Trochu reklamy.
Trochu reklamy.
Zadní stavba vs. 700x35C
Zadní stavba vs. 700x35C
Vidle vs. 700x35C
TPR Spyre.
Kolo se mi celý rok strašně moc líbilo a když už v říjnu jich moc nezbývalo, tak jsem koupil snad poslední 54ku v ČR. Na kole jsem ještě nebyl (takže posed nechte stranou), jelikož jsem od září dolámaný jako starý brejle :)) Velikostně mi sedí, uvidím jak se budu cítit po prvních km. Mám ještě endurko a silničku, a toto mělo být výplňové (šotolky, do hospody, do práce). Pokud bude Ronin schopen dobře zastat i mé silniční výpravy (povětšinou 50–100km), tak na něj dám lehčí kola a silnice půjde z domu.
(vloženo 29.11.16)
Značka | ex Author |
Model | Ronin |
Modelový rok | 2016 |
Velikost | 54 |
Hmotnost | katalog 11,5kg |
Rám | Chrom-molybden |
Hlavové složení | 1-1/8 |
Kliky | Sh. Tiagra 172,5mm |
Středové složení | Sh. Tiagra BB |
Přesmykač | Sh. Tiagra |
Měnič | Sh. Tiagra |
Řazení | Sh. Tiagra |
Převodník | Sh. Tiagra 50/34 |
Kazeta | Sh. HG500 10/11-34 |
Řetěz | KMC X10 |
Náboj přední | F/R Quando Road Disc 32 |
Brzda přední | F/R TPR Spyre mechaniky 160mm |
Brzdové páky | Sh. Tiagra |
Ráfek přední | F/R Jalco DRX 27 32 |
Dráty | ocel 1,8mm |
Řídítka | Author 460mm |
Sedlo | na fotu Giant contact, teď WTB Volt |
Pláště | původní F/R Continental Speedride 700x42c, na fotu 700x35C, a teď Smart Sam 700x42C |
Kolo se mi moc líbí, ta barva je skvělá a rám Cr-Mo je nezničitelný…
3.12.16 08:54
1.12.16 23:26
Moc pěkné kolo… podle mě až příliš moc :) – tím myslím, že tohle bych se rozhodně bál někde nechat stát zamčené, určitě to musí „zbytečně lákat“. K Cr-Mo: tohle ocení ještě naše vnoučata, až veškerý karbon a hliník (z dnešních let) půjde do kopru. Pokud není člověk závodník, proč ne.
smysl cr-mo ramu je dle mne ( IMHO ) v designu, v krasnych tenkych trubkach, t tom ze i z tezkeho ramu jde udelat krasna pohodlna raketa ktera ma dusi :D a navzdory vsech nevyhod v porovnani s hlinikem karbonem duralem a titanem – kdyz se to pekne posklada je to na pusinku kolo… proste material ktery si v kazde dobe najde sve priznivce
Třebaže mi smysl Cr-Mo rámů v dnešní době uniká, toto je opravdu krásné kolo. Nevidím ho tu prvně, ale vždy zaujme.
michelin dynamic classis, levná guma ale jede dobře. Ve verzi 32–622 jsem naměřil 36mm. Nevím jestli je seženeš. Jeden mám ještě doma.
Jak byl řekl Cimrman „první kolo a hned premiér“ :-D
Tak to je dobrá vykopávka a asi to moc nepojede, kup něco se světlýmy boky, vypadá to fajn, akorát mám pocit, že většina výrobců to omezuje na max. 33mm kvůli CX pravidlům, Challenge třeba
Tieto plaste 622–37 (ak si dobre pamatam sirku) som vozil na svojej Eske Premier, prestavanej na v podstate gravel uz v roku 1995 (before gravel was cool). Cely bike mal 17.5kg, ja 15–16 rokov, ale uz som mohol jazdit po lesoch.
Přesně tak, řádnej vintage ;) Jsou to zbytky tátovi cyklokariéry, nevím kde je tenkrát sebral… je na nich vyraženo jen Rubena, Barum, rozměry, tlaky a Czechoslovakia. To je jako hra o poklad :-D
Jak jako starší než Ty? To jako že vedle „pologalusek“ z nejake pofiderni gumy, co jsme na ne stali frontu u jizdnich kol a sicich stroju, parkrat jsem kvuli tomu sel i za skolu, a byly stejne na prd, ale nic jinyho nebylo, jeste existovala trahle varianta? dej nejaky podrobnoste, stari, nazev, rozmery.. ja myslel, ze je to nejaky new old school model, a zatim tyo vypada na vintage
Ronina jsem mel taky ve vyberu. Nakonec zvítězila nad gravelem cyklokroska.
Pláště jsou ještě starší než já!:) Jsou to nějaký starý cestovky, na šotce docela lítaj, ale na greenu je to tragédie.
Vidím dobře, že ty pláště jsou Rubena? Vypadaj pěkně, ale jak jezděj, myslím spíš na tvrdým povrchu? Valej dobře, nebo jsou lepivý?
29.11.16 21:05
Pěkné kolo,pěkná barva, ale ty „spálené“ svary mi připadají kýčovité.
Časem bych sem mohl prdnout foto průchodnosti Smart Samů 700×42C či 700×47C od Schwalbe. Origo pláště Continental Speedride 700×42 byly jen o 2–3mm širší, než to, co mám na fotkách.
Samozřejmě si nemyslím, že gravel dokáže dokonale nahradit silničku, ale spíš půjde o to, že nebudu mít čas jezdit na všem, co doma mám. A proto nejspíše jeden půjde z kola ven :-D
Mimochodem, ty kliky mi nevadí, nicméně letošní 105ka by byla hezčí pro mé oko (2015 105ku mám na silnici).
29.11.16 20:15
Za mě super. Athor nemá s Roninem, Sumem a vůbe značkou Agang nic moc společného. Škoda té značky. Tvůrce už děla v Rockmachinu.
jako kouká se na to hezky (až na ty kliky teda, ty tam nesednou vůbec), ale pochybuju že bude rychlé jak silnička (alu či karbon)