...prostě Zebra
105, prototyp (alespoň je to zezadu napsáno)
Tatíkův podpis, nebyl (a není) asi úplnej gramař ;-)
Stárá 105
...reflexní prvky a vedení lanek
kola jsou novější...
Kolo jako dědictví po otci, stáří kolem 25 let…pro určité neduhy bude přeskládáno na RB RR
(vloženo 19.5.16)
Značka | Zebra |
Modelový rok | 1990 |
Hmotnost | cca 11 |
Rám | Ocel |
Vidlice | hliník + laminát |
Hlavové složení | Ritchey |
Kliky | Shimano Ultegra 6500 |
Přesmykač | Shimano 105 |
Měnič | Shimano 105 |
Řazení | Shimano Ultegra |
Náboj přední | Miche excel |
Náboj zadní | Miche excel |
Brzda přední | Shimano 105 |
Brzda zadní | Shimano 105 |
Brzdové páky | Shimano Ultegra |
Ráfek přední | Shimano Ultegra |
Ráfek zadní | Remerx |
Řídítka | Cinelli |
Představec | Ritchey |
Sedlovka | Force |
Sedlo | Velo |
Pláště | Continental UltraSport |
21.5.16 21:50
pardon, „naprostá“
21.5.16 21:49
popík: tohle je parostá rarita, asi už ne moc na ježdění, ale nechal bych to jak to je
Zebra je boží! A shodou okolností jsem ji viděl naživo někdy koncem tisíciletí, zrovinka před továrnou RB. Hotový jsem s ní byl! :-). Taky jsem pro to nechat v celku. Komponenty samy o sobě za moc nestojí. Za cenu kolem 10k jsi schopný sehnat výrazně modernější bazarovku…
Chvíli jsem na to civěj jestli to někdo kreslil v PC nebo jestli to fakt reálnej bajk, každopádně masakr a pantátovi klobouček smekám
No ty krááááso, zločin, jestli jsi to rozebral a přeskládal! Tohle je unikát, naprosto neuvěřitelný kolo.. na to bych se zašel podívat naživo, kdyby to viselo někde na pěkném místě..
No…štvete mě, kolo už je od středy rozebrané…časem, pokud dokoupím nové díly na RB třeba poskládám znovu.
Sepis nejaky tatovy storky a pribehy z nataceni, hod to na web/blog a jedno oko nezustane suche:)
fakt se na to vyprdni, max si puc kola jestli mas nouzi, na sadu o par urovni lepsi se Ti klidne slozime, tohle by melo zustat v celku, ram samotnej tak nevynikne..
ty jo nech to celý tak jak to je.....stejně z toho jedinej díl není použitelnej na jiný kolo a tohle je boží jako celek, hlavně ten punc originality a tátovo práce…
19.5.16 21:07
Hodne dobrej special na ovaly, tam zatacet netreba se jenom naklanis a trochu korigujes smer
Trubky podle mě používal z toho, co bylo k dispozici, ohýbal to doma na takovém zvláštním přípravku. Lakování taky…on moc věcí na druhých nenechával ;-) Jinak měří 166, takže možná měl za komančů problém na sebe něco sehnat.
Trubky podle mě používal z toho, co bylo k dispozici, ohýbal to doma na takovém zvláštním přípravku. Lakování taky…on moc věcí na druhých nenechával ;-)
Luki barva R B bude kawa green, sehnal jsem zelenou vidlici, snad to bude ladit – když tak nechám později přelakovat. Červenou už mám, ještě jsem uvažoval nad bílou, ale zelená je veselejší. Rám si asi nechám, prodávat jej nebudu, časem třeba ještě na něm něco postavím. Jinak tatík si svařoval více rámů, dělal i hliník, experimentoval i s menším kolem vepředu a větším vzadu, lehokolem …už je to doba a bylo toho dost…
19.5.16 20:24
19.5.16 20:05
Kazdopadne tatinek je sikula:)
Se sedlovkou je to pravda, s vysunutis se to prodluzeje dost vyrazne, ale taky se vyrazne meni posed vuci stredu.
19.5.16 19:32
Mazec stroj!!! Viděl jsem naživo a koukal jsem tedy.Před dvaceti lety to bylo něco,hlavne vedení lanek vnitřkem.
Tak ses nakonec rozhodl pro RR od RB tak to je dobrá volba.Jaká bude barva?
Jinak za mě za 5*
Husty… taky bych nechal jako muzeum… mas k tomu nejakou storku? Proc a jak to delal, proc tak kratky..
To je tak obludny az je to uzasny…
Peklostroj.
Ale nechal bych to tak, jak to je. Jinej takovej nenajdeš :-)
Zoidberg: Nejenže dochází ke kolizi předního pláště a tretry, dochází i ke kontaktu předního pláště a kliky.
Vilém: Tatík si to svařoval sám, geo asi byla na něj. Díky šílenému úhlu sedlové trubky však rám při vysunutí sedla nabírá na délce ;-)
Myslím že ke kolizi dochází,když je osa pedálu v zákrytu za předním kolem :)
Osobně bych na to nevlezl a radši nehodnotím…
19.5.16 15:50