kousek, jen bych volil 1×10 s 11–36 kazetou, aby byl aspoň nějakej ten lehčí převod.
bagr84: hranice, za kterou si uz pripadam jako kolibrik. je to o zvyku. mne vyssi kadence nevyhovuje. ale slibuji, ze to zkusim ještě jednou. nemel jsem v planu to tu druhy den rozpitvávat, tak jsem to nedal asi tak procitene :)
100 / ot za minutu neni scifi, nemusis byt zrovna drahar… A tys tu psal ze 30 km / h je hranice.
@Miramar – trocha pruzi takze fajn :-) …zamok je taky divny …nesikovne sa nastavuje uhol sedla tak ho uz ani nenastavujem… a lyziny tam nie moc pasuju …ale v ramci ceny asi dobra
na fotkach tie rodla vyzeraju fakt divne …este budem upravovat a skusat rozne varianty predstavec/podlozky/rodla
to je sialena rychlost …to fakt nedam a ziadny prevod mi k tomu nepomoze :-)
60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 |
32×11 | 24.15 | 28.17 | 32.20 | 36.22 | 40.25 | 44.27 |
---|
32×13 | 20.41 | 23.82 | 27.22 | 30.62 | 34.02 | 37.43 |
---|
32×15 | 17.68 | 20.62 | 23.57 | 26.51 | 29.46 | 32.41 |
---|
32×17 | 15.60 | 18.20 | 20.80 | 23.40 | 26.00 | 28.60 |
---|
32×20 | 13.28 | 15.49 | 17.70 | 19.92 | 22.13 | 24.34 |
---|
32×23 | 11.54 | 13.46 | 15.38 | 17.30 | 19.23 | 21.15 |
---|
32×26 | 10.21 | 11.91 | 13.61 | 15.31 | 17.01 | 18.71 |
---|
32×30 | 8.88 | 10.36 | 11.84 | 13.32 | 14.80 | 16.28 |
---|
32×34 | 7.80 | 9.10 | 10.40 | 11.70 | 13.00 | 14.30 |
---|
bagr84: ja to nepocital. vychazel jsem z vcerejsi praxe. zkus jet při prevodu 32/11 42,5km/h
30+ po rovine na tejto 29e netaham … …to by som musel na riaditkach lezat aby my nevadil odpor vzduchu.
25–30 mi pride optimum usilie/rychlost …a aj pri vypocte kadencie mi to celkom sedi
ale ak je niekto fakt silovy jazdec tak mu to stacit nebude …ja mam 65kg a silovy teda nie som ;-) …ked v buducnosti pojdem do 10/11ky kazety tak by som dal 34 prevodnik
How fast will I be going at 60–110 rpm in these gears?
Cadence Gear | 60 | 70 | 80 | 90 | 100 | 110 | Cadence | Gear |
---|
32×11 | 24.15 | 28.17 | 32.20 | 36.22 | 40.25 | 44.27 | 32×11 |
---|
32×13 | 20.41 | 23.82 | 27.22 | 30.62 | 34.02 | 37.43 | 32×13 |
---|
32×15 | 17.68 | 20.62 | 23.57 | 26.51 | 29.46 | 32.41 | 32×15 |
---|
32×17 | 15.60 | 18.20 | 20.80 | 23.40 | 26.00 | 28.60 | 32×17 |
---|
32×20 | 13.28 | 15.49 | 17.70 | 19.92 | 22.13 | 24.34 | 32×20 |
---|
32×23 | 11.54 | 13.46 | 15.38 | 17.30 | 19.23 | 21.15 | 32×23 |
---|
32×26 | 10.21 | 11.91 | 13.61 | 15.31 | 17.01 | 18.71 | 32×26 |
---|
32×30 | 8.88 | 10.36 | 11.84 | 13.32 | 14.80 | 16.28 | 32×30 |
---|
32×34 | 7.80 | 9.10 | 10.40 | 11.70 | 13.00 | 14.30 | 32×34 |
---|
2Jirina: Jak to počítáš?
Při kadenci 80/min jede 34 km/h, při 100/min 42,5 km/h. Nevidím problém.
16.5.16 13:31
Jako kolo hezke, ale to Vam vazne staci tato kombinace prevodu? Zrovna včera jsem si na tuto modu vzpomnel a zkousel jsem s tim takto jet a 30km/hod je hranice. Vy s tim rychleji nejezdite?
Líbí se mi to a hodně! Za 5* Jak jsi spokojený s tou sedlovkou(uchycení sedla atd..)??
Já 12kg i docela věřím. Mám enduro oceláka a má 12.3kg, osazení mám podobné, ale pláště rozhodně těžší.
Já 12kg i docela věřím. Mám enduro oceláka a má 12.3kg, osazení mám podobné, ale pláště rozhodně těžší.
16.5.16 12:39