Takže ještě tedy jednou se pokusím o zařazení do ,,bikeforum"!snad jsem vypsala toho dostatek jak bych ohodnotila můj bike takže zakoupila jsem ho od jednoho známého za super peníze,ale to jen proto,protože se na něm frajer nezkutečně vyřádil konečná fáze byla karbonová folie která byla na celém rámu.pod folií kterou jsem strhala dolů mě čekalo top překvapení asi sedm -osm vrstev všech možných barev,oděrků,rýh atd zkrátka ,,MASAKR" pustila jsem se tedy do obrušování a záchrany biku tedy do záchrany která byla v mých silách :-D zabralo mi to celí víkend fotky dodám potřebuje ještě pár uprav jako jsou nové ráfky a bowdeny které jsou také stále opatlané barvou,ale to už je to nejmenší bike opět žije. A VÁM VŠEM CO MI HÁZELI KOMENTÁŘE PŘED TÍM SE OMLOUVÁM SORRY!!Ted už víte celí příběch biku a snad mě příjmete mezi vás pic,,bike4ever"
(vloženo 6.8.16)
Značka | GIANT |
Model | REIGN 1 |
Modelový rok | 2010 |
Hmotnost | 14-15KG |
Rám | ALUXX SL |
Vidlice | FOX 32 FLOAT RL 150MM |
Tlumič | FOX DHX 4,0 AIR |
Kliky | DARTMOOR ROCK |
Řazení | SRAM X9 |
Náboj přední | HOPE |
Náboj zadní | DT SWISS |
Brzda přední | SHIMANO DEORE XT M8000 |
Brzda zadní | SHIMANO DEORE XT M8000 |
Řídítka | SPANK 31,8-760MM |
Sedlovka | KS KIND SHOCK |
Pláště | MAXXIS 26x2,4 |
helle helmu mám jela jsem si jen nakoupit takže neřešila bych nějakého růžového kulicha :-D
Místo helmy růžového kulicha, po chodníku a v jedný ruce cigaro…Škoda biku v takových rukou ( bez urážky ).
Viděno naživo a moc hezky…Barevně za mě super.
Chybí ti jediná věc – helma. Neber to jako moralizování ale k tomu bajku prostě patří, i ve městě☺
No vida… je vidět, že je RENNATTA „tuhá“ holka a že i když tady dostala kartáč, tak to ustála… stejně jako s kolem, který by většina hodila akorát tak do popelnice… takže palec hore a k tomu 4bludišťáci a odvahu a neotřelej průběh revitalizace zmíněného peklostroje ;-)
@RENNATTA: Omlouvat se nemáš za co. Zas 7,2k, pokud to teda byla tahle sestava (i kdyby bez brzd, které tipuju, že jsi koupila nové), je asi slušná cena i s rizikem, že by byl špatnej rám…
Jasně já bych to taky nekoupila jenže peníze fakt zrovna nemám a koupila jsem ho za 7200 tak promiň jen ta hydraulická sedlovka je za randal.
Nevím, jestli to nazvat odvahou nebo bláznovstvím. Já bych teda kolo v takovém stavu nekoupil. Jinak bych teda rám nechal spíš opískovat a nalakovat komaxitem – vyjde to levněji, je s tím míň práce a lak je výrazně odolnější. Za snahu dám 4*. Dej víc fotek hotového kola do galerie…;)
Nálezový stav: Takhle nějak vypadá nátěr mýho topení z roku 1973. Green omotávky na hadicích byly nekompromisní. Máš pět za počáteční víru že ho postavíš na nohy a přeju ať slouží. Já bych to hodil do ohně a dal k tomu tři pivka-brutalfire finish.
Nechal bych to ve stavu na fotce 4, solidní pank. Frýrajd je anarchyje.
Za praci jednicka* Postradam logo, cervena je k modre mimo. Chce to lepsi fotky :)
Teda až mě z těch fotek zamrazilo. A to jsem si myslel, jak není můj bajk do*ebaný, ale toto je úplně jiný level. Doufám, že jsi před lakováním dobře zkontrolovala, jestli ten rám není někde prasklý. Každopádně klobouk dolů za renovaci, punk je jinde :-)
Na tom se předchozí majitel dobře podepsal … bych to nechal opískovat a pořádně stříknout.
Renato smekám před tebou, já bych si na to netroufl. Jinak 4* za „dobře“ odvedenou práci.
Tak jestli to bylo za babku tak proč ne,takovýho drbání no ty kráso:)
Jinak pěknej počin,takže dávám za 5*šmouláků. At' slouží a jezdí jak má.
To není rýpání, ale kór u teleskopu mi uníká smysl rychloupínáku na sedlovce?