Kolo stavěné tak, aby vyhovovalo dívkám. Sedlo, pláště místo galusek, index řazení, oboustranné pedály a krátký představec. Jedná se o původně zelenou F1, která je stále k vidění v mé galerce.
(vloženo 1.6.16)
Značka | Favorit |
Model | F1 |
Modelový rok | 1979 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 11 |
Rám | Ocel |
Vidlice | Ocel |
Hlavové složení | Shimano 600 Arabesque |
Kliky | Shimano Golden Arrow |
Středové složení | Shimano čtyřhran |
Přesmykač | Shimano Golden Arrow |
Měnič | Shimano Golden Arrow |
Řazení | Shimano index |
Převodník | Shimano, Gebrhardt 52-38 zubů |
Kazeta | Shimano 14-28 zubů |
Řetěz | Shimano HG |
Náboj přední | Favorit |
Náboj zadní | Favorit |
Brzda přední | Shimano Golden Arrow |
Brzda zadní | Shimano Golden Arrow |
Brzdové páky | Shimano Golden Arrow |
Ráfek přední | Favorit 622x18 |
Ráfek zadní | Favorit 622x18 |
Dráty | ZN 36 |
Pedály | Lyotard 36 |
Řídítka | Favorit 40cm s originálním výliskem nápisu Favorit |
Představec | Favorit krátký |
Sedlovka | AL 25.7 |
Sedlo | Selle Italia Diva |
Pláště | Rubena 25-622 |
Žena spokojená. Říkala že po F8 je ta nová geometrie k nezaplacení a materiálově je to sakra rozdíl. Že prý ta pružnost těch Reynoldsek je úžasná. Posledně ovšem říkala, že jsem jí to krapet zprasil a chce tam pořádný galuskový ráfky a na ně Tufa.
Ještě něco povídala o nějakých DT Swiss drátech, to si ještě vygooglím…Hele je spokojená:-)
Ani nevím, jak jsem ten bowden u šaltru tak zprasil. Jo tyhle polepy jsou vážně super kvalita za dobrou cenu. Nevidím rozdíl od originálu. Na kole jsem vše doladil k bezvadné funkci a nemůžu se zbavit dojmu, že ty Italové vše skvěle vymysleli, ovšem Japonci to dotáhli k dokonalosti…
Unikátní jsou vlastně i ty nálepky, klobouk dolů a pochvala výrobci. Ruce bych mu urval i před 35ti lety, lakovali jsme na sezónu Fava každý rok, ale nálepky se sehnat nedaly, občas nějaké zahraniční, nebo ta novější Favo. edice.
Opravdu krasavec, jen to chce dát u šaltru o kousek delší bovden a ve předu bovdeny z obou stran představce.