V neděli se může jet závodit.
A tati, bude tam to letadlo zase rozhazovat ty kokina?......
(vloženo 12.6.16)
Značka | Rubeš |
Model | Eli 20 EVO II |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | cca 10" |
Rám | Dedacciai Zero Uno hand made |
Vidlice | Future carbon |
Hlavové složení | Force integrované |
Kliky | Thun l115 Q factor 142 |
Středové složení | Force light |
Měnič | XTR 10s |
Řazení | Zee |
Převodník | Manobike NW 32z |
Kazeta | XTR 11-34 + rozšíření 42z |
Řetěz | XX1 |
Náboj přední | Force Team Light 28h |
Náboj zadní | Force Team Light 28h |
Brzda přední | Sh M396 |
Brzda zadní | Sh M396 |
Ráfek přední | XCO Rio 24h |
Ráfek zadní | XCO Rio 24h |
Dráty | Ritchey Logic 1,8 |
Pedály | Author zbytkové |
Řídítka | Force |
Představec | Da Bomb Minime 33 |
Sedlovka | Force |
Sedlo | Specialized BG kid |
Pláště | Kenda small block 8 1,95 +2,1 |
Seš ďábel, i kdybych někdy měl takové vybavení jako ty, tak bych si to ani nedokázal představit.
Jen čekám na to až budeš dělat vlastní kazetu.
5 hvězd, velká paráda. To kolo a tu sukni nešlo ve Všemině přehlédnout…
Luxusní váha.. a máš recht, je umění práci na projektu zastavit a začít se věnovat něčemu jinýmu ;-)
Tak pry 7,55 kg, tak jak je na foto vcetne 4 dvoudiodovych silikonovych blikacek, rikal bracha. Vertu by mi usetrilo cca 200g, karbon rodla a sedlovka tak 100g a neco by se dalo usetrit na brzdach. Ale hazu na to bobek, bo mala je spokojena…
šikovnej tat'ulda,za 5.nelze jinak!
Ještě bych měl tip pro stavitele a upravovatele dětských kol. Našel jsem to úplně náhodou – tenké pěnové madla, ideální pro prcky. Stěna tak 2 mm, pěnovka, na řidítkách drží jak přibité.
notyvl.. jak se zkracuje karbnonová vidla? to už fakt čekám, kdy si upečeš vlastní pláště, jak tu někdo zmiňoval :-D
Plášť je tam širší, protože v eshopu, kde jsem to kupoval, tak měl 1,95 jen jeden kus, tak jsem si řekl, že jako v pohodě, ať to pošlou. Nicméně, kdyby došlo na blato, tak je to v pr..li v přední vidli, protože tam je mezera na každou stranu tak 3mm. Oproti tomu je ta zadní stavba megaprůchodná – asi to zkresluje , ale do stran je minimálně 6 mm a k příčné trubičce cca10.
A když bude problém s průchodností vidle kvůli blátu ( což si nemyslím, protože by to malá stejně neutáhla), tak mám nachystanou na zkrácení celokarbonovou vidlu Syncross, ale tu si zatím schovávám pro sebe…
hele, ještě další dotaz (evidentně ne poslední, ale to máš za to, žes udělal tak skvělý kolo :-)):
proč je vzadu 2.1 plášť? nestačily by oba 1.95? neberu v potaz, že by to bylo o fousek lehčí, ale spíš že v zadní vidli je to celkem na fous a když se to eventuelně obalí blatem, tak to bude pěkná divočina ;-)
Původní Eli 20 byla, nebo ještě je, dvacítka s šestnáctkovou geometrií – strašně kraťoučké kolo. A chtěl jsem jí to udělat ze zeslabovaných trubek, abych něco málo ušetřil na váze.
Díry se dělají zase z váhových důvodů. Ta hlava má dost silnou stěnu – 1,5mm, takže každý kousek který jde pryč se počítá. Jinak na odvod plynu by stačila dírečka 1mm, tak jak ji vidíš na všech kovových rámech na konci vidlice.
Klasicky výborný! Pročs dělal novej bajk na stejný velikosti, u toho původního něco nevyhovovalo, nebo ses jenom nudil?:)
A eště technickej dotaz, proč se do hlavový trubky vyřezávaj díry, aby to bylo průchozí do rámovejch trubek?
Mohl bych to ještě odlehčit na sedlovce, na řidítkách a hlavně na sedle, ale vidím to tak, že stávající stav je koncovka. Jestli dojde ke zvážení fakt nevím a když to bude moc, tak to stejně nikomu neřeknu a něco si vymyslím :-))))).
@matbiker: Teď to budeš mít asi lehčí, ale až vyměním kola, budou nastejno a nebo budu o kousek níž. Musím ale říct, že bych klidně vyměnil AL rám za tvůj ocelový. Ocel je pro mě srdcová záležitost…
Gerrarde, ale jí se na tom jezdí dobře. Ve sjezdících si předjela spoustu závodníků a ve vracečkách na trati taky v klidu, takže jí to tak zatím nechám a změny budou, až se trochu vytáhne.
Můj názor zase je takový, že na tom kole sedí dobře účelově. Závod vyhrála moje svěřenkyně Tereza, která ač startovala ze 7. řady tak ke konc tratě 750 mm přeskočila celou špicu kluků a vyhrála celkově ročník 2011. Sedí na kole úplně stejně.
Tyto dětí nejsou přece zatěžování jednostranně- plavou, dělají atletiku, gymnastiku, bruslení.....ale pravidelně. .
Staifusi, první co udělej, tak změř kliky. Bylo to zde diskutováno již mnohokrát, a zcela jasně z toho vychází, že pro děti jsou lepší kratší kliky než delší. Ohledně kolen, hlavně teda.
Kukni sem a malou změř a vypočítej si kliky a uvidíš.
matbiker: nemyslel jsme to ani tak, ze by ji to melo ublizit. Jen me ten rovny posed v tomto veku prijde prirozenejsi. Mozna by stacily vysoke vlastovky s vyraznym zahnutim k diteti a razem by to bylo vic „ergo“.
Staifus: jak to popisujes, tak to asi nebude chyba kola, to ji bude asi jenom velke
Skvělá je ta fotka kde je vidět porovnání obou dětí a obou kol… Naše malá 6 let má komerčního Authora 24" kola. Sedačku má tak dole, že dosáhne špičkama, přitom nohy zvedá vysoko a vůči klikám už to nějak nesedí a řidítka nahoře. Předpokládám, že je to právě ten problém „geometrií“ dětských kol, kde se na to se…
Jinak k tématu, kolo naprosto luxusní.. smekám před šikovností…
O tom posedu vím, ale vzhledem k tomu, že na tom kole nesedí 3 h denně, tak si myslím, že to až tak nevadí. Navíc, to není jediný pohyb co má, tak si myslím, že v poho. Navečer po Cyklobráně jsem šli ještě na brusle a na lanovce u baráku jsme dělali lenochody, tak si myslím, že s páteří a celým skeletem budu mít větší problémy já, když skoro celou pracovní dobu sedím u kompu…
Krasna prace, jen skoda, ze na tom sedi tak sportovne. To si myslim, ze pro tak velke dite jeste neni uplne dobre.
Moc pěkný. Jen, dle extra lehkých převodů na 20 kole 32–42 soudím, že malá jezdí extra kopce-klobou dolů, to ta naše už by při tak lehkých převodech spíše tlačila než jela. Teď si to tak přepočítávám a to je jak na 26 kole převod 22–36-tak to už nejezdím ani já :) Jinak Super stavba
13.6.16 08:11
Naprostá paráda! :-)
Já jsem měl obavu jak malá zvládne X.0 grip, přece jen je dost tvrdej. Ale mile mě překvapila, bez problémů řadí, vetší problémy měla s původním 6ti rychlostním revoshiftem.
Dětsky ze sedla je, že sedíš na sedle a nohama dosáhneš na zem, takže jen zvedneš nohu na pedál a jedeš… Asi jsem to špatně pojmenoval. Je pravda, že „ze sedla“ se říká něčemu jinému. Sorry :-)).
Super fotka… ta cyklosukně je parádní ;-). Mimochodem ty vykrájený patky sem ti taky chtěl pochválit, ale nějak sem to už v tom prvodním nadšení nedal :-)
Jinak gratuluju k pochvale od Patara (a myslím to upřímně), pač toho se, jako obyčejnej tunner sériovek jen tak nedočkám…
Kolo jsme dnes otestovali na cyklobráně a kromě startu to bylo v cajku. Start se jí nepovedl, protože má výš střed a musí se rozjíždět už normálně a ne dětsky ze sedla. No zkoušela to včera jen asi 5× a dnes jí to zahaprovalo, tak mi „vybojovala“ celkem vysoký handicap. Ale co jsem nejvíc rád, tak že v pohodě řadí neupraveným rapidfirem všech 10 rychlostí.
Kolo i tvůrce tohoto díla jsem dnes viděl na závodech ve Všemině. .Přišel i se svým bratrem mě kolo ukázat. Vysoce hodnotím profesionální práci těchto lidí., a to jak konstruktérskou , tak řemeslnou. . Stejně se k tomu vyjádřil i vedoucí výroby jízdních kol ve firmě AZUB., jež byl mezi námi diskutujícími.
JEN TAK DÁL !
Brácha mi na cyklobránu nevzal váhu, takže zatím nic. Pocitově to lehké je, ale pírko to není a jak jsem psal níže, teď z toho mám dobrý pocit a když to zvážím a budu 200g nad Alinem, tak se mi bude špatně spát :-))))).
Jo, jsou to nálepky protože už jen nalakovat tuto fluo žlutou bázi je masakr a zalakovávat tam ještě červené tečky, to by lakoša asi kleplo. Na vidli už je pod hadicí černá nálepka.
Přehazovačka je na 3 nejměkčím převodu nad vnitřním průměrem ráfku a pak už se ramínko zvedá. Je to otestované už na EV0 I a funguje to v klidu a ani dlouhá tráva se nenamotává.
Patky jsou řezané na vodě a ručně zaoblené – taky pěkná pakárna. Měl jsem vyřezané 3 sady, tak jsem je použil, ale na další vývojová stadia už nakreslím něco jiného.
Prodat to asi časem prodám, co s tím, jakýsi obyčejný železný rám..... :-
Tyjo, fakt velká paráda… chtělo by se říct „tadičně“, páč nic jinýho se od tebe už nedá čekat ;-)
Mimochodem, ty tečky, to jsou červený nálepky na jinak celým žlutým rámu? Všim sem si totiř, že jsou 2 červený tečky i pod hadicí na vidlici ;-)
A celopérka bys dělat nechtěl? To je dneska v oceli těžce nedostatkové zboží:)
Tak koukám, že tady někdo má zlatý ručučky a dokonce obě pravý :)) fakt nádhera.. to snad ani prodávat nikdy nebudeš, a půjde to pak na zeď ne ? :D
TOP! Hmotnost mě zajímá taky. Akorát se bojím, ze budeš níž, než já, a budu akorát nasr*nej…:D
Na těch malejch kolech vypadá ta kazeta fakt brutálně :-)
Malé cyklistce je 4,5 roku, tak ty puntíky ocenila. Lakýrník říkal " ty vole, krása, nech to v bezbarvém" ale to se ocení asi až tak 16 teen a víc.
Je to celkem lehké, ale skoro se to bojím zvážit, abych nebyl zklamaný :-)))))).
Jestli tohle jednou budeš prodávat, tak ti přetrhaj ruce. Fakt super práce.
12.6.16 02:37
Nádhera! Kolik je cyklistce?
Solidní porno. Dal bych to do průhledného laku, ale je mi jasné že tohle prcek ocení víc:)
Kolik to tak váží?