Prostor v zadní stavbě - Pláště Specialized Espoir Sport 700x28 mm na továrních ráfcích
Reálná šířka pláště Specialized Espoir Sport 700x28 mm je na továrních ráfcích 31 mm
Doplňkový stroj k MTB. Předpoklad 60–70% silnice a zbytek stezky, polní a lesní cesty. Zatím sériové osazení. V plánu je kazeta 11–25t (do polabských rovin) a pláště 35–622.
(vloženo 23.9.16)
Značka | SPECIALIZED |
Model | Diverge Sport A1 CER 2017 |
Modelový rok | 2017 |
Velikost | 54 |
Hmotnost | 10,7 |
Rám | Specialized A1 Premium Aluminum, threaded BB |
Vidlice | Specialized FACT carbon fiber, alloy steerer/crown, Zertz inserts, post disc mount |
Tlumič | Kdepak. Ozdoby Zertz nepočítám. |
Hlavové složení | Netuším |
Kliky | Praxis Alba 172,5 mm |
Středové složení | Praxis BB |
Přesmykač | Shimano Sora R3000 2017, braze-on |
Měnič | Shimano Sora R3000 2017, 9-speed |
Řazení | Shimano Sora STI R3000 2017 |
Převodník | Praxis 48/32T |
Kazeta | Sunrace 9-speed, 11-32t (11-12-14-16-18-21-24-28-32) |
Řetěz | KMC X9, 9-speed w/reusable MissingLink |
Náboj přední | Axis Sport Disc, QR, 100 mm |
Náboj zadní | Axis Sport Disc, QR, 135 mm |
Brzda přední | Tektro Mira, mechanical disc brake, rotor Tektro TR160-22, 6 bolt, 160 mm |
Brzda zadní | Tektro Mira, mechanical disc brake, rotor Tektro TR160-22, 6 bolt, 160 mm |
Brzdové páky | Shimano Sora |
Ráfek přední | Axis Sport Disc ETRTO 622x21 |
Ráfek zadní | Axis Sport Disc ETRTO 622x21 |
Dráty | ??? |
Pedály | Shimano SPD PD-M520 Black |
Řídítka | Specialized Shallow Drop, alloy, 125mm drop, 70mm short-reach |
Představec | Specialized 3D forged alloy, 4-bolt, +/- 7° - 100mm |
Sedlovka | Specialized Alloy, 12,5mm offset, 2-bolt clamp, průměr 27,2 mm |
Sedlo | Specialized Toupe Sport |
Pláště | Specialized Espoir Sport, 60TPI, wire bead, 70a compound, double BlackBelt X2 protection, 700x28 mm |
Jaarque: Na brzdy Tektro Mira si nemohu stěžovat. Původně jsem uvažoval, že je vyměním za TRP Spyre, ale Miry brzdí dostatečně a upgrade na Spyre mi nepřijde zajímavý. Když už, tak pak rovnou hydrauliky, ale to by byla investice o něčem jiném. Miry mě zatím vždy spolehlivě ubrzdily. Měnil jsem ale zapletená kola (ty tovární byly hodně velká bída) za DT Swiss Spline DB 24 s plášti Continental Ultra Sport II kevlar 700×32c (foukám na cca 60PSI) a je to úplně jiné svezení.
Pláště bych klidně zkusil 32 nebo i ty 35mm, ale kazetu bych nechal a místo ní měnil za jednoplacku s převodníkem 38–42z ;) Ten skok mezi těma plackama je tady šílenej!
superbožínejlepší,jak fotky tak Diverge,takže za 5.S
Díky všem za komentáře. Fotky jsem sem dával především z důvodu, který zmínil doktor Zoidberg.
To X-Biker: Také jsem rozvažoval mezi tímto a vyšším modelem (ostatně i mezi jinými značkami), ale vzhledem k doplňkovému využití Gravelu k MTB jsem usoudil, že mi pro mé využití bude nižší model bohatě stačit. Pláště 35–622 v plánu mám (viz komentář pod fotogalerií) a o zkušenosti se rád podělím, až na ně dojde. Měřím 178 cm, takže tabulkově na pomezí velikostí 54–56, ale po delší debatě s prodejcem a vyzkoušení jsem vzal 54. Mimo silnici to, co do jízdního komfortu, ještě celkem šlo, ale 1.000 m na mizerném pavé byla už celkem solidní naklepávačka na ruce. Nevím ovšem přesně, jak jsem měl nahuštěno, protože jsem neměl funkční tlakoměr, takže si příště ještě zkusím trochu pohrát s tlaky.
To nomecz: Pravda, „anorektik“ to zrovna není, ale gramy nehoním a ta hmotnost mi tak zase úplně šílená nepřijde.
Škoda, že se nevejde širší plášť kolem 40mm, aby se dal provozovat i náročnější „gravelbiking“.
Vzhledove moc pekne, fotky krasne akorat skoro 11 kg je spis vaha na XC full nez na silnicu :) za me 4,5
Taková silnicka do terénu. 5*
Rozvazoval jsem jestli tento model nebo vyssi nakonec jsem vzal vyssi kazdopadne by me zajimalo jestli mas v planu dat sirsi plaste ja mam v planu 35mm coz je udajne max ale mam obavy, ze se nevlezou respektive kapka blata to zastaví. Tak kdybys delal nějaké pokusy dej vedet. Kolik meris s tou vel 54?
S tím % terenu a silnice to mas podobne jako ja, mimo cesty je to tvrde jako svine, ale to se dalo cekat proto chci poresit sirsi gumy a lehce podhustit co to udela. Po silnici to leti paradne jako doplněk k enduru :-) Tak užívej ! ! ! PS: hezké fotky
24.9.16 09:55