Apache - zimák

Přidat foto

Celkový pohled

Úchyty na lanko přesmyku odbroušeny a přestříknuty černou.

I úchyt na sedlové trubce je pryč, ten vadil nejvíc, už nebude potřeba.

Samo domo horní přichycení předního blatníku.

Už žádné objímky, uchycení jen stahovacíma páskama, na 2krát.

SKS Bluemels B65 29", jednoduché prodloužení zástěrkou z fólie, která byla po ruce. Možná bude časem změna za černou.

A zadní zástěrka.

Přeskládaný zimák z původního celopevného letňáka a různých zbytků s novým Sramem NX. S přesmykem a starým Sramem už to nešlo vydržet. Na vybrané akce ježděno s nosičem Sport Arsenal +740g. Také konečně sehnány 65mm široké 29" blatníky SKS Bluemels B65 za rozumnou cenu, tak snad něco vydrží, jezdím i v zimě hodně terén a všelijaké šutry a větve.

(vloženo 2.11.16)

Polka Polka
Ohodnoť bajk: (3.5  / 40 hlasujících)
Značka Apache
Model Hawk 29
Modelový rok 2011
Velikost 21
Hmotnost 11.5 kg
Rám Alloy 6061 Triple Butted
Vidlice Force Carbon 29
Hlavové složení Force
Kliky Sram NX X-sync GXP 175mm
Středové složení Sram GXP
Měnič Sram NX 1x11spd
Řazení Sram NX 1x11spd
Převodník Sram 11spd X-sync 32T
Kazeta Sram XG 1130 11-42 11spd
Řetěz Sram PC 1110 11spd
Náboj přední Specialized Hi Lo disc
Náboj zadní Specialized Hi Lo disc
Brzda přední Avid Elixir 7 SL 185mm
Brzda zadní Avid Elixir 7 SL 185mm
Brzdové páky Avid Elixir 7 SL
Ráfek přední Specialized Roval 29
Ráfek zadní Specialized Roval 29
Dráty DT Swiss
Pedály Shimano M520
Řídítka Specialized XC flat, 680mm, 2014 butted alloy
Představec FSA OS 190 120mm
Sedlovka Force AL 31,6/400mm
Sedlo Selle San Marco Era Star Open
Pláště Specialized Fast Trak S-works 2.20"

Komentáře

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.
Polka
Polka

1.12.16 23:16

Provedl jsem upgrade horniho uchyceni predniho blatniku dle matbikera a blatnik se nejenze celkove zpevnil, posunul o neco vys a zaroven dal (uchyceni neni jiz mezi nohama, ale za nohama vidlice), takze je i zasterka o malinko niz.

Taky jsem se dostal k prevazeni na rucni zavesne vaze, ktera ukazala nakonec v prumeru cca. 11,5 kg, coz nakonec odpovida, protoze jsem nemel poradne zvazene Rovaly. Myslel jsem, ze jsou pod 2 kg, ale ony ne, ackoliv mi to zatim pri jizde ani neprislo :-)

Ted do blata a snehu jsem tam dal radeji lehci predni AC kolo s NobbyNicem.

Reagovat
přez les
přez les

5.11.16 17:15

Tak to je vymazlenej úchyt

Reagovat
kandelik
kandelik

5.11.16 15:43

Tak to potom joo…

Reagovat
matbiker
matbiker

4.11.16 18:52

Kandelik: je tam hóóó´dně dobrá pěnová oboustranka (tl.cca1,5, stlačeno tak na 0,5) a ten plech se ani nehne. Je to vyzkoušené na karbonové vidli na sedačkovém kole a po 4 letech používání si tu vidlu asi bude brát švagřice a místo, kde byl uchycen blatník a stejným způsobem i stupačky, bys ani náhodou nenašel.

Reagovat
Motyll
Motyll

3.11.16 17:18

Fajné. Jen laď, ať je co kopírovat.

Reagovat
petrun
petrun

3.11.16 12:04

Beranama by to totálně zabil :-(

Reagovat
PatrikKalista
PatrikKalista

3.11.16 10:54

Moc pěkný, ale slušely by tomu berany:-)

Reagovat
kandelik
kandelik

3.11.16 09:38

Ta oboustranka se stejne musi casem prodrit, minimalni vule diky otresum blatniku tam zakonite vznika. Ja jsem to vyresil objimkama blikacek (mezi objimky a karbonovou vidlici jsem dal prouzek duse.

Reagovat
Polka
Polka

3.11.16 09:09

kandelik: psal, ze ma mezi tim oboustranou pasku ;-)

Reagovat
kandelik
kandelik

3.11.16 08:58

matbiker: to je ale prasarna kov na karbon!

Reagovat
Polka
Polka

3.11.16 08:04

p@X: ajo, ja si rikal, ze to tam neni nak uplne napevno, tak to bude zaroven asi to, co zpusobuje trosku tu vuli blatniku do strany mozna. Ty mas ted myslim na krosce ty samy ale tenci ne?

Reagovat
depresy

3.11.16 07:30

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
Polka
Polka

3.11.16 07:11

  • není to na denní používání, max. 2–3× týdně, v soli toho už taky nájezdům minimum, spíš většina les, total bahnu se vyhýbám :-)
  • to horní uchycení je plech, ale asi to posunu a ztenčím jak to má matbiker, to je pěkný řešení
  • včera odzkoušeno a listí a větve ok, ty dráty ale nejsou úplně pevný a tvrdý, čekal jsem je lepší, od těch se to imho všechno odvíjí, naštěstí se dají udělat kvalitnější a vyměnit
  • s tou vzdáleností nevím, přijde mi, že čím víc tam bude dole prostoru, tak se tam budou moct dostat právě ty větve a zpříčit apod. uvidim co ukáže praxe.
Reagovat
MiBo
MiBo

3.11.16 00:42

Esteticky velmi zdařilé, na zimáka na můj vkus na komponentech příliš zainvestováno (pro posypovou sůl škoda).

Blatníky máš s moc malou mezerou od pneumatik, takže se to bude hltit a budeš bahnem brzdit. Když je tam víc prostoru, dá se to aspoň větvičkou vyšťourat, ale takhle to nepůjde. No a s mokrým sněhem to bude ještě horší.

Já vzadu zástěrku nemám, blatník tam má takovou plácačku a funguje dokonale. Mám ale 28", takže mi blatník končí níž.

Vepředu bych doporučil zástěrku širší a rozšířit jí i co nejvýše. Jak má blatník malý přesah přes pneumatiku, tak to na mokru dělá tříšť o hranu blatníku a v té mlze pak šlapu. Na druhou stranu jestli na tom nejezdíš denně do práce, tak to přežiješ.

Reagovat
les
les

2.11.16 22:20

Tak to má vypadat. Mouchy vyladíš v průběhu sezóny. Jinak blato je v našem rajónu nelepkavé. Je dobrý vozit zepár stahovacích pásek na opravu blatníků.

Reagovat
matbiker
matbiker

2.11.16 21:25

Zimák jak lupeň. jen být tebou, tak upravím to uchycení předního blatníku.

Zde mé, 3mm nerez, nalepené na kvalitní oboustranku a stáhnuté škrkama a ani se to nehne.

Reagovat
nooski
nooski

2.11.16 20:36

Mě se líbí!

Reagovat
LM
LM

2.11.16 17:30

Vypadá to pěkně.

Jenom bacha na lepivé jílovité bahno, zablokované kolo s těmahle blatníkama bych fakt čistit nechtěl :-)

A pokud je „Samo domo horní přichycení předního blatníku.“ z plastu, tak bych se trochu bál i mrazu.

Reagovat
petrun
petrun

2.11.16 17:14

Pěknej zimáček. Jen tu zástěrku nemusím. Čím víc bordelu zahodí plášť dozadu za kolo, tím míň ho naháže do blatníku :-)

Reagovat
Lucase

2.11.16 17:01

Obsah tohoto příspěvku je blokován.
Reagovat
jakubn
jakubn

2.11.16 16:19

Dokonalý!

Reagovat
Polka
Polka

2.11.16 15:05

Singlespeed a orm: co jsem mel podobny blatniky na 26", tak vydrzely vsechno, pravda, byly o neco dal od plastu viz. foto, coz je problem 29". Ja s obdobne nastavenyma blatnika jezdim na 29" uz dyl a ano, nekdy jsem predni taky urval, ale byl to jinej matros jak samotnejch blatniku, tak hlavne dratu, mekci – ohybaly se. U zadniho jsem vyzadoval blatnik az ke stredu, coz se diky absenci presmyku povedlo, jinak to tam bylo vzdy hned zaliskany. Riziko imho nastava u predniho, kde je ale jeste nastesti prostor to dat dal od plaste resp. upravit to, coz mozna jeste radsi udelam :-)

jkcz: to je nejaka 0.75mm PET folie, delaji ruzny tloustky viz. http://www.omniplast.cz/…sky-a-folie/

Reagovat
jkcz
jkcz

2.11.16 14:46

Pekne. Prosimte, co to mas za material na zasterky ?

Reagovat
orm
orm

2.11.16 14:44

Pokud s tim budes jezdit teren, coz 32z predni placka naznacuje, protoze jinak by byla moc mala, tak ty blatniky brzo urves. Moje zkusenost s dlouhejma blatnikama na zimakovi vs. teren. Jinak povedene.

Reagovat
Singlespeed
Singlespeed

2.11.16 14:40

Taky jsem měl velmi krátce podobně těsné blatníky na bajku. Stačila jedna zachycená větvička a z předního blatníku byla harmonika a já letěl přes řídítka´:-).

Reagovat
novas752
novas752

2.11.16 13:48

Pekny kontrast Sworks plastu a DYI blatnicku :) Ty zasterky jsou supr, na celkovy fotce jsem si jich vubec nevsiml, kdyz jsou takhle cisty.

Reagovat

Další galerie z kategorie

Lišák 5
Kolobezkar 65
benobiker 29
Jančovička 16
Hamik 30
chosee1986 8