Košík na pití Favorit, ovšem bidon ze současné produkce s decentní úpravou.
Nálepka složená ze dvou dílů.
Salám dlouhý 45mm.
Přehazka Record první generace.
Lepší rám který je z roku 1964 – tady byla volba jasná. Snažil jsem se udělat kolo dle vzoru Smolíkova vítězného kola ze ZM 1964. Získal jsem ho přímo od bývalého závodníka který ho měl od roku 64. Kolo prý bylo modrobílé s chromovanými vidlicemi. Rám se ke mě dostal ve stříbrném komaxitu s nálepky Peugeot. Za zmínku stojí na tu dobu atypické a dost protažené salámky zadních vzpěr. Sedlovka Campa 26.2 tam decentně kvrdlala, 26.4 padla jako ulitá. Pumpička je italská Silca s náhubkem Campagnolo.
Jízda na tomto kole po městě je celkem zážitek:-) mám z něj radost.
Jede skvěle.
(vloženo 1.9.16)
Značka | Favorit |
Model | F1SS |
Modelový rok | 1964 |
Velikost | 56 |
Hmotnost | 10.9kg |
Rám | Favorit Reynolds |
Vidlice | Favorit |
Hlavové složení | Campagnolo Record Strada |
Kliky | Campagnolo Record Strada 170mm |
Středové složení | Campagnolo Nuovo Record BSA |
Přesmykač | Campagnolo Record |
Měnič | Campagnolo Record |
Řazení | Campagnolo Nuovo Record |
Převodník | Campagnolo 52-43 |
Kazeta | Pětikolečko Velo 13-26 |
Řetěz | ČZ F100 |
Náboj přední | Campagnolo Record Strada 36 |
Náboj zadní | Campagnolo Record Strada 36 |
Brzda přední | Mafac Top 63 |
Brzda zadní | Mafac Top 63 |
Brzdové páky | Mafac Course 419 |
Ráfek přední | Fiamme galuskový |
Ráfek zadní | Fiamme galuskový |
Dráty | DT swiss nerez |
Pedály | Campagnolo Record Strada |
Řídítka | Pěkný:-) |
Představec | Favorit dlouhý |
Sedlovka | Campagnolo Record 26.4mm |
Sedlo | Brooks Professional |
Pláště | Galusky Barum - Praha Waršava Berlin |
27.4.17 12:41
Určitě si ty obtisky upravovali jak se zrovna líbili. Fotku bych ti mohl poslat na email.
Čím delší bowdeny, tím větší tření:-)
Jo a k délce těch bowdwnů – za mého „mládí“ platilo, že čím delší bowdwn – tí větší frajer…
Je to možné, že ti reprezentanit „kupovali v Tuzexu“ nemáš nějakou dobovou fotografii, protože tohle by mě fakt zajímalo. Zatím jsem četl jenom příběh, že pan Babický upravil běžnou nálepku nůžkama viz http://www.kolanakladal.cz/…avorit-1972/
sergo – nejsem si jistý, zda jsem správně pochopil tvé vnitřní rozervání, ale za mě 100% historická věrnost.
Smolíkovo kolo mělo křídla stejné jak na mém kole. Zřejmě limitovaná edice:-)
Nádhera, ale je to přesně to vnitřní rozervání co i mě dere – 100% zachování historické věrnost, a nebo celkový umělecký dojem. Mám na mysli ty nálepky – křídla v modré a ne zlaté… Ale jinak 110%.
minimus80 – někomu přijdou bowdeny dlouhý, jinému zase krátký. To si nevybereš:-)
Aktuality – s tím kalendářem jsi mě nahlodal…
Perfektní kolo, to je jasný. Ale .. parádní pozadí a dobře nafocené. Čtvrtá fotka nejlepší. Kalendářovka :)
ja sa v tom moc nevyznam …rocnik 80 :-0 …ale mne sa paci za 5* …akurat tie sialene boudeny sa mi nepacia ako hore odstavaju
Bubaaak – doufám, že sodu nedostanu:-) dělám to po práci, někdy v dílně i večeřím. Jedině tak to jde zvládnout.
Trepifajxl – náhradní galdu vozím pod sedlem. Já nejsem zrovna fotogenický tip na velocipédistu:-)
Jinak jsem tam nalepil Vittorie Rally. Byl by hřích zničit na silnici nepoužité Waršavy.
kotew CZE – ohýbačka super, příště nafotím i jiné super retro stroje.
mr.antik – tak jasně, současný kola jedou skvěle, ale jel jsi někdy na takovém kole jako tento Favorit?
Vlastně to není vůbec špatný. Vše chodí jako fík, pouze zadní hazka se nechá trochu prosit směrem nahoru. A na rozdíl od současných se za ním každý otočí, včetně pěkných bábovek:-)
Dík za super komentáře.
jako je to krásný ale vždycky jsem rád že doba pokročila a nemusíme na tom jezdit…
Krása vesmírná,jako ta vohejbačka:),samozřejmě za 5.F
1.9.16 20:30
ježiš marijá, to je nádhera, klasika klasická, košík ještě mezi řidítky, chybí velocipédista s galuskou na zádech, kdyby bylo 6* tak dám 6, sdílím Tvou radost
Libová historie ;-)